Veta hodná jej autora ? To je ako keď Jakeš apeloval na stranícky aktív na Červenom Hrádku, že majú robiť tak, nech to vyzerá, že to nie strana, ale "to ten lid si to žádá" ? Kulisy a aktéri rozdielni, rétorika ako by ich jedna mater mala...
K veci: Pokiaľ budú tupci písať podmienky súťaže tak vágne, ako to urobili v ostatných dvoch prípadoch, tak sa ani nečudujem výsledkom. Ale keďže v oficiálnej dokumentácii čítam, že v roku 2030 chcú prevádzkovať Vario LF3+, tak to vidím na ďalšiu zinscenovanú súťaž. ProVario agitátorov tam majú dosť.
Áno, lebo keď vedenie nakúpi autobusy, ktoré majú síce klímu, ale okná bez dvojskla a navyše sú obyčajné - prepušťajúce žiarenie - stáva sa z voza skleník. Ak by také sklá boli vo vozňoch na železnici a zasvietilo by ostré slnko, bolo by tam peklo, klíma by nestačila. Takto je to aj u nás. A navyše je klíma namontovaná zle. Vzduch nemusí predsa fúkať - stačí sa pozrieť na CapaCity v spomínanej v BA (v článku), alebo na Many, Mercedesy a Solarisy v Mníchove, kde majú všetke tmavé sklá, účinnú klímu a často elektricky uzamykateľné okná MVV a MVG totiž vedia, čo je správne...
.. ale jasné, nám stačia aj Libchavské krámy do budúcna bez klímy a taškentvozne s citujem istého odborníka na klímu: "veľmi účinným prirodzeným vetraním klapkami a posuvnými oknami". SUPER! Už nechcem filtrovaný a chladný vzduch vo voze, ale účinné fúkanie 35 stupňového vzduchu zvonku priamo do tváre cez okná :3 :3 :3
Blbci v ŽOSke, že na nové Bdmpeer a Bd(g)teer vozy na regionálnu dopravu (Os a REX) montujú klímu... Načo? Šak to stojí na každej zastávke! A má to dvere na každej strane! ? ?
“Vzhľadom na negatívne praktické skúsenosti s prevádzkou klimatizácie v autobusoch, sťažnosti cestujúcich a technologicko-finančnú náročnosť, DPMK prehodnotí prípadný ďalší nákup vozidiel s klimatizáciou,” hovorí Karaffová.
Na mier 25-ka bezne pride skor, a potom aj minutu caka na odchod. To iste 18, 27, 36. ZTesca na Mier su podla CP 3 minuty, a ked nestojis Pri hati a na semafore na vodarenskej chytis zelenu, tak vies prist na zastavku aj minutu a pol skor.
Humory z projektovej dokumentácie DSZ k projektu MET:
Výhľadový rozsah vlakovej dopravy
Výhľadový rozsah dopravy k roku 2030 bol stanovený DPMK – ÚRD. Odhadovaný stav v roku 2030
predpokladá dobudované trate NMM - Stanica, DPMK - Popradská - Hornbach, Železníky - Cassosport a
Ťahanovce - Terminál Sever – Masarykova.
Prevádzka bude zabezpečovaná električkami typu Vario LF, Vario LF2+, Vario LF3+ a KT8D5.
Ak si dáte v mobiloch automatické nastavenie času, tak budete mať rovnaký čas, ako je na EM-Teste, plus minus sekunda.
Samozrejme, s hodinkami na ruku je to trocha problém.
Ja som mal tiež hodinky nastavené podľa EMtestu na jar po zmene času na letný a nedávno som zistil, že mi oproti nemu už idú skôr o asi minútu a 15 sekúnd... ?
Volny den z mieru, mal ist na 21 ledva sme ho stihli na 20, ja som bezal na bus a nastastie sofer pockal aj ostatnych a potom z NO sla cez sedlo na 10:28
Pozri, či je rovnaký čas z imhd aj na zastávke. Ak áno, tak sa pozri na palubák, kedy má mať podľa neho vozidlo odchod. Ak sa časy zhodovať nebudú, vieš, kde je chyba.
Ako je to s CP 25ky v sedle a cez vikendy? Uz 2x sla o 2 minuty skor oproti tomu, co je napisane na imhd ale vodic mal na palubaku 0
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor
“Vzhľadom na negatívne praktické skúsenosti s prevádzkou klimatizácie v autobusoch, sťažnosti cestujúcich a technologicko-finančnú náročnosť, DPMK prehodnotí prípadný ďalší nákup vozidiel s klimatizáciou,” hovorí Karaffová.
http://www.kosicednes.sk/ludia-sa-hadaju-v-klimatizovanych-autobusoch-pre-otvorene-okna/