Mne sa zda ze to sluzi na monitorovanie trate (mozno proti milovnikom medi a zeleza ? ) a vozov prechadzajucich po trati. Na tom useku uz potom nie je potrebny dispecersky Seat aby kontroloval meskanie liniek ? . A ktovie mozno to mera aj povolenu rychlost... ?
Dnes som si všimol, že asi 50m pred výjazdom z otočky pri Strojári je podobný snímač, alebo kamera či jaká hmára to je ako pri Spoločenskom pavilóne v oboch smeroch....ma to naviac niečo ako displej a vôbec mi nie je jasné, prečo je to práve na Južnej triede ?
Inac vcera, mohol DP kludne nasadit sola na L4 po 20tej hodine, nic by sa nestalo, ludi ktori sli na cintorin (ak vobec nejaki sli - mam pochybnosti) bolo uz v tychto hodinach pramalo.
Keby ostali zopnute stykace bola by to strasne velka nahoda. Takze to sa vylucuje samo. Ja som toho nazoru, ze ostal prilepeny palec a spobyl tym zrychlenie
BM: Svedkovia tvrdia a píše sa to aj vo výpovedi, že motory začali hučať a súprava zrýchlovať. To vylučuje vypnutie reverzu. Ja by som sa priklonil skôr k tomu prilepenému stykaču a súčasne nerozpojením obvodu jazdy pri našlapnutí na brzdný pedál.
CHROBAK DO HLAVY
Vezmime si to takto. Co ked vodicka, vypla reverz z dovodu zrychlovania? Co ked bol prilepeny palec? Neako to zrychlovanie predsa musela ubrzdit, vypla reverse ale asi nevedela, ze ked nema nahodeny revers, tak automaticky nema EDB. Ale to asi vodicka nevedela. Jasna je jedna vec, pokial viem tak zaznamy o opravach vozidla a kniha vozidla sa stratili.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Diggi
Dnes na L7 tuším sú 349+352, 517, 521, 614+615