Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hmozdinka #75867:
Čo sú koľajové rozvody? Ja poznám len rozvody elektroinštalácie, vody, kúrenia, plynu, vzduchu, ale o koľajových som ešte nepočul ?
Reakcia na: hmozdinka #75868:
Zavolaj Kimovi, či nechce nejaké KTčko.
Reakcia na: hmozdinka #75867:
Amen ? Neviem načo ty tu vlastne diskutuješ veď ty vieš ako všetko bude a aj je, takže nejaka diskusia je zbytočna?
Reakcia na: Tatranka #75873:
Tu "snahu" DPMK že "robia čo môžu" - tu nebudem komentovat , no "umyť" čelo zadého vozu, ktorý jazdí teraz ako čelný, či zaradit takuto supravu (2xT3 "zadkáče") na linku s úvratovou konečnou, a obojsmerný voz na bežnú linku z klasickými obratiskami, to podľa mňa nepotrebuje ani vysokú školu, či bohvie aké znalosti - aby satakému predchádzalo , ak už si to terajší stav v ED doprave vyžaduje.. No a ešte ma napadá jedná vec - dalo by sa aj u nás v KE uvažovat pri najbližších rekonštrukciach obratísk aj s úvratovou konečnou (ako v ČR) viem si predstaviť takú konečnu napr. v BARCI, či pri Štadione TU.. To len taká teoretická uvaha na tému obojsmerne vozy, vs, jednosmerne,, Fakt je že pri normálnom stave a výprave je naozaj potreba len jedno, dve KT na linku R4 (5), tak by ich bolo využitých viac, v bežnej prevádzke.. No som tiež ZA že určitý počet obojsmerných vozov su pre naše mesto potrebné.. Súčastný stav podľa mňa je postačujúci, ak sa ráta do budúcna pri vyradovaní KT aj z kúpou obojsmerných vozov, je to podľa mna teda dobre..
Panstvo! Málo mínusiek mám, tak sa snažte. ? ? ?
Reakcia na: hmozdinka #75871:
Na obojsmerne sa mysli a nakupovat sa budu az vtedy, ked sa budu nahradzat KT. Nevidim dovod preco by sa mali nakupovat skora jazdit sucasne s KT. Pri vyradovani KT by sa potom tak ci tak podiel obojsmernych zasa znizoval.
Blá blá blá...

Kompetetntní z DPMK robia, čo môžu. Za to, že časovanie výluk prebieha takto debilne, nikto v DPMK nenesie žiadnu zodpovednosť. Vozový park je daný a z toho treba vychádzať. Osobne nezávidím nikomu, a myslím tým konkrétnych ľudí, ktorí riešia tieto problémy a ešte v časových stresoch a zmätkoch vyvolaných neschopnosťou realizátora prác na rekonštrukciách tratí. Všetko sa dolaďuje počas ostrej prevádzky, takže predpokladám, že tento stav v nasadení vozidiel sa ešte môže meniť.

A riešiť tu nejaké farebné zladenei PX? ? ? ?
pravdupovediac si tiez myslim ze ten pomer elektriciek jednosmernych a obojsmernych by mal byt taky aby nevznikali tie vtipne situacie ako je momentalne vidiet...dve T3 spojene zadkom pritom je vyuzitelna len jedna..mi to pripomina rusku komediu ? ale co uz je fajn ze sa DPMK nejak vynaslo riesit tento problem takymto sposobom, len aby posilnila dopravu v meste. trosku mi je sice nejasne preco na linke 6 su dane tieto tvory a na linke 9 obojsmerne vozy.nehovorim ze vsetky no videl som ist asi jednu alebo 2 deviatky s obojsmernou moznostou a chudaci sestky sa trapia s ritkacmi...ale tak to je uz jedno..ja som nie sofer hlavne, ze sa povozim z bodu A cez milion prestupov do bodu B...dajak to zvladam ?
Reakcia na: tbus #75870:
kde som pisal ze chcem navysovat LEN obojsmerne?myslel som tym aby mesto nekupovalo len jednosmerne ale myslelo do buducna aj na obojsmerne supravy..v tom zmysle to malo byt, teda pisal som o vyvazenom zachovanom pomere oboch druhov brik, no zjavne sa to tu stretlo s nevolou poniektorych ktori to nespravne pochopili.. ale ok, nechajme to.. ?
Reakcia na: hmozdinka #75856:
ak sa ma zachovat pomer obojsmernych a jednosmernych, preco potom chces navysovat pocet obojsmernych?

(cital som tvoj prispevok cely, a viackrat, nejde mi to do hlavy) ?
Reakcia na: hmozdinka #75867:
Aha, tak podla teba je super nakupit "len tak" zopar obojsmernych elektriciek (ktore su drahsie a maju menej miest na sedenie), ktore vlastne vobec netreba, a okrem tejto vyluky ani nebude treba, kedze v beznej vyprave staci jedna-dve obojsmerne na linku R4 (v nedelu linku 5). Tak ich budeme mat PRE ISTOTU hned niekolko ved preco nie, co ak by nahodou zasa nieco vyhrala duha a naraz odstavila vsetky uzly v centre mesta. ?
Reakcia na: hmozdinka #75867:
tych 15r by som poopravil na desiatky rokov,tam som sa sekol.. ? takze ked sa nevymenia alebo neodpredaju teraz tak uz asi nikdy sa ich potom mesto nezbavi..resp budu moct ist uz len rovno do srotu tak ako koncia teraz obdobne T3(kedze u nas vsetko jazdi systemom "do uplneho rozpadnutia") teraz by tie dlhe federalne obojsmerky mohli este vyhodne odpredat do rozvojovych krajin..
Reakcia na: Peter55 #75866:
opat si to zle pochopil, myslim ze tebe nieco pisat je uplna zbytocnost.. ? takze sa zdrzim dalsich zbytocnych reci,aj tak by si si to opat vsetko obratil na "svoju pravdu" a len by som hrach na stenu hadzal.. a k tomu zaveru.. poslednych 15 rokov sa napr nemenili kojajove rozvody lebo neboli financne prostriedky dlhe roky a zrazu sa menia prakticky v celom meste kedze mesto dostalo moznost a sancu z eurofondov..ani briky sa nemenili 15r a uz sa zacal obmienat vozovy park..a mohol by som pokracovat..a stav sa ze sa vymeni aj ostavajuci vozovy park brik v dohladnej dobe a ked sa aj nevymeni nakupi sa par obojsmernych nizkopodlaziek do zasoby hned ako sa dokoncia trate v meste.. a stare KT8D5 sa budu neskor postupne vyradovat ako budu dosluhovat, alebo sa vyhodne odpredaju..
Reakcia na: hmozdinka #75863:
Ty nechápeš sam seba čo píšeš. Hneď na začiatku nadávaš na JEDNOSMERNÉ LFka, že načo nám boli a sú teraz nepoužitelné. To znamená, že podľa teba sa mali kúpiť miesto nich nejaké obojsmerné vozidlá ktoré by nam neviem na čo boli zbytok ich životnosti keď tu máme KT. A k tomu tvojmu pomeru aj aj len toľko, že ten s aposledných 15 rokov nemenil a tak skoro asi meniť nebud elebo to NENI POTREBNE vzhľadom na to čo som ti napísal nižšie.
Reakcia na: veteran #75860:
Koncepciju? Vof Košicoch? Éééééé...Keľo je provizija za vypracovaňe koncepcii koncepcije koncepcije? ? ? ?
Reakcia na: veteran #75860:
Kusé ukončenie trate v Petržalke bez obratiska nebola až taká nevyhnutná podmienka Bruselu pre nákup obojsmerných električiek (alebo naopak nákup obojsmerných električiek neovplyvnilo ukončenie trate bez obratiska), až tak veľmi, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať...
Reakcia na: Peter55 #75862:
ja o voze, ty o koze ? myslim ze sme sa nepochopili..este raz kde tam pisem o samych obojsmernych vozoch ako si mi to Ty vo svojej reakcii vnutil a definoval? treba vo vhodnom pomere aj take aj take a v tomto sa v podstate s viacerymi zhodujeme..
Reakcia na: hmozdinka #75856:
Hneď v prvej vete nariekaš, že sa kupili JEDNOSMERNE Varia.
Reakcia na: Granite01 #75855:
To čo si napísal sa nijak nevylučuje s tým čo som napísal ja, ja som reagoval na vzniknuté skutočnosti, nie že obhajujem tento stav.
Reakcia na: hmozdinka #75856:
Obojsmerné vozy: hej, ale potom čakaj dotieravé otázky z Bruselu, že prečo pýtame peňeži na obratiská. V tomto smere si odporúčam pozisťovať niečo z tohto súdka z Bratislavy (nákup vozidiel vs. konečná v Petržalke).

Tu treba konečne spraviť koncepciu rozvoja koľajovej siete v meste s dôrazom na polohy/typy konečných zastávok a s tým spojenými zázemiami a polohy prípadných koľajových spojok, resp. iných manipulačných koľají. To o zastávkach inak platí aj pre autobusovú dopravu. Na základe toho zistíme, či obojsmerné a/alebo jednosmerné, v akom pomere a tak.

Ale už vidím, ako toto dopadne... V roku 2019 sa narýchlo zbúcha „súťaž“ s vopred jasným víťazom a zasa sa nakúpi nejaký absolútne najmodernejší šunt ? Aby v Bruseľi ňepovedzeľi, že ňechceme peňeži ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.