Reakcia na: Sarko #756:
Mám tomu teda rozumieť tak, že DPMK je všetkými desiatimi za vybudovanie trolejbusovej odbočky na stanicu, ale mesto mu bráni, odmieta to schváliť a prideliť financie?Všetko je o ľuďoch. Boli mestá, kde sa v období stagnácie elektrifikovanej dopravy miestne systémy rušili. Rovnako však boli mestá, kde sa nerušilo nič. A práve tak rozvnako boli mestá, kde v dobách, kde zanikali celé systémy trolejbusovej dopravy, navzdory všetkým problémom nové trate veselo budovali. Lacná nafta nebola jediným dôvodom masového likvidovania električkových tratí v Košiciach. Všetko je o ľuďoch.
Re #757 Nodes: Aké zvýšené riziko? Nemôžem si pomôcť, ale keď sa zrazu na scéne objavili 15m autobusy, zrazu sa objavili názory, že kĺby sú poruchové. Netreba hneď podliehať každej propagande. Prípadne mi skús vymenovať aspoň 10 vozidiel, ktoré mali v ostatnom čase problémy s kĺbom.
Sarko
Napriklad, ale mohli by napr. premavat na L2, ale cez Hlavnu, s tym, ze "normalna" L2 by premavala cez Kuzmanyho. Bola by nadhera robit po dostavani trate cez Svatoplukovu historicke okruzne jazdy Hlavna-NO-Zel. stanica-NMMM-Hlavna a opacne. Mohla by pripadne existovat samostatna historicka L1.