Reko bude na štandardnú KT8D5RN1 či ako presne sa volá tá pražská reko - NP stredný článok s výklopnou plošinou, plastové dvere SKD, sedačky asi plastové, keďže od drevených sa ustúpilo, teplovzdušné kúrenie, TV Progress, ručný radič, klimatizácia kabíny vodiča...
O skúšobnej jazde trolejbusom sa možme dočítať napríklad v zázname o skúške zjazdnosti, ktorú som si vyžiadal od KSK (je súčasťou zápisnice z kolaudáčneho konania stavby IKD)
Lenže vodič, ktorý má papiere len na autobus a na trolejbus nie, by do tej služby asi trolejbus nevzal, aj keby nejaký bol k dispozícii. Tam niekde bola pointa. Ak by sa mala TD obnoviť, asi by sa nezačali do výkonov extrolejbusáckych služieb zamiešavať vložené spoje na linke 23 a premiešavať zadelenia, ak by to bolo potom treba opäť prerábať. Aspoň mne to pripadá ako zbytočná práca navyše.
A koľko je trolejbusov... Veď nech už niekto konečne povie pravdu, koľko ich je. Skôr sa dovolám prezidentovi USA do kancelárie, než zistím túto informáciu. Všetci len čušia zalezení. Ani k tej slávnej testovacej jazde sme sa nič bližšie nedozvedeli. Akurát tá ich Lewinská pustí do médií, že žiadna potrebná nebola. Tak načo bol potom vonku? Len lži a lži a lži dookola a nič iné.
Trolejbusov momentalne urcite nie je tolko, aby pokryli plnu vypravu, teda autobusy by museli jazdit tak ci tak. Ak by sa v pondelok vratili do prevadzky, do sluzieb, kde su prejazdy alebo garant NP sluzieb by vypravca napisal autobus, do zvysnych trolejbus. Rovnako vodic trolejbusu by do linky 15 zobral autobus, a nemusis menit ziadne zadelenie.
Myslím si, že aj v tomto prípade išlo o to, aby sa na niektorých službách zvýšil výkon. Preto to prehodenie.
Je jasné, že keby sa opätovne spustila TD, tak by došlo k návratu do pôvodného stavu, prípadne k úpravám.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus