Prosím o vysvetlenie linky 70
► Staničné nám.
smer
Národné nám.
Mlynská bašta- odbočka na žel. nemocnicu je pred Mlynskou baštou.
Železničná nemocnica
Pošta 2
Čiže podľa projektu majú mať tie priecestia asfaltový povrch?
Našiel som nejaké železničné priecestia, ktoré sú v oblúku je na nich použitý iný povrch než asfalt. Tak či tak sa tá guma vyrezáva z väčšej gumy, čiže vyrezať ju presne na konkrétny oblúk by nemal byť problém. Takto vyrobili priecestia, ktoré za pár mesiacov budú súce na opravu.
Mňa zaujíma, kam sa podela bokovnica v tomto prejazde. Čumím do projektu a je tam zakreslená dosť zreteľne. Abo majster z Duhy cośkaj trimal dolu lebeňou?
Nebude to tým, že oba dnes otvorené prejazdy na Štúrovej sú v miernom oblúku, a aj keď sme v roku 2015, tak stále naši inžinieri neprišli na to, ako urobiť gumený kryt trate v oblúku? Neviem, len sa pýtam, ale pamätám si, že tento dôvod sa použil pri prejazde na Stanici, keď tam pred pár rokmi bola posledná obnova trate.
Otázka na rádio Dúha: prečo je koľajový prejazd v križovatke Štúrovej a Zborovskej zaliaty asfaltom? Dnes som šiel okolo a nestačil som sa diviť, že sa im ho podarilo dokončiť za posledné 3 dni, až kým som nezbadal jeho povrch. To je ďalšie prekvapenie v podaní Dúhy?
Neviete ako je to s dodávkami koľajníc? Hovorili mi známi, že pre stavbu chýbajú koľajnice a Vítkovice majú jednoročné dodacie lehoty. Že Vítkovice vedia dodať aj skôr, ak o ne ukrátia nejakého iného čakateľa, ale to by bolo aj za 2-násobok ceny. Niekto ďalší mi upresnil, že malo ísť najmä o koľajnice do oblúkov. Bola objednávka koľajníc urobená potrebný jeden rok vopred alebo nie? Budú napokon všetky koľajnice dodané v termíne? Stihne sa reko?
Čakali sme včera popoludní t.j. 03.07.2015 o 16.25 na zastávke Považská, Nová nemocnica na autobus č. 12, s odchodom o 16,27, smer Podhradova . No dočkali sme sa iba neuveriteľného prekvapenia - autobus č. 12 okolo nás iba prefrčal a my sme ostali iba v nemom úžase a horúčave čakať ďalšiu polhodinu na ďalší spoj. Poďakujte príslušnému šoférovi za nás a že sa pýtame či budú aj ďalšie podobné spanilé jazdy???????
Ten Mier moze byt riziko, avsak kk by mala ist aj 71 cez Mier>Furcu, musela by byt odklonena z Krajskeho sudu cez Moyzesovu. To by obisla NO, co by predstavovalo este vacsie riziko.. Ak cosi nebude kapacitne stacit, vzdy sa da riesit.
V CP L27 je chyba, alebo je CP v poriadku, a zmeny teda súvisia so "zokružnením" linky? Cez voľné dni je totiž nepravidelný striedavý 20' a 40' interval
presne potvrdzujem dnes som isiel v 2 sorkach v jednom sla klima super bolo v nej prijemne ziadna zima ani sparno, teplota bol nastavena tak idealne-krasne to stihalo chladit (bola to X7) a hned na to v dalsej 14ke sorke klima vypnuta ,okna pootvarane a clovek sa ide od horucosti zadusit..a to je len 2.julovy den a horucavy sotva zacali.. vodici to absolutne nerespektuju a maju nejake nariadenia dpmk niekde vysoko na haku-hlavne ze sa vsade vytrubuje ze nad 25 stupnov maju mat vsetci klimu povinne zapnutu(ziadne otvorene okna ani nic podobne-v tomto pripade a aj v mnohych dalsich podobnych sa jedna o priestupok ktory treba nahlasit na dpmk) , neskutocny bordel je v tom u nas, radsej nechaju ludi doslova udusit vo vlastnej stave akoby tu klimu zapli ,otvorene male okienka ked je vonku cez 30 pomozu tak velky prd.. v BA ked som siel mhd v kazdom mercedese klima sla a slapala super ani v jednom som sa nestretol s otvorenymi okienkami a pod blbostami a kvazi "nahradami".. takato arogancia zo strany vodicov k cestujucim v tomto smere je hadam len tu u nas na vychode..hlavne ze on si klimu zapne vo svojej kabinke naplno ?
L9 jazdí od 1.7. v zriedenom intervale, pričom nové CP boli vyvesené len na zastávkach. Ešte aj dnes sa tu ma webe píše, že nový CP L9 platí od 5.7., čo je blud, keďže sa podľa neho jazdí už od 1.7. ...
Pozerám, že 3 ranné spoje z KNVsi len po NO sú opäť raz včlenené pod L32. Je to chyba alebo fakt pôjdu cez Heringeš? Teraz jazdia ako 20N.
Inak bude zaujímavé, že z Furče na Mier bude jazdiť 2-krát viac spojov ako opačne... Mám obavu, že dokopy 6 spojov/hod. z Mieru na Furču v popoludňajšej ŠPIČKE nedopadne dobre...
Otázka:
Chcela by som sa informovať, či 4-zastávkový cestovný lístok (ktorý od 1.7.2015-31.10.2015 platí ako polhodinový) je možné používať aj pri zrýchlených spojoch 51, 56 ?
Odpoveď:
Áno, nakoľko je považovaný za 30 min. prestupový, je možné v čase prechodného obdobia ho používať na všetkých spojoch, aj zrýchlených.
DPMK by si mal konečne vybrať, či máme alebo nemáme zrýchlené linky. Lebo táto odpoveď navodzuje dojem,že za normálnych podmienok 4-zastávkový lístok neplatí v L5x... Na ich stránke je asi najlepšie definovaný tento výmysel v anglickej verzii, kde sa píše: "The ticket for up to 4 stops is not valid on night routes and on routes R1 – R8 and RA1 – RA8"
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
veteran