Prečo sa ma pýtate "A prečo by mal byť nakreslený?" Nekreslil som to , ale ten, kto to kreslil, už napojenie ZAKRESLIL, ibaže to napojenie je mimo obratiska. Na to sa pýtam, lebo z toho vyplýva obmedzenie využiteľnosti spomenuté v #77229.
Keby napojenie nebolo nakreslené, bolo by to OK. Ale ak sa to, čo vidíme v projekte, dostane do neskorších štádií a zrealizuje sa, podľa mňa to bude nepraktické.
Koženkové sú tiež celkom OK, trochu mi pripomenuli pôvodné z električiek pred laminátovými. Podľa mňa sa najlepšie osvedčili plastové, samozrejme tie bez toho tobogánového efektu. ?
Este v autobusoch byvaju kozenkove, tie drevene neboli zle, ale drahsia bola udrzba kvoli vandalom a obcas mal clovek udrzat sa v nej. Na istej diskusii si cestujuci priali sedacky z Tatry T4
Na tom nákrese obratiska ma trochu zaráža, že doň nie je plánovaný vjazd z Masarykovej, teda otáčať sa bude dať len v smere od Senného trhu. I tak še da... ale dúfam, že tá možnosť otáčania v budúcnosti nebude chýbať.
No tak cestujúca verejnosť je až na n-tom mieste v pohľade politickej reprezentácie mesta
Keby nebola požiadavka EÚ na rozvoj verejnej dopravy, ktovie ako by sa to na našom milom Slovensku vyvíjalo . . .
Je to samozrejme kvôli vybočovaniu vozidiel v oblúkoch. To sa ale dalo vyriešiť tým, žeby bolo obratisko kruhové, bez priamych úsekov.
Taktiež si všímam - nástupné/výstupné ostrovčeky a ich dĺžka. Týmto sa znemožní spriahanie vozov do súprav. To už bol taký problém natiahnuť to o tie 4, resp. 12 metrov?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Granite01