Inak som včera zhliadol na TV Vaša nášho Riška ako hodnotil uplynulý rok... Jediné, čo priznal bolo zlyhanie pri (ne)komunikácii s občanmi mesta počas rekonštrukcií IKD a MEU. Zbytok samé pozitíva a prísľub, že sa poučili a tieto chyby sa pri rekonštrukciách MET už nezopakujú lebo majú na to šesť rokov a bude to robené na etapy, tak aby netraumatizovali občanov a vodičov...
Reko bude na štandardnú KT8D5RN1 či ako presne sa volá tá pražská reko - NP stredný článok s výklopnou plošinou, plastové dvere SKD, sedačky asi plastové, keďže od drevených sa ustúpilo, teplovzdušné kúrenie, TV Progress, ručný radič, klimatizácia kabíny vodiča...
O skúšobnej jazde trolejbusom sa možme dočítať napríklad v zázname o skúške zjazdnosti, ktorú som si vyžiadal od KSK (je súčasťou zápisnice z kolaudáčneho konania stavby IKD)
Lenže vodič, ktorý má papiere len na autobus a na trolejbus nie, by do tej služby asi trolejbus nevzal, aj keby nejaký bol k dispozícii. Tam niekde bola pointa. Ak by sa mala TD obnoviť, asi by sa nezačali do výkonov extrolejbusáckych služieb zamiešavať vložené spoje na linke 23 a premiešavať zadelenia, ak by to bolo potom treba opäť prerábať. Aspoň mne to pripadá ako zbytočná práca navyše.
A koľko je trolejbusov... Veď nech už niekto konečne povie pravdu, koľko ich je. Skôr sa dovolám prezidentovi USA do kancelárie, než zistím túto informáciu. Všetci len čušia zalezení. Ani k tej slávnej testovacej jazde sme sa nič bližšie nedozvedeli. Akurát tá ich Lewinská pustí do médií, že žiadna potrebná nebola. Tak načo bol potom vonku? Len lži a lži a lži dookola a nič iné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tatranka
Je volebný rok súdruhovia! ?