Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rudyke902 #75975:
no uz len taketo kuzmoviny by nam tu bolo treba... to hej... ? rovno mozeme dat na 9tku dve spojene LF2+ v hodinovom intervale, nie? to by bolo uplne dokonale podla tvojich vypoctov ..

Neblaznite..30 minutove intervali, tak to by sme sa posunuli s5 do cias, ked zacali jazdit elektricky...v Pesti chodi metro kazde 4 minuty, a briky tusim ze do 10 minut...v KE to asi teiz nastavovali podla vytazenosti...skor by bodlo to po rekonstrukcii posunut na 15 minut ? ale tak to len nazor...
Reakcia na: Yogi616 #75981:
Asi mal na mysli tram-train od Hlavnej pošty do Prešova ? ? ?
Reakcia na: Rudyke902 #75975:
30 minútový interval na električkovej linke. Prosím Ťa, ak mieniš podobné blbosti sem písať, viac neprispievaj, odhlás sa a čau!
Reakcia na: tbus #75977:
Najsprávnejší výrobca v galaxii nebodaj klamal?
Reakcia na: Rudyke902 #75975:
Nie je kapacita ako kapacita. Pre cestujúceho ani zďaleka neplatí rovnica 1 voz raz za x minút = x / y vozov raz za y minút. Malo by to fungovať presne naopak. Kratšie vozy častejšie. Aj v súčasnosti je vidieť, že keď jazdí 9 každých 10 minút v sedle, tak si nájde dostatok cestujúcich a vôbec nevadí, že sa vypravujú menej kapacitné vozy.
Reakcia na: Rudyke902 #75975:
S 30 minutovým intervalom nesuhlasim. Je jedno ze pride električka väčšej kapacity ale 20 minutový interval je tak akurat na linku mimo špičky menej by som nedaval ide tu o hustotu spojov ktora je dolezitejsia nezavisle od typu vozidla.
Reakcia na: Rudyke902 #75975:
812 má sedadlá po starom, z toho čo som videl nepribudli žiadne
Reakcia na: Rudyke902 #75975:
1. http://imhd.sk/ke/vyprava.html, zroluj dole a zadaj si postupne všetky evidenčné čísla vozidiel, ktoré ťa zaujímajú. Električky sú u nás pomerne dobre odsledované.
Chcel by som sa opýtať - ohľadom tých našich "+" siek..
1. Koľko tých nových vozov je denne vypravovaných do prevádzky - teda koľko ich už tu máme v prevádzke?
2. Je to pravda , že tie "+" ky od ev.č 811 hore už budu od výrobcu vybavené väčším počtom sedadiel v zadnej NP časti voza?
3. Su tie "+" ky ešte take poruchove (asi už nie), a ak aj je nejaká porucha, odstraňuje sa to už pracovníkmi "našej" udržby DP, aj ked su tie vozy v záruke?

Zaráža ma ale jedná vec, a to vyskytujuce sa problémy s displejmi - rieši sa to vôbec? Napr.Voz 803 už 2 týždeň jazdi s nefunkčným zadným displejom, je tam len biely papier z čiernym číslom v obale ? To tak sa vyriešil ten problém? Alebo aj u nových vozov sa DP stavia k displejom benevolentne ? (niesu to displeje z vyradených vozov montovane u nás, ale nové a motovane výrobcom, nie?) Malo by sa to teda riešiť v rámci záruky, nie? Alebo budeme tvrdiť (ako v niektorých prípadoch) že aj tam už zateká a bude to častý problém ? ?? Nieje to pekná vizitka - ani nášho DP a ani výrobcu.. Ak to niekto bude požadovať za "nepodstatnú" vec, tak prosim, napíšme výrobcovi, nech nemontuje do dalších vozov žiadne displeje a vrátime sa do doby po vojne, budeme vozy označovať čierno-bielymi tabuliami a bude.. ?


No a ešte jeden postreh.. V terajšej dobe, ak žiadna linka ED (okrem R2 a R4) nejazdi po svojej trase a ani podľa svojich CP - neuvažuje sa využit toto obdobie a nejakú analýzu ako "prekopať" celú ED, ak už nie zmenou trás liniek, aspoň budúcimi CP a intervalmi - prihliadajuc na typy vozov ktoré o pol roka, rok budu jazdiť po tých tratiach.. Napr. ak sa vie že PLUSKA nahradia T3 - solo vozy cez víkend na L3,7,4,2 - bude to posilnenie kapacity oproti minulému roku - kľudne by mohol byť jednotný interval 30 minut (miesto 20 ak boli solo vozy) - alebo zase ak PLUSKA nahradia nejaké vozy (supravy T3) bud na L9 (vikend), alebo aj prac. dni - kde dôjde k oslabeniu kapacity supravy, interval by mohol byť 15 minut (miesto 20) Myslim že nadväznosť spojov by sa dala takto poriešit - ak by sa to urobilo na všetkých linkách (cez víkend určite),, Je dosť času ešte na to - kým sa trate dokončia, určite ešte pár tých plusiek do dennej výpravy pribudne.. tak aby sa dali nasadit na určite linky kompletne a tým pádom ujednotiť aj tie intervaly by nebol problém,,, Samozrejme je to len taká moja uvaha - určite ale kompetentní ludia vo vedení sa niečim takým budu zaoberať - ak sa tu postupne nasadzuju vozy takej kapacity, aku sme doteraz tu ešte nemali.. Ďakujem za pozornosť ?
Reakcia na: Isidor #75972:
Keď sa už nehlási ani Škodovka, tak to je už fakt zlé... ?
Reakcia na: Isidor #75972:
Na Bardejovskej a v River Parku jednoznačná spokojnosť s výsledkom.
II.1.1) Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa/obstarávateľa
Obnova vozového parku trolejbusov v Košiciach II.
VI.2) INFORMÁCIE O NEÚPLNOM POSTUPE PRE PRIDELENIE OBSTARÁVANÍ
Postup pridelenia obstarávania bol vyhlásený za neúspešný.
VI.4) ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE
Žiadna zmluva nebola uzatvorená.
Postup bol zrušený podľa zákona č. 25/2006 Z. z.: § 46 ods. 1 písm. b) - verejný obstarávateľ /obstarávateľ nedostal ani jednu ponuku
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
z: 25.02.2015
http://www.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/287527
Reakcia na: 110mat110 #75970:
takto by mal vyzerat kazdy prejazd, kedze kolajnice na cestnych prejazdoch budu upevnene na betonovej doske a nie na podvaloch
Reakcia na: hmozdinka #75969:
Ten "bazen" zrejme bude kvoli krizovatke. Mozno pocitac naprav alebo nieco take.

Ja som len zvedavy, ked postavia cele IKD ostanu krizovatky Posta, Galenova, Dom umenia a Senny trh. Ked ich uzavru naraz bude zabava.

Videl som uz aj plany na uzavierku Senneho trhu a mosta pri VSA len neviem najst odkaz. Pointa je, ze sa pojde aj popod most v 1 pruhu
no hura! aktualne zacali davat podvaly aj v zaverecnej casti kuzmanky, len nechapem ten bazen ci volejbalove ihrisko ci co tam spravili, som zvedavy ako cez to pojdu briky, duha boduje! ? http://www.kosice.estranky.sk/clanky/vystavba/projekty---dopravne/rekonstrukcia-elektrickovej-trate-na-kuzmanyho.html
Reakcia na: hmozdinka #75957:
Bratislava, ani zo vsetkymi priselcami metro nepotrebuje. Dnes okrem Dolnych honov a Petrzalky su vsetky velke sidliska napojene na kolajovu dopravu. Treba rozvijat elektricku a Lamac a DNV zvazat vlakmi. Na Slovensku treba investovat do inych veci ako metro v Bratislave, ci nebodaj v KE. Napriklad taku R2jku v celej dlzke.

Ked tak zapustit to pod zem, no aj to nie je skutocne potrebne vsade. Stacila by preferencia a zvodidla na segregovanych tratiach...
Mozno na velkych krizovatkach ako Racko, Trnavske myto spravit plytku podzemnu stanicu, a zacat realne vytlacat auta z absolutneho centra. Celkove investicie by tak boli asi tolko ako na 5km trate metra.
Reakcia na: KosickyTiger #75952:
-Prvá konská koľajová dráha tu začala premávať v r. 1891, v Bratislave až v r. 1895.
-Prvá električka v Košiciach vyrazila 28. februára 1914.

? nebolo by spravnejsie napisat:
-Prvá konská koľajová dráha tu začala premávať v r. 1891, v Bratislave až v r. 1895.
-Prvá električka v Košiciach vyrazila 28. februára 1914, v Bratislave už v r. 1895.

aj ked teda prva konska draha bola v Bratislave spustena v 1840, no jednalo sa o medzimestku drahu, nie mestsku. ?
Reakcia na: hmozdinka #75965:
Autom je to realne, vacsina trasy je MPR 90, po celej trase je jediny semafor, kde sa da zdrzat - na VSS, zvysne semafory su iba prechody pre chodcov na tlacidlo, a jeden je na Tahanovciach pre Metre, kde sa stoji len par sekund.
Reakcia na: tbus #75960:
mozno v noci ked su prazdne cesty a vypnute semafory ano, inak hlupost v spicke a zatazovych casovych intervaloch nerealne

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.