Reko bude na štandardnú KT8D5RN1 či ako presne sa volá tá pražská reko - NP stredný článok s výklopnou plošinou, plastové dvere SKD, sedačky asi plastové, keďže od drevených sa ustúpilo, teplovzdušné kúrenie, TV Progress, ručný radič, klimatizácia kabíny vodiča...
O skúšobnej jazde trolejbusom sa možme dočítať napríklad v zázname o skúške zjazdnosti, ktorú som si vyžiadal od KSK (je súčasťou zápisnice z kolaudáčneho konania stavby IKD)
Lenže vodič, ktorý má papiere len na autobus a na trolejbus nie, by do tej služby asi trolejbus nevzal, aj keby nejaký bol k dispozícii. Tam niekde bola pointa. Ak by sa mala TD obnoviť, asi by sa nezačali do výkonov extrolejbusáckych služieb zamiešavať vložené spoje na linke 23 a premiešavať zadelenia, ak by to bolo potom treba opäť prerábať. Aspoň mne to pripadá ako zbytočná práca navyše.
A koľko je trolejbusov... Veď nech už niekto konečne povie pravdu, koľko ich je. Skôr sa dovolám prezidentovi USA do kancelárie, než zistím túto informáciu. Všetci len čušia zalezení. Ani k tej slávnej testovacej jazde sme sa nič bližšie nedozvedeli. Akurát tá ich Lewinská pustí do médií, že žiadna potrebná nebola. Tak načo bol potom vonku? Len lži a lži a lži dookola a nič iné.
Trolejbusov momentalne urcite nie je tolko, aby pokryli plnu vypravu, teda autobusy by museli jazdit tak ci tak. Ak by sa v pondelok vratili do prevadzky, do sluzieb, kde su prejazdy alebo garant NP sluzieb by vypravca napisal autobus, do zvysnych trolejbus. Rovnako vodic trolejbusu by do linky 15 zobral autobus, a nemusis menit ziadne zadelenie.
Myslím si, že aj v tomto prípade išlo o to, aby sa na niektorých službách zvýšil výkon. Preto to prehodenie.
Je jasné, že keby sa opätovne spustila TD, tak by došlo k návratu do pôvodného stavu, prípadne k úpravám.
A (bývalí) vodiči AD sú aj vodiči TD? Všetci do nohy majú papiere na trolejbus? Čiže ak by sa hneď v pondelok spustila TD do prevádzky, brali by všetci trolejbus? Asi nie však? Ono by to bolo dosť náročné vykonávať trolejbusom vložené spoje na linke 23 v podaní sl. 7206, 7208/7209, na to už nebude postačovať ani tá "odbornosť".
Otazne je, ci TD bola rekonstruovana. Bola len vratena do povodneho stavu (aj s chybami). Rovnako ako neboli rekonstruovane cesty a chodniky popri IKD ktore boli znicene.
No ono to aj celkom dáva zmysel. Peniaze šli na obnovu siete, čiže by sa sprevádzkovať ozaj mala. Takto to ale tú privatizáciu autobusovej dopravy dosť skomplikuje, keďže minimálne 5 rokov sa musí zachovať stav po rekonštrukcii.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
cybernetic