Z Lingova premáva po bežnej trase ako linka 71, až zastávka Mlynská bašta je presunutá ešte pred kruhovú križovatku, po tejto zastávke pokračuje cez zastávky Železničná nemocnica a Pošta 2 na Staničné námestie a späť na Lingov potom cez zastávku Jakabov palác a späť po bežnej trase ako premávali 71 a 72.
V Košiciach som dobre spravené asfaltové priecestie ešte nevidel.
To, čo sa používa teraz v Košiciach, je gumokov? Vyzerá to inak než štandardné železničné priecestia na Slovensku.
Inak, technologické postupy priamo na mieste zahŕňajú aj orez toho gumového materiálu – môžeš sa prísť presvedčiť osobne na vlastné oči.
Prosím o vysvetlenie linky 70
► Staničné nám.
smer
Národné nám.
Mlynská bašta- odbočka na žel. nemocnicu je pred Mlynskou baštou.
Železničná nemocnica
Pošta 2
Čiže podľa projektu majú mať tie priecestia asfaltový povrch?
Našiel som nejaké železničné priecestia, ktoré sú v oblúku je na nich použitý iný povrch než asfalt. Tak či tak sa tá guma vyrezáva z väčšej gumy, čiže vyrezať ju presne na konkrétny oblúk by nemal byť problém. Takto vyrobili priecestia, ktoré za pár mesiacov budú súce na opravu.
Mňa zaujíma, kam sa podela bokovnica v tomto prejazde. Čumím do projektu a je tam zakreslená dosť zreteľne. Abo majster z Duhy cośkaj trimal dolu lebeňou?
Nebude to tým, že oba dnes otvorené prejazdy na Štúrovej sú v miernom oblúku, a aj keď sme v roku 2015, tak stále naši inžinieri neprišli na to, ako urobiť gumený kryt trate v oblúku? Neviem, len sa pýtam, ale pamätám si, že tento dôvod sa použil pri prejazde na Stanici, keď tam pred pár rokmi bola posledná obnova trate.
Otázka na rádio Dúha: prečo je koľajový prejazd v križovatke Štúrovej a Zborovskej zaliaty asfaltom? Dnes som šiel okolo a nestačil som sa diviť, že sa im ho podarilo dokončiť za posledné 3 dni, až kým som nezbadal jeho povrch. To je ďalšie prekvapenie v podaní Dúhy?
Neviete ako je to s dodávkami koľajníc? Hovorili mi známi, že pre stavbu chýbajú koľajnice a Vítkovice majú jednoročné dodacie lehoty. Že Vítkovice vedia dodať aj skôr, ak o ne ukrátia nejakého iného čakateľa, ale to by bolo aj za 2-násobok ceny. Niekto ďalší mi upresnil, že malo ísť najmä o koľajnice do oblúkov. Bola objednávka koľajníc urobená potrebný jeden rok vopred alebo nie? Budú napokon všetky koľajnice dodané v termíne? Stihne sa reko?
Čakali sme včera popoludní t.j. 03.07.2015 o 16.25 na zastávke Považská, Nová nemocnica na autobus č. 12, s odchodom o 16,27, smer Podhradova . No dočkali sme sa iba neuveriteľného prekvapenia - autobus č. 12 okolo nás iba prefrčal a my sme ostali iba v nemom úžase a horúčave čakať ďalšiu polhodinu na ďalší spoj. Poďakujte príslušnému šoférovi za nás a že sa pýtame či budú aj ďalšie podobné spanilé jazdy???????
Ten Mier moze byt riziko, avsak kk by mala ist aj 71 cez Mier>Furcu, musela by byt odklonena z Krajskeho sudu cez Moyzesovu. To by obisla NO, co by predstavovalo este vacsie riziko.. Ak cosi nebude kapacitne stacit, vzdy sa da riesit.
V CP L27 je chyba, alebo je CP v poriadku, a zmeny teda súvisia so "zokružnením" linky? Cez voľné dni je totiž nepravidelný striedavý 20' a 40' interval
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer
Toto nie je stránka DPMK. ?