Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Base #76495:
Mne sa zdá, že :
1. Na Slovensku o spoločných zastávkach Bus - Tram ešte nechyrovali.
2. Keďže sme si vymysleli TramTrain (ktorý aj tak nikdy nebude), tak rekonštrukcia NMM - Staničné námestie má prvky železničnej stavby . . . a tým pádom žiadne busy na električkovú trať nebudú pripustené!
Reakcia na: KVKV #76492:
Osobne si viem celkom predstaviť spoločnú zastávku BUS-TRAM v polohe súčasnej električkovej zastávky - samozrejme však bez úprav to nebude... ?
...ale stále mi nie je jasné podla čoho sa stavia, keď projekty sú celkom iné. Nerobí niekto z vás projektanta, nestretol sa s podobnými chuťovkami ?
Reakcia na: Tatranka #76490:
Ta zvolili ste si ho. Tak vám treba? . Spomenutie tej nehody so stavom tratí skutočne nemá súvislosť, ale o likvidácii ed sa skutočne uvažovalo.Tak napríklad som sa dopočul, že developeri mali svojho času záujem o priestor smyčiek havlíčkova, B.Nem.
Reakcia na: Base #76491:
už je v tom dajaky hokej. Jeden problem sú zastávky. Pokial zostanú na maratoncovi ako boli doposial, je to vyhovujúce. Možno by som premiestnil bližšie bus zastávku. Esičko v strojárenskej je druhý problem , opakujem, že pri mierne pozmenenom trasovaní odbočky do strojárenskej, k lavej strane ulice sa mu dalo vyhnúť.
Reakcia na: tbus #76489:
Aha, na Strojárenskej... OK, moja chyba. ?
Reakcia na: KVKV #76486:
Drísty súdruha Rašiho by som bral s obrovskou rezervou. Sú to podobné kydy, ako obhajovanie prečo do nových električiek neobjednali klímy, ale do nových busov áno, a podobne. Tečie im už do topánok, termíny horia už dlhšie, kritika a nespokojnosť občanov sa stupňuje, tak treba hľadať výhovorky, vykrúcačky, rôzne zahmlievačky a prekrúcačky pravdy v naivnej snahe učičíkať stále viac nespokojnú verejnosť, novinárov a kritikov... Korunu tomu nasadil spomenutím hrozby podobnej nehody ako bola v 1978 pri Amfiteátri, a ktorá ako vieme, nikdy nemala súvis so zlým stavom trate!!!
Reakcia na: Base #76488:
spomínané esíčko na Strojárenskej nemá so zastávkou vôbec nič
Reakcia na: KVKV #76485:
Osobne som skôr názoru, že práve zastávka NMM je dobre umiestnená. Ale ak by sme sa chceli zbaviť toho "esíčka" z Komenského na Hviezdoslavovu podľa vášho názoru, padla by za obeť. ?
Zaujímalo by ma ako vlastne a podla čoho pracujú v KE stavebné firmy. Pokial porovnávam projekty z posledných rokov už či projekty pre mhd alebo budovy, tak výsledná realita je vždy iná. Napríklad vizualizácia nového predstaničného priestoru už vobec nepočíta s električkou.... Ved stavební technici musia mat nejaký papier - projekt podla ktorého to zamerajú, nie? Alebo to dostanú na poslednú chvílu zmeny "na pytliku vod mouky" a "tak dajak to zrobce" ?
Ešte k pracovnej aktivite na nových tratiach. Niekde bolo spomenuté, že sa bude pracovat na tri zmeny. V ktorej krčme trávi robotnícka trieda tie dalšie dve zmeny ??? Lebo po štvrtej je tam akorát niekde SBS-kár ,ktorý im stráži báger.
Reakcia na: 747 #76481:
Tak, a je to konečne von. Rozne šumy a debaty o likvidácii ed v KE prebiehali už pred patnástimi rokmi. Uvažovalo sa o variante , že pokial by sa zrealizoval tramtrain, tak ostanú len tieto vlaky cez mesto plus rýchlodráha a ostatná doprava - autobusy. Takže na všetkom zlom je aspon niečo dobré, ed ostane zachovaná.
Reakcia na: Base #76480:
To už je dlhšiu dobu taký košický zvyk, že tam, kde by mala byt zastávka tak nie je alebo bola zrušená a premiestnená na nevhodné miesto, nedivil by som sa keby aj tam to tak spravili.
http://www.kosicednes.sk/vodici-maroduju-autobusy-nechodia/

„Výprava nebola v dané dni zabezpečená v plnom rozsahu vzhľadom k vysokej práceneschopnosti,“ vysvetľuje hovorkyňa DPMK Michaela Karaffová.

„Cestujúcej verejnosti sa za nezabezpečenú výpravu v plnom rozsahu ospravedlňujeme. Hľadáme a prijímame také riešenia, aby sme službu zabezpečovali bez negatívnych dopadov a v plnom rozsahu. Nevieme ale predvídať presný počet ospravedlnenej absencie u zamestnancov.“

---

AKO TO??? Veď prednedávnom som čítal, že je všetko v poriadku, absolútny, najmodernejší dostatok všetkého...

Zaujímalo by na, z akého dôvodu sa na niektoré linky posielajú kapacitne neadekvátne vozidlá. Tiež kvôli PNkám? Napríklad aj to, že na základe akej bulharskej konštanty sa v jeden a ten istý deň do sl. 1232 pošle #3324 a do sl. 3602 #3503. A tak ďalej, dalo by sa tu toho vymenovať do ošalenia.

Ja viem, že prostému košickému ľudu stačí ledacos, ale napríklad sólo voz na včerajšej 36ke celodenke je už naozaj silné kafé...
Reakcia na: 747 #76481:
Na to všetci láskavo zabudnime!!! SMERACI NIKDY NEKLAMÚ!!! ? ? ?
Reakcia na: Base #76480:
Projektanti sú skrátka idioti a nevedia, čo robia...?
Citujem veľkého Al Rashiho: "Veľmi ma mrzí, čo sme Košičanom spôsobili, ale mali sme dve možnosti. Neísť do toho a kôli bezpečnosti premávku električiek postupne utlmovať alebo do toho ísť a urobiť to všetko naraz,lebo inak sa to nedá. "........"Teraz budeme tlačiť na to, aby sa tie trate dokončili v termíne a aby ľudia boli traumatizovaní čo najkratšie. Keby sme do toho nešli, tak električková doprava o pár rokov v Košiciach nebude"....." Tak ako sme deklarovali, rekonštrukciu električkových tratí aj dokončíme. Verím, že všetci tí, ktorí si robia politickú kampaň na šírení negatívnych informácií, sa potom prídu ospravedlniť."

http://kosice.korzar.sme.sk/c/7775449/rasi-ani-mne-sa-nezda-ze-sa-rekonstrukcia-trati-stihne.html

Čiže karta sa obrátila a po 31.7.2015 sa Raši verejne ospravedlní všetkým občanom tohto mesta za to, že klamal a zavádzal?
Reakcia na: KVKV #76479:
A zastávku Námestie Maratónu mieru pre električky dajme rovno na úroveň križovatky s Moyzesovou, čo poviete? ?
K rekonštrukcii na NMM
Ako som videl, tak nové kolaje budů presne kopírovat povodné trasovanie. Myslím aj tu bolo spomenuté, že napojenie Hlavnej má byt smerom na Komenského, malo sa postavit plánované odbočenie /výhybky/ na plánovanú trat smerom Masarykova, Tahanovce. Prečo sa v Strojárenskej zase robí to nezmyselné esičko ? Predsa odbočenie z Komenského možno urobit k lavej strane Strojárenskej, to povodné vedenie pochádza ešte z historie, ked z Komenského na Srojárenskú bol triangel a slepá kolaj až po Gorkého. Smyčku vtedy len napojili na povodnú kolaj, preto bolo to esko.
Reakcia na: Dispecer #76476:
Videl som tam parkovat auta ZUE

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.