Otazne je, ci TD bola rekonstruovana. Bola len vratena do povodneho stavu (aj s chybami). Rovnako ako neboli rekonstruovane cesty a chodniky popri IKD ktore boli znicene.
No ono to aj celkom dáva zmysel. Peniaze šli na obnovu siete, čiže by sa sprevádzkovať ozaj mala. Takto to ale tú privatizáciu autobusovej dopravy dosť skomplikuje, keďže minimálne 5 rokov sa musí zachovať stav po rekonštrukcii.
No ja mám jedno info, síce to treba brať ako ťažké JPP, ale...
DPMK údajne požiadalo o výklad podmienok preplatenia eurofondov vo vzťahu k prevádzke TD. A odpoveď je, že prevádzka je plná prevádzka, nie teda len trolej pod napätím, inak sa bude musieť vrátiť nejakých vraj 35 melónov. Mám to od človeka, ktorý sa o MHD nezaujíma, ale má kohosi známeho v DP a vie, že mńa táto téma interesuje, tak mi to skrátka povedal. Ako som kúpil, také to predávam... ?
Vodiči TD sú rovnako vodičmi aj AD, nemajú zmluvy ako vodič linky XX. A ak ich priemerná dĺžka služieb je nízka, je aj v ich záujme, aby sa rozdiely vyrovnali. A to veru s budúcnosťou trolejbusovej dopravy ozaj nemá nič spoločné. Nehľadajme senzácie za všetkým. Toto je o odbornosti, nie o politike.
Určite ich nerušia... Práve preto trolejbusákom napchali do zadelenia ku dovtedajším linkám 71 a 72 aj nejaké tie 14ky, 15ky a na niektoré ex-trolejbusové služby + 15ky dali partie z NADky (exSolarisáci z dvanástok a dvadsaťsedmičiek).
Zaujímalo by ma, čo na to dozorná rada. Že či aj na niečo dozerá, lebo od posledných volieb som ani nepočul, že nejaká existuje. Chápem, že sa tam nominuje za zásluhy, ale predsa...
70% cestujúcich by chcelo priamu linku spred kapurky rovno pred robotu, školu, cintorín, národný výbor a tak ďalej. Asi to nebude ten správny lakmusový papierik pre to, čo by nám akože malo stačiť.
Tak poďme sa pozrieť na to, ako to vidí obyčajný cestujúci.
Čo si ľudia všímajú:
1.Bod. - 2 - článková električka - veď lepšie ako T6, ňe ?
2.Bod. - Koľko to má sedadiel
3.Bod. - Nízkopodlažnosť - všíma si určitá časť cestujúcich
4.Bod. - 70% cestujúcim je jedno v čom idú, hlavne, že sa tam netlačia a že ich to dovezie na správne miesto. O 100% nízkopodlažnosti ani nedúfajú, pretože málo z nich videlo Škodu xxT alebo CAF/Bobmardier. Dokonca som videl, že cestujúci sa ma pýtal, ktoré sú to tie nové električky. ( Čo asi svedčí o ich ... )
Toto môže povedať len nejaký obmedzenec, alebo niekto, kto bol najďalej maximálne tak v Košickej polianke.
Toto nie je len pre vozíčkarov, štandardy sa proste menia, len kdesi na východ prichádzajú vždy neskôr. Podľa tvojej logiky by stačili konské povozy, veď tie taktiež dokážu ľudí odviezť a fungovalo to tak roky... Spomeň si na svoj výrok, keď si budeš kupovať auto s elektricky sťahovateľnými oknami, klimatizáciou, či vyhrievanými sedačkami. Alebo keď keď budeš svoje rifle dávať do práčky namiesto toho, aby si s nimi šiel k potoku.
Načo mi je mikrovlnka, keď si jedlo zohrejem na sporáku? A vôbec, načo sporák, keď to dokážem aj na ohníku?
Načo mi je televízor, keď správy sú aj v rádiu a za kultúrou môžem ísť do divadla?
Načo sa vlastne do bytov dávajú plastové okná? No nestačia aj rozsušené drevené? Veď väčšinu roka to stačilo, tých pár daždivých dní, počas ktorých cez ne presakovala voda a pár studených dní, keď pomedzi ne fúkalo, sme vždy nejako prežili.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tatranka
DPMK údajne požiadalo o výklad podmienok preplatenia eurofondov vo vzťahu k prevádzke TD. A odpoveď je, že prevádzka je plná prevádzka, nie teda len trolej pod napätím, inak sa bude musieť vrátiť nejakých vraj 35 melónov. Mám to od človeka, ktorý sa o MHD nezaujíma, ale má kohosi známeho v DP a vie, že mńa táto téma interesuje, tak mi to skrátka povedal. Ako som kúpil, také to predávam... ?