1) Smerové stykače takisto mohli ostať zalepené.
2) Nejde o čeľusťové brzdy ale o koľajnicové brzdy. Koľajnicové brzdy neubrzdia vozidlo jedine v prípade, ak ide výkonom a že by vodička úmyselne či neúnmyslene nebrzdila koľajnicovými brzdami, tomu neverím - prirodzeným reflexom každého vodiča je v prípade hroziaceho priekaku zašliapnuť brzdový pedál "do podlahy" a držať ho do poslednej chvíle.
3) Brzdové obloženia nevydržia celú životnosť vozidla, takže je úplne prirodzené, že vozidlo v ktorejkoľvek fáze svojho života má obloženia celkom nové.
A ešte info od 1018: Podľa služobného príkazu sa UŽ OD 16.10.2004, t.j. už dva týždne funguje možnosť nástupu aj cez predné dvere, čím bol zrušený pôvodný zákaz. Od tohto dátumu sú vodiči povinní otvárať všetky dvere, okrem výnimiek na linkách, kde je celodenne určený nástup len cez predné dvere a v PD v čase od 20h do 5h (cez VD až do 8h) pre všetky linky. Chcelo by to info aj do noviniek.
Myslíš, že mohlo dôjsť k vypnutiu reverzu, keď súprava ďalej naberala na jazdu? Inak na tomto mieste sa reverz nikdy nevypínal. Ide o miesto, kde je svah v úseku len cca 500 m a za ním už v rovine nasleduje pravotočivý oblúk a následne zastávka, takže brzdiť bolo treba tak, či tak. Vodička možno aj vypla riadenie, ale je otázne, či v dosť strmom svahu a s preplnenou súpravou dokázali čeľusťové brzdy účinkovať. Zvlášť, keď v čase vykoľajenia a prevrátenia prekonala súprava už viac ako 80 km/h. Vo vyšetrovacej správe sa píše o prehliadke, ktorá bola realizovaná ešte v deň nehody, sa však o čeľustiach nepíše. Píše sa o nich až v ďalšej stati, keď bola o 10 dní neskôr realizovaná ďalšia prehliadka. Tu sa však píše: "...bola prevedená demontáž podvozkov a boli rozobraté čeľuste, pročom bolo taktiež zistené, že na čelustiach obloženie malo predpísanú hrúbku a NIEKTORÉ BOLI ÚPLNE NOVÉ." Slová, ktoré mi priam bijú do očí, som zvýraznil. Predné vozidlo súpravy ( #229/II) malo v čase DN v prevádzke odjazdené 2 roky a zadné ( #298) 14 rokov. Je možné, aby malo 2-ročné vozidlo úplne nové obloženia?
Teraz som pozeral no konečne hura 3505 je doma no ale šofer ma čo makat z nohou hej kto z vas pozna šofera autobusu solaris-3506 vola sa František Harčar
Je to pravda,? že už dpmk nebude kupovat solarisy ale chce prejst na kupu autobusov karosa nízkopodlažne??? je to pravda odpište prosiiim A EšTE SA VAS CHCEM SPITAT JEDNU VEC NEPOZNATE NIEKTO ADRIANA HARCZU?? ON JE VRAJ KAMART Z NIEKTORYCH VAS KTORI STE ROBILI TU STRANKU
Zalepené R-ky sa vykompenzujú odstrelením LS. To skor zalepené M-ky (zažil som, ak vodičku nenapadlo vypnúť riadenie, bola v...). A ďalší nepriamy náznak: Typicky sa M-ky zlepia, ak sa pri našliapnutej jazde vypne reverz!
Re #7787 Popo: V prípade, že potrebuješ fotografiu Solarisu ako ilustračný obrázok, môžeš si nejakú vybrať. Pri jej zverejnení na svojich stránkach však nezabudni uviesť aj zdroj, t.j. www.imhd.sk. S tými článkami som neporozumel. Neviem načo by Ti bol nejaký článok od nás, napokon, žiadne články o košickej MHD tu ani nie sú.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vševedko