Reakcia na: Dopravák #776:
Musím sa priznať, že nad takýmto riešením som nikdy neuvažoval. Ale keď sa nad tým zamýšľam, vôbec by to nemusela byť zlá myšlienka! IAD by jazdila v smere Jakabov palác - Maratón - Moyzesova, cez NO obojsmerne po južnej Štúrovej a MHD v smere Moyzesova - Maratón - Jakabov palác, cez NO obojsmerne po severnej Štúrovej. Tento smer okruhu je pre MHD výhodný aj tým, že všetky zastávky v danej oblasti by boli orientované na strane k centru, chodci by nemuseli prechádzať cez cestu. Ozaj sa mi to začína páčiť.
Sarko
Tu nejde o kladení prekážok zo strany mesta, ale o princíp. Ak viem, že predstaničný priestor a priľahlé komunikácie majú výraznejšie zmeniť svoju tvár, postavenie trate by som v tomto prípade považoval sa šafárenie s financiami.
Zober si pozitívny prípad z úseku trate N.O.-Protifaš. bojovníkov. Cez Bottovu a Rooseveltovu ul. sa malo premávať do rekoštrukcie križovatky. Niekoho však napadlo, že tých pár metrov trolejovej stopy s pár trakčnými stĺpmi nestojí za to, aby sa trolejbusy zdĺhavo predierali cez Rooseveltovu.
Čo sa týka obdobia stagnácie elektrickej dopravy v minulosti, je to síce o ľuďoch, ale na vysokých straníckych postoch. Napokon, všetko zlé je na niečo dobré a platí to aj v prípade KE.