Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hmozdinka #76235:
heh hmozdinka..nechaj sa prekvapkat...ja sice tiez nejake otazky sa pytam sak samozrjeme sme zvedavi ? no uvidime asi fakt ako to urobia...nio kedze tam ma tiect ta voda ? tak predpokladam ze bude most nad tym aby auta presli...asi najskor nejaky co sa bude dat sklopit ? no uvidime co sa nakonec vybuduje...nakonec zistime ze Kosice budu jeden zabavny park ? ak uz nie su....? ?
Reakcia na: hmozdinka #76229:
Dá sa na to pozrieť aj inak. Obmedziť platnosť lístka na krátku cestu počtom zastávok má aj svoje výhody. Odpočítať zopár zastávok je jednoduchšie ako stopovať čas. Myslím, že práve Prešovčania by o tom vedeli hovoriť - aspoň čo si pamätám niekdajšiu diskusiu na dpmp.sk, tak najčastejšie sa opakujúcim problémom bola "nespravodlivá pokuta za "len trochu" prešvihnutú dobu platnosti lístka". Je mi jasné, že rovnako nariekajú aj tí, čo sa v Košiciach odviezli "len" o jednu zastávku navyše, ale tipoval by som, že ich bude menej. Jedna zastávka a jedna minúta psychologicky nemusia byť vnímané rovnako. Navyše, nevýhodou krátkodobých časových lístkov je tlak verejnosti na dĺžku jazdných dôb. Ak sa niekde predĺži jazdná doba o minútu, prví, čo začnú kričať, sú práve tí s najkratšími lístkami. Po príklad znova stačí ísť do Prešova, kde sa roky neaktualizovali jazdné doby ani v prípade permanentne meškajúcich liniek, lebo by to politicky znamenalo zdražovanie cestovného a teda je to nepriechodné. Nerobil som nejakú extra analýzu, takže nemusím mať pravdu, ale mám dojem, že vo väčšine miest ex-CS sa nejako extra do ultrakrátkych časových lístkov nehrnú.

Na druhej strane chápem, že v Košiciach je problémom uplatnenie zastávkovej tarify na zrýchlených a železiarenských linkách. Nevýhodou zastávkových lístkov tiež je ich neprestupnosť.

Pokiaľ ide o môj názor, nehovorím, že akýkoľvek lístok na krátke cesty je výslovne nezmysel, ale určite by som ho nevnímal ako prioritu. Prioritou by mali byť riešenia pre pravidelných zákazníkov a tí určite neriešia tento typ lístkov.
Reakcia na: shimimi #76234:
diki za vysvetlenie! ta ja uz vymyslal bars komplikovane scenare ?
Reakcia na: hmozdinka #76230:
Ako inak by to mali robit? musia uzaviert krizovatku, prechod Rastislavová - Moyzesová. Ale najprv musia dokončiť, sprejazdniť krizovatku pri súde a tiež celý úsek štúrovej. Šak ešte musia robit prejazd na Poštovej, Galenová kde je teraz obchádzková trasa. Si myslím, že prejazdy sa budú robit ako posledné. Mali by sa.
Reakcia na: veteran #76231:
Ani to, že linky 20L, 32, 52 (...) už nezastavujú na zastávke Zimný štadión sa nikde v žiadnej správe nepíše. Aspoňže to je uvedené priamo na zastávke:
https://lh4.googleusercontent.com/-CqObdGHYuqo/VRFI9WL9skI/AAAAAAAAIXY/hwV86FlRu_Y/s2048/20150324_120543.jpg

...dodatočná úprava na spôsob „Co neumí puška, dodělá tužka, soudruhu majore“ ?
Reakcia na: veteran #76231:
"Pokiaľ viem, tak Referát marektingu, reklamy a PR dostal za úlohu pripraviť mediálny oznam. Žiaden som doteraz nevidel. Ja keď v práci nesplním zadanú úlohu, tak najprv dostanem napomenutie a pri ďalších opakovaniach mi to začnú strhávať z platu."

Hehe...Ale teba si nezamestnala milenka z vysokého manažmentu firmy ? ? ?
Reakcia na: LUKYmhd #76228:
Mám teraz 15 minút študovať CP, či sa náhodou niečo utajene nezmenilo? Veď len vychádzali v ústrety cestujúcim (posuny na 29 a R2). To už ani toto nedokážu spropagovat? To im už cestujúci (= ZÁKAZNÍCI) naozaj nestoja ani za 5–6 viet? Naozaj žasnem.

Pokiaľ viem, tak Referát marektingu, reklamy a PR dostal za úlohu pripraviť mediálny oznam. Žiaden som doteraz nevidel. Ja keď v práci nesplním zadanú úlohu, tak najprv dostanem napomenutie a pri ďalších opakovaniach mi to začnú strhávať z platu.
btw. inak vsimli ste si ako ms.duha dokalicila na sturovej ten parcik?vdaka instalacii a vymene toho potrubia ci co tam robia.. ktovie ci sa este pozbiera k zivotu ten pohlad na rozbombardovany park na sturovej je dost kruty.. http://www.kosice.estranky.sk/clanky/vystavba/projekty---dopravne/rekonstrukcia-elektrickovej-trate-na-sturovej.html a okrem toho neviem ako chcu riesit vymenu kolajnic na useku krizovatky s moyzesovou to ju odstavia uplne ci za chodu ci spravia ponad ten usek nejaky prechodny most ci ako?(tam su este na tom useku kolaje v zemi)
Reakcia na: veteran #76227:
..tak zase ak by ho mali zas rusit bez akejkolvek nahrady tak radsej nech to nechaju tak bo este to dobabru viac ako je.. tu jednoznacne treba aspon 10 alebo 15 minutovy CL urgentne to chyba! mozno keby sa spisala nejaka peticia v meste, za takyto listok(podobna ako bola za trolejbusy), by to pomohlo veci a posunut to potom vyssie..a domahat sa toho nasledne..za dobre veci sa oplati bojovat a podniknut pravne kroky.. a mohlo by sa v poziadavkach poukazat prave na Presov kedze tam uz to roky funguje v pohode..
Reakcia na: veteran #76227:
Ved to mas v CP aj tu na imhd tie posuny.
Reakcia na: Jack37 #76226:
4zCL je totálny nezmysel. Problém je, že zatiaľ boli len snahy ho zrušiť bez akejkoľvek náhrady.

Inak... 14. marca sa posúvali odchody niektorých spojov na linkách 29, 33 a R2. Ani bú, ani mé z Bardejovskej? ?
Reakcia na: veteran #76220:
Nehovoriac o tom že to je totálna blbosť. Keď sa chcem odviezť napr. linkou R7 od Amfiteátra ku Nemocnici tak musím kvôli tomuto použiť 30 minútový lístok ?. A prečo. Pretože je cesta od Optimy na Valcovne USS električkou na 4 zastávky príliš dlhá? A čo rovnaká cesta linkou 52 od Optimy na Valcovne? Alebo táto linka tajne patrí medzi zrýchlené spoje?
Reakcia na: hmozdinka #76223:
opr. 10min. som chcel napisat ale to je jedno, ide o princip uz davno mal byt namiesto toho listka minutazovy.. a veteranovi velka vdaka, chlope teba by mali zamestnat na dpmk aby si im robil tie oznamy v pc na vylepovanie(resp zatavenie do tvrdej folie),kedze oni neboli do dnesneho dna schopni spravit hadam jeden poriadny oznam.. presne tak nejak by to malo vyzerat!
Reakcia na: veteran #76220:
1/ V sorkách sa nelepili, sú hore v skrinke oproti tretím dverám...
Reakcia na: veteran #76220:
fasa a ja bezne pouzivam 4zastavkovy na 52ke napr.. to co je za volovinu, na akych "zrychlenych"?ved to bolo kedysi za cias komancov.. ? ? ? preco uz konecne nezavedu tie 15 minutove ako napr v Po? no comment, ciste kocurkovo toto,zrusit cele dpmk, hanba.. ?
Reakcia na: veteran #76219:
aha tak uz tomu chapem..dakujem za vysvetlenie ?...no dufam ze sa to vsetko co sa planovalo aj zrealizuje a to v rychlejsom tempe ako to momentalne bezi ? ?
Reakcia na: 110mat110 #76217:
Euroveu? Nie Euroviu?
Už dávnejšie som si všimol po električkách/autobusoch povylepované „oznamy“ ohľadom štvorzastávkových lístkov.

https://lh4.googleusercontent.com/-3LZHWFDLmTw/VRLWB7ViLXI/AAAAAAAAIaE/fgzps-x7R20/s2048/20150325_155109.jpg

1. To je skutočne nutné vylepovať ich po oknách? ?
2. Nebolo by praktickejšie vymenovať linky, na ktorých ten lístok neplatí?
3. Nebolo by praktickejšie vysvetliť „zádrhele“ tohto druhu lístka názornejšie?
4. Na ktorých „zrýchlených linkách“ ten lístok neplatí? Sú linky 51, 52, 54, 55 a 56 ešte zrýchlené? A čo linky 5 a 57?
5. 4zCL neplatí na spojoch označených „R“. A čo na spojoch označených „RA“?

Čo tak niečo použiteľnejšie, ideálne aj pre cezpoľného či dokonca cudzinca? ?
https://lh5.googleusercontent.com/-WzuUSdINw-M/VRRb0mSmj9I/AAAAAAAAIaY/XoGQVukcSvg/s2048/2015-4zCL-pouzivanie-oznam-z-elektriciek.jpg
Reakcia na: jerry7 #76218:
To PDF bolo aktuálne v januári 2014, v tom čase aj bolo nakreslené. Farebne zvýraznené úseky pozostávali z projektov IKD a MET. IKD sa realizuje, MET (v pôvodnom rozsahu) bol zrušený.

Na troskách METu vznikol projekt MEU, modernizácia uzlov/križovatiek a obratísk (NO časť, MMM časť, obratisko Havlíčkova, obratisko Amfiteáter, križovatka Spoločenský pavilón s traťou na Bardejovskej ulici).

Nový projekt MET už nezahŕňa spomenuté križovatky a obratská, ale obsahuje ostatné úseky z pôvodného METu (Komenského, ČSA, Terasa, Moldavská) a k tomu bola ešte pridaná križovatka VSS a trať na Zimnej/Němcovej vrátane obratiska. Tento projekt je/má byť financovaný z dvoch balíkov peňazí: projektová dokumentácia z balíku 2007–2013, samotná realizácia z balíku 2014–2020.
Reakcia na: Dispecer #76214:
cize chcete povedat ze v prispevku #76213 som uviedol stare PDF? ako rok tam je 2014-2015 co nehovori o tom, ze to je prenesena rekonstrukcia. ci v rokoch 2007-2014 bola naplanovana tato velka rekonstrukcia a sa zacala az teraz realizovat? a aj keby to tak bolo tak je tam ten iny datum a krizovatka VSS tam doplnena nie je...ak mate nejake ine PDF na stranke tak som potom nenasiel ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.