Ok, som už radšej ticho. Nechcem, aby tu bola ďalšia "žabomyšia" vojna, každý má na tie električky svoj názor a ja si budem za svojim názorom stáť.
Gryzly: Čo som tými električkami išiel, tak som si spravil svoj vlastný názor, čiže nič s miestnou "šotobandou" spoločné nemám. A taktiež aj celkovo ma se*e, že pán Riško sa ide chváliť, aké super giga moderné električky kúpil. Veď to je vhodné na ukrajinu a nie tu do "vyspelej" krajiny (podľa reklám).
A ešte jedna vec. Mladý byť môžem, ale tu ide o to, koľko rozumu niekto má. Je jedno, či má niekto 22, pokiaľ ma rozum na bude mrazu tak to je úplne jedno (a tým nemyslím nikoho z tejto diskusie, ale celkovo v živote. Sám poznám jedného takého...)
My chápeme, že si mladý šotouš a chceš prudko zapadnúť medzi starších svojou "znalosťou", ale fakt by si niekedy mohol uznať, že je lepšie nemudrovať. Z môjho pohľadu je jediná chyba tých Varií absencia klimatizácie, všetky ostatné "nevýhody" sú výplodom miestnej šotobandy.
Nizkopodlazky nemaju vsetky na elektriku alebo neviem je tam aj lano ? tak vario sa pohne aspon na baterie takze vie aspon vylozit ludi na zastavke v najhorsom pripade ... ale moji prestupovali do busu cez cestu kde trebalo zastavit dopravu este tusim 361,414,337 maju polpantografy a v niektorom z nich bolo aj na elektriku ked nie u vsetkych
A taktiež by sme sa mohli pozrieť aj na tú ich nízkopodlažnosť. V dnešnej dobe by mali byť električky 100 percentne nízkopodlažné a nie to, čo sme kúpili my (len 43 percent nízkopodlažnosti). A o preliezke ani nehovorím. A čo sa týka šmejdov v Ove, Olomoucim a Brne, čo som si písal s čechmi ale aj na iných fórach, tak sa na nich celkom pekne sťažujú, čiže v Košiciach na tom budeme podobne ?
No tak vybaviť napr jedno KTčko by sa s takými mohli ? a ešte jeden by ostal v zálohe ako rezerva .. KTčko s akým "polozberačom" len u nás ešte nemáme (z bývalých miest Čssr, ešte aj v madarsku na našich KT čkach čo sme im predali mali na jednej strane už polozberač) ? No to je len taka moja uvaha .. A čo sa týka toho šnuroveho pohonu - tuším už všetky KT 8 NP maju elektropohon zberačov, aj ked zberač je klasicky "stary", že? No a že si ostal visieť - hm, to bol asi výnimočný prípad vtedy,, ešte dobre že si mal supravu a tých vozov s "pohonom" zberačov nebolo na trati vela ? kdežto teraz sa to zmení tými pluskami ?
Tak to si vyslovene odborník na slovo vzatý, keď si s tým už dvakrát išiel a už máš aj jasno ? . Ja len že takéto električky už nejaký ten rok jazdia aj v Ostrave, Olomouci, Brne a nemám pocit, že by sa rozpadávali. A "vaše šmejdy" som neobhajoval, hovorím len o tom, že ich konštrukcia nie je "plastošmejdová". Nakoniec si myslím, že vám do najsevernejšieho balkánskeho mesta stačia ? .
Takže ty ideš ešte tie "super giga moderné" električky obhajovať ? Pozri sa, aké električky sú v Bratislave, Prahe, v Maďarsku alebo aj v Poľsku a potom obhajuj tie naše šmejdy. A čo je na tom "plastošmejdového" ? Celá karoséria ... a celkovo by som povedal že aj všetko. Ja len hovorím že tieto "moderné" električky vydržia max. 2 roky. Potom budú skoro všetky v garáži kvôli poruchám ? A že ja sa do toho nevyznám ? Tak touto "modernou" električkou som išiel 2x (raz na linke 7 a raz na linke R1) a stačilo mi, aby som si spravil vlastný názor.
a ja ze preco zrazu v meste same T6 na 2ke 4ke aj 7ke.. ? kde asi udelali soudruzi z ndr chybu? ? mam silny pocit ze s tymi pragoshitexovymi kadibudkami si este hodne "srandy" uzijeme.. doslova "kupa storocia" bravo sudruh Risko a dpmk ? eurofondovy tunel storocia.niekto sa na tom fajne nabalil
No neviem, ale pri busoch išlo o zlikvidovanie lebo mali neekologické motory na naftu. Aby sa nebodaj ešte nepredali ďalej a tým pádom, by to nesplnilo účel = ekologizácia dopravy.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Gryzly65