a ja ze preco zrazu v meste same T6 na 2ke 4ke aj 7ke.. ? kde asi udelali soudruzi z ndr chybu? ? mam silny pocit ze s tymi pragoshitexovymi kadibudkami si este hodne "srandy" uzijeme.. doslova "kupa storocia" bravo sudruh Risko a dpmk ? eurofondovy tunel storocia.niekto sa na tom fajne nabalil
No neviem, ale pri busoch išlo o zlikvidovanie lebo mali neekologické motory na naftu. Aby sa nebodaj ešte nepredali ďalej a tým pádom, by to nesplnilo účel = ekologizácia dopravy.
no takto .... ku 112 si pisal zeby sa mohla pouzit na zjazdnost trate v noci ... keby sa pouzivala, lepsie su stare zberace na lano pretoze trolej zamrza a so zberacom vies obuchat ľad dole ...kdežto pol pantografy su na motorcek a prave preto som minuly rok ostal vysiet so 622-623 pred pereskym mostom kvoli zamznutemu troleju a nedokazal som obit lad dole pretoze sa zberac zdviha pomaly ale podla mojho nazoru su polky pevnejsie ako tie stare
No ja len dúfam, že keď ustúpia mrazy a Vária budú zase jazdiť, že sa i cez to stretneme s nejakou T6tkou ? predsa len sú to lepšie vozy ako tie plastové šmejdy Prdgoimex. Tie nevydržia ani 2 roky. Staré dobré T6, KT, T3 a pod. ktoré vydržali cez 40 rokov ?
Jedine tak. Tá naša dielňa, dnes ani neviem po znižovaní stavov, či má vôbec tri a pol človeka na všetko...
Ono to tu prehrmí za chvíľu a vyšumí do stratena ako každý rok. Tieto témy sa večne opakujú dookola a nič sa nemení...?
To si nie som istý, či bude možné. Na Taškenty sa ukra..., pradon, použili eurofondy. Musia byť nimi nahradené staršie vozidlá kompletne a ak sa nepletiem, žiadne komponenty z nich sa nesmú použiť, ale všetko musí byť vyradené.
Ešte jeden dotaz mám - odbočim trochu od kurenia.. Vyradilo sa dosť vozov T3, neviem či sa niečo aj z niektorých použije (napr displeje - hodili by sa), ale zaujimaju ma teraz tie "automaticke polozberače" , mali ich tušim vozy 337 361 414 ,, nemohli by sa demontovat a použit na nejaké T6 (tak ako má 622+623 alebo dať na nejaké KT) ak pôjdu na velku prehliadku?? (mohli sa použiť aj na ten brusiaci voz ak bol v go T3 112 ) , predsa len je to "moderjenšie a praktickejšie" ako ťahať šnurky ? Dufam že technicky to problém nemôže byť ???
V Bratislave vo vozovni JD žiadna hala (okrem DO) ani nie je, vozy stoja vonku. Ale v kosách fungovali "predkurovači", prvé výjazdy nahodila a zakúrila dielňa, ďalšie potom prvá ranná záloha, keď došla do práce. Ja so mal pridelený tyristor, čo boli podľa všeobecnej mienky ale vždy som tam mal takú teplotu, že som mohol jazdiť v tričku a s otvorenou kabínkou. Stačilo dôkladne utesniť diery a prinútiť dielňu, aby sprevádzkovala telesá v "nohách" všetkých sedačiek.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hmozdinka