Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tbus #77037:
OMG, tak teba spraviť zodpovedným za pohodlné a bezpečné cestovanie (áno, aj nevidiacich), tak to amen tma...

Ako sa má ten nevidiaci dostať do NP časti (ktorá je aj tak takmer bez sedadiel)? Nevidiaci má nastupovať prednými dverami, ale haha, tieto šmejdy Variá sú vpredu bariérové, takže sa musí interiérom prebíjať... Tvrdíš, že má nastupovať do NP časti, skvelé... Ale má na niektorej zastávke navádzacie prvky, ktoré ho navedú na pozíciu dverí do tej NP časti? NEMÁ! Tak prosím nezhadzuj sa tu... ? ?
Reakcia na: tbus #77037:
Ktore je za vodicom a treba vyst po 2 schodoch ktore tam nemuseli byt.
Reakcia na: veteran #77032:
ja som myslel, že nevidiaci majú vyhradené miesta a nepotrebujú sa turistikovať krížom cez celú električku...
Reakcia na: Iv #77031:
to isté si môže povedať ak niekto cestoval z Námestia osloboditeľov na Vodnú. V súčasnom stave je nereálne, aby mal každý priame spoje tak ako pred výlukou.
Na zastávke Havlíčkova sú staré CP X7 a X9 platné od 10.5.2015... Na prestupný uzol trochu trápne.
Reakcia na: veteran #77032:
Kolko by stala "zastarana" 100% nizkopodlazna elektricka v porovani s nasimi 50% ultra-high-end variami bez klimy za 2,3 miliona?
Reakcia na: veteran #77032:
Ale dá! ? ? ?
Zasa dačo o absolútne najmodernejších električkách:
http://kosice.korzar.sme.sk/c/7911777/kosicki-nevidiaci-schody-v-novej-elektricke-su-strme.html

„Stopercentne bezbariérové vozidlá by nás stáli neporovnateľne viac.“

Fúha, už len takáto strohá výhovorka? Kde sú ódy o tom, aké moderné technológie to má? Nič, len takto?Byť novinárom, okamžite kontrujem protiotázkou, koľko nás stáli zbytočné elektrobusy a čo všetko za ich cenu mohlo byť. Na toto sa už ale žiadna sprostá výhovorka vymyslieť nedá... ?
Reakcia na: Author #77026:
A čo Prešovská len v jednom smere? Bývať na spodku Furče a pracovať niekde na Prešovskej, tak preklínam podnik do konca výluky, a ani si nenabijem mesačník a chodím pešo keďže je to rýchlejšie ako dookola...
Reakcia na: N/A #77029:
Vdaka za postreh. CP 12 zohladnuje stav s obchadzkou okolo Krajskeho sudu (bola upravena jazdna doba), ale aj s obnovenou zastavkou Slovensky rozhlas. Pri tvorbe CP sa zrejme pocitalo s otvorenim Postovej v povodnom termine.
Ahojte. Komu mám napísať, že v CP L12 je chyba. V cp je uvedené, že stojí na zastávke "Slovenský rozhlas" popri tom po zastávke Hlavná pošta ide priamo cez Alžbetinu ul. do Barce? Drobná chyba ale pre informovnosť cestujúcej verejnosti dosť dôležitá. Ďakujem.

http://imhd.sk/ke/cestovny-poriadok/linka/12/smer/Sebastovce/zastavka/Slovensky-rozhlas/209715378195.html
Reakcia na: Yogi616 #77027:
Ano. Snad sa to nebude hlbkovo rozkopavat
Predpokladám, že po sprejazdnení križovatky na Poštovej, dôjde k uzavretiu križovatky pri Športovej hale. Čo sa vlastne bude na tejto križovatke meniť? Oblúky v trase "tram-train" a výhybky?
Reakcia na: Iv #77016:
Zvazovala sa aj 71 cez Moyzesku. Avsak ziadne priame spojenie KVP, klastoru s NO sa javilo byt vacsie riziko ako malo atraktivny interval v spojeni Mlynskej basty s Furcou. A pripadny kapacitny problem Mier>Furca v odp.spicke je riesitelny intervalovo.
Reakcia na: myslavcan #77023:
Za normalnych okolnosti ano... Ale teraz?
Reakcia na: 110mat110 #77022:
Ten Rektorát máš ako Mlynskú baštu/Vodnú/Jakabov palác; väčšina ti prejde radšej na NO...podobne to je s 36, väčšina ľudí pôjde radšej na NMM ako na Rozhlas

+ prestup Dom Umenia do Auparku je dosť smiešny a povedzme keby sa odklonila 71 cez Moyzesovu, tak obyvatelia horných ulíc KVP (čo je povedzme 7 000 - 12 000 ľudí) nemajú ani jednu linku na NO, avšak na NMM majú interval za ktorý by sa linka metra C v Prahe nemusel hanbiť, pričom tam už ani nie je koho voziť (vidno to na tom že NMM nie je tak frekventovaná zastávka pre 19 a 36 ako NO pre 71 a 72)
Reakcia na: 110mat110 #77022:
Mať 3 nosné linky spájajúce KVP a NMM a oproti tomu len jednu na NO. Myslím, že to by bol dosť nepomer.
Reakcia na: Yogi616 #77021:
Kto cestuje na NO? Ti co idu do centra, na stanicu, alebo prestupuju. Do centra mas rovnako daleko ako z Rektoratu UPJS, ti co prestupuju si prestupia na Dome Umenia a tam si prestupia aj ti, co by sli na stanicu/do auparku. Jediny problem ostane prestup smer juzna trieda.
Reakcia na: Iv #77019:
Podľa mňa má dosť ľudí cestujúcich zo smeru KVP/Terasa ako cieľovú zastávku NO. Ono sa to tam vlastne láme. KVP/Terasa využívajú 71+72 po NO, stamať už väčšinou Mier/Furča. Tam je jedna z najväčších výmen cestujúcich.
Znova sa pýtam, či je v pláne odladenie aplikácie, pretože je večne nestabilna a vkuse padá. Bolo tu uvedené, že niekedy na jar, no leto je už v plnom prúde. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.