Predajná cena bude určite zaujímavá, po investícii do modernizácie to vždy vychádza dobre a vráti sa to, tie vozy tam môžu pojazdiť ešte aspoň desať rokov. A predpokladám, že ich údržba v Miskolci bola o dosť lepšia ako tá naša.
Pretože pomer ceny a úžitkovej hodnoty nepustí. A nekupujú nové, ale 20-ročné vozy. Navyše Prahe sa môžu zísť obojsmerné trams, ktoré sú využiteľné pri výlukách, nakoľko Škody sú jednosmerné.
O preferencii niečo nevravel? Ja sa fakt čudujem, ako ju mohli preskúšať a skolaudovať a zároveň nefunguje. Ale čo sa čudujeme, keď vedúci odboru dopravy na MMK ešte len prednedávnom zistil, aký mierne povedané atypický semafor pribudol na Kuzmányho. Som rád, že tam robia správni ľudia na správnych miestach.
Inak som včera zhliadol na TV Vaša nášho Riška ako hodnotil uplynulý rok... Jediné, čo priznal bolo zlyhanie pri (ne)komunikácii s občanmi mesta počas rekonštrukcií IKD a MEU. Zbytok samé pozitíva a prísľub, že sa poučili a tieto chyby sa pri rekonštrukciách MET už nezopakujú lebo majú na to šesť rokov a bude to robené na etapy, tak aby netraumatizovali občanov a vodičov...
Reko bude na štandardnú KT8D5RN1 či ako presne sa volá tá pražská reko - NP stredný článok s výklopnou plošinou, plastové dvere SKD, sedačky asi plastové, keďže od drevených sa ustúpilo, teplovzdušné kúrenie, TV Progress, ručný radič, klimatizácia kabíny vodiča...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tatranka