Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tbus #78892:
Len Oceľ východu bombardovala podnik desiatky krát kvôli zime v električkách. A nevypravené spoje, lebo nebolo čo vypraviť... ?
Reakcia na: Deluxe700 #78869:
bol by som zvedavý na spomienky pamätníkov, keď prišli prvé T1, T3, T6, ako od prvého dňa jazdili bez porúch 40 rokov ?
Reakcia na: Gryzly65 #78889:
Iste, požiadavka plnej nízkopodlažnosti a komfortného riešenia interiéru je v tunajších pomeroch len výplod šotobandy.

V civilizovanom zahraničí je to väčšinou už roky štandardom ?

Ale nevadí, čo už. Keďže nám to podľa miestnych študovaných odborníkov závidia, som pokojný. Všetko je v dobrých rukách ?
Ok, som už radšej ticho. Nechcem, aby tu bola ďalšia "žabomyšia" vojna, každý má na tie električky svoj názor a ja si budem za svojim názorom stáť.
Gryzly: Čo som tými električkami išiel, tak som si spravil svoj vlastný názor, čiže nič s miestnou "šotobandou" spoločné nemám. A taktiež aj celkovo ma se*e, že pán Riško sa ide chváliť, aké super giga moderné električky kúpil. Veď to je vhodné na ukrajinu a nie tu do "vyspelej" krajiny (podľa reklám).
A ešte jedna vec. Mladý byť môžem, ale tu ide o to, koľko rozumu niekto má. Je jedno, či má niekto 22, pokiaľ ma rozum na bude mrazu tak to je úplne jedno (a tým nemyslím nikoho z tejto diskusie, ale celkovo v živote. Sám poznám jedného takého...)
Reakcia na: Deluxe700 #78887:
My chápeme, že si mladý šotouš a chceš prudko zapadnúť medzi starších svojou "znalosťou", ale fakt by si niekedy mohol uznať, že je lepšie nemudrovať. Z môjho pohľadu je jediná chyba tých Varií absencia klimatizácie, všetky ostatné "nevýhody" sú výplodom miestnej šotobandy.
Reakcia na: Rudyke902 #78883:
Nizkopodlazky nemaju vsetky na elektriku alebo neviem je tam aj lano ? tak vario sa pohne aspon na baterie takze vie aspon vylozit ludi na zastavke v najhorsom pripade ... ale moji prestupovali do busu cez cestu kde trebalo zastavit dopravu 😕 este tusim 361,414,337 maju polpantografy a v niektorom z nich bolo aj na elektriku ked nie u vsetkych 🙂
Reakcia na: S499.1023 #78882:
A taktiež by sme sa mohli pozrieť aj na tú ich nízkopodlažnosť. V dnešnej dobe by mali byť električky 100 percentne nízkopodlažné a nie to, čo sme kúpili my (len 43 percent nízkopodlažnosti). A o preliezke ani nehovorím. A čo sa týka šmejdov v Ove, Olomoucim a Brne, čo som si písal s čechmi ale aj na iných fórach, tak sa na nich celkom pekne sťažujú, čiže v Košiciach na tom budeme podobne ?
Reakcia na: S499.1023 #78882:
Stačia... Rovnako ako prepravníky hnoja z Libcháv...? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #78882:
Tuším prvé ostravské Vario má už skoro 10 rokov nie?
Reakcia na: Zberatel #78870:
No tak vybaviť napr jedno KTčko by sa s takými mohli ? a ešte jeden by ostal v zálohe ako rezerva .. KTčko s akým "polozberačom" len u nás ešte nemáme (z bývalých miest Čssr, ešte aj v madarsku na našich KT čkach čo sme im predali mali na jednej strane už polozberač) ? No to je len taka moja uvaha .. A čo sa týka toho šnuroveho pohonu - tuším už všetky KT 8 NP maju elektropohon zberačov, aj ked zberač je klasicky "stary", že? No a že si ostal visieť - hm, to bol asi výnimočný prípad vtedy,, ešte dobre že si mal supravu a tých vozov s "pohonom" zberačov nebolo na trati vela ? kdežto teraz sa to zmení tými pluskami ?
Reakcia na: Deluxe700 #78881:
Tak to si vyslovene odborník na slovo vzatý, keď si s tým už dvakrát išiel a už máš aj jasno ? . Ja len že takéto električky už nejaký ten rok jazdia aj v Ostrave, Olomouci, Brne a nemám pocit, že by sa rozpadávali. A "vaše šmejdy" som neobhajoval, hovorím len o tom, že ich konštrukcia nie je "plastošmejdová". Nakoniec si myslím, že vám do najsevernejšieho balkánskeho mesta stačia ? .
Reakcia na: S499.1023 #78879:
Takže ty ideš ešte tie "super giga moderné" električky obhajovať ? Pozri sa, aké električky sú v Bratislave, Prahe, v Maďarsku alebo aj v Poľsku a potom obhajuj tie naše šmejdy. A čo je na tom "plastošmejdového" ? Celá karoséria ... a celkovo by som povedal že aj všetko. Ja len hovorím že tieto "moderné" električky vydržia max. 2 roky. Potom budú skoro všetky v garáži kvôli poruchám ? A že ja sa do toho nevyznám ? Tak touto "modernou" električkou som išiel 2x (raz na linke 7 a raz na linke R1) a stačilo mi, aby som si spravil vlastný názor.
Reakcia na: Bjorn #78856:
a ja ze preco zrazu v meste same T6 na 2ke 4ke aj 7ke.. ? kde asi udelali soudruzi z ndr chybu? ? mam silny pocit ze s tymi pragoshitexovymi kadibudkami si este hodne "srandy" uzijeme.. doslova "kupa storocia" bravo sudruh Risko a dpmk ? eurofondovy tunel storocia.niekto sa na tom fajne nabalil
Reakcia na: Deluxe700 #78874:
Tým som chcel povedať, že tomu nerozumieš a kecáš. Čo je na Taškentwagenoch plastošmejdového?
Reakcia na: Bjorn #78875:
No neviem, ale pri busoch išlo o zlikvidovanie lebo mali neekologické motory na naftu. Aby sa nebodaj ešte nepredali ďalej a tým pádom, by to nesplnilo účel = ekologizácia dopravy.
Reakcia na: Bjorn #78876:
Tak to sedí. ?
Reakcia na: Tatranka #78866:
Pokiaľ bude väčšina stáť pre poruchu, tak samozrejme nie. Ale je tu snaha nahradiť súpravy jedným Taškentom, takže skôr či neskôr...
Reakcia na: S499.1023 #78872:
Autobusy sa museli zlikvidovať, dokonca sa vybavovala výnimka pre historický Ikarus 280. Pri električkách to snáď neplatí?
Reakcia na: S499.1023 #78873:
Čo tým myslíš ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.