..."prekoná schod"... áno, to je to... v 21.-om storočí nie je štandardom prekonávanie schodov... Ako som tu už písal, už v roku 1985 v Mníchove jazdila 100% NP električka bez akéhokoľvek schodu... A potom že nemám hejtovať. Mám a sakra oprávnene... a tupým hlavam tu treba dôkazy, ako to má byť a nie ako to je u nás...
A sorry, ale to, že nemajú problémy keď to vidíš ty je úbohý argument... To im nemôžeme ešte viac uľahčiť cestovanie prevádzkovaním 100% NP vozov? A čo dôchodcom? Či tie 4 sedadlá na "parkete" stačia? Nie.. v roku 2015 nie... ? ?
A k tým mojim hejtom... zaujímavé, že proVario sú tu orientovaní ľudia čo boli maximálne v Brne, Ostrave a Miškolci (možno ešte Praha, čo tiež nie je výhra..)... A tieto mestá dávajú ako príklad (že to nám závidia, ako povedal istý pán )
A ten, čo videl západ (myslím ozajstný západ a naživo, nie na obrázku, tak ten mi vždy dá za pravdu... ?
Ved nastupi cez predne dvere, prekona ten jeden mega schod uz pri nastupovani a sadne si... nic zlozite. Nemusi sa presuvat cez celu elektricku. Z toho co som si vsimol, tak nevidiaci pri nastupovani problemy nemaju, dokazdu si bez problemov sadnut aj na sedadlo na podeste (fuj, schod).
OMG, tak teba spraviť zodpovedným za pohodlné a bezpečné cestovanie (áno, aj nevidiacich), tak to amen tma...
Ako sa má ten nevidiaci dostať do NP časti (ktorá je aj tak takmer bez sedadiel)? Nevidiaci má nastupovať prednými dverami, ale haha, tieto šmejdy Variá sú vpredu bariérové, takže sa musí interiérom prebíjať... Tvrdíš, že má nastupovať do NP časti, skvelé... Ale má na niektorej zastávke navádzacie prvky, ktoré ho navedú na pozíciu dverí do tej NP časti? NEMÁ! Tak prosím nezhadzuj sa tu... ? ?
to isté si môže povedať ak niekto cestoval z Námestia osloboditeľov na Vodnú. V súčasnom stave je nereálne, aby mal každý priame spoje tak ako pred výlukou.
„Stopercentne bezbariérové vozidlá by nás stáli neporovnateľne viac.“
Fúha, už len takáto strohá výhovorka? Kde sú ódy o tom, aké moderné technológie to má? Nič, len takto?Byť novinárom, okamžite kontrujem protiotázkou, koľko nás stáli zbytočné elektrobusy a čo všetko za ich cenu mohlo byť. Na toto sa už ale žiadna sprostá výhovorka vymyslieť nedá... ?
A čo Prešovská len v jednom smere? Bývať na spodku Furče a pracovať niekde na Prešovskej, tak preklínam podnik do konca výluky, a ani si nenabijem mesačník a chodím pešo keďže je to rýchlejšie ako dookola...
Vdaka za postreh. CP 12 zohladnuje stav s obchadzkou okolo Krajskeho sudu (bola upravena jazdna doba), ale aj s obnovenou zastavkou Slovensky rozhlas. Pri tvorbe CP sa zrejme pocitalo s otvorenim Postovej v povodnom termine.
Ahojte. Komu mám napísať, že v CP L12 je chyba. V cp je uvedené, že stojí na zastávke "Slovenský rozhlas" popri tom po zastávke Hlavná pošta ide priamo cez Alžbetinu ul. do Barce? Drobná chyba ale pre informovnosť cestujúcej verejnosti dosť dôležitá. Ďakujem.
Predpokladám, že po sprejazdnení križovatky na Poštovej, dôjde k uzavretiu križovatky pri Športovej hale. Čo sa vlastne bude na tejto križovatke meniť? Oblúky v trase "tram-train" a výhybky?
Zvazovala sa aj 71 cez Moyzesku. Avsak ziadne priame spojenie KVP, klastoru s NO sa javilo byt vacsie riziko ako malo atraktivny interval v spojeni Mlynskej basty s Furcou. A pripadny kapacitny problem Mier>Furca v odp.spicke je riesitelny intervalovo.
Ten Rektorát máš ako Mlynskú baštu/Vodnú/Jakabov palác; väčšina ti prejde radšej na NO...podobne to je s 36, väčšina ľudí pôjde radšej na NMM ako na Rozhlas
+ prestup Dom Umenia do Auparku je dosť smiešny a povedzme keby sa odklonila 71 cez Moyzesovu, tak obyvatelia horných ulíc KVP (čo je povedzme 7 000 - 12 000 ľudí) nemajú ani jednu linku na NO, avšak na NMM majú interval za ktorý by sa linka metra C v Prahe nemusel hanbiť, pričom tam už ani nie je koho voziť (vidno to na tom že NMM nie je tak frekventovaná zastávka pre 19 a 36 ako NO pre 71 a 72)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
master5228
A sorry, ale to, že nemajú problémy keď to vidíš ty je úbohý argument... To im nemôžeme ešte viac uľahčiť cestovanie prevádzkovaním 100% NP vozov? A čo dôchodcom? Či tie 4 sedadlá na "parkete" stačia? Nie.. v roku 2015 nie... ? ?
A k tým mojim hejtom... zaujímavé, že proVario sú tu orientovaní ľudia čo boli maximálne v Brne, Ostrave a Miškolci (možno ešte Praha, čo tiež nie je výhra..)... A tieto mestá dávajú ako príklad (že to nám závidia, ako povedal istý pán
A ten, čo videl západ (myslím ozajstný západ a naživo, nie na obrázku, tak ten mi vždy dá za pravdu... ?