Reakcia na: Sarko #756:
Mám tomu teda rozumieť tak, že DPMK je všetkými desiatimi za vybudovanie trolejbusovej odbočky na stanicu, ale mesto mu bráni, odmieta to schváliť a prideliť financie?Všetko je o ľuďoch. Boli mestá, kde sa v období stagnácie elektrifikovanej dopravy miestne systémy rušili. Rovnako však boli mestá, kde sa nerušilo nič. A práve tak rozvnako boli mestá, kde v dobách, kde zanikali celé systémy trolejbusovej dopravy, navzdory všetkým problémom nové trate veselo budovali. Lacná nafta nebola jediným dôvodom masového likvidovania električkových tratí v Košiciach. Všetko je o ľuďoch.
Re #757 Nodes: Aké zvýšené riziko? Nemôžem si pomôcť, ale keď sa zrazu na scéne objavili 15m autobusy, zrazu sa objavili názory, že kĺby sú poruchové. Netreba hneď podliehať každej propagande. Prípadne mi skús vymenovať aspoň 10 vozidiel, ktoré mali v ostatnom čase problémy s kĺbom.
1018
K tým sólo busom na "veľkých" linkách; jedná sa jednoznačne o neschopnosť ľudí, ktorí pripravujú výpravu (konkr. jednej pani). Majú totiž príkaz zadeľovať článkové vozy. Vieme ale, že ich je nedostatok. čiže sa môže stať, že príde sólo. Otázka ale je, prečo, keď už to sólo musí ísť na takúto linku, ho zadelia na celodennú službu a nie na trhanú. Alebo ako je možné, že aj cez víkend jazdí sólo, keď veľká časť článkových busov stojí v garážach. Odpoveď: zadelenie vozov jednotlivým vodičom. Príklad- Jožko je celodenkar, má pridelený článkový voz, ten má ale dnes udrzbu. Ferko je trhanar, ma clankovy, sluzbyschopny voz. Riesenie v DPMK je také, že Ferkovi trhanárovi ostane na par hodin jeho sluzby jeho bus, a celodenkar Jozko (aj s na obed striedajucim kolegom Jankom) dostanu na cely den solo. A presne to sa deje aj cez vikend, kedy trhanarske vozy stoja. TOTO JE OZAJ ÚBOHÉ... Je to jedna z mnohých vecí, ktore omieľam dookola, že chyba nie je v nedostatku financii, ale v ludoch...