Blá blá blá...
Kompetetntní z DPMK robia, čo môžu. Za to, že časovanie výluk prebieha takto debilne, nikto v DPMK nenesie žiadnu zodpovednosť. Vozový park je daný a z toho treba vychádzať. Osobne nezávidím nikomu, a myslím tým konkrétnych ľudí, ktorí riešia tieto problémy a ešte v časových stresoch a zmätkoch vyvolaných neschopnosťou realizátora prác na rekonštrukciách tratí. Všetko sa dolaďuje počas ostrej prevádzky, takže predpokladám, že tento stav v nasadení vozidiel sa ešte môže meniť.
A riešiť tu nejaké farebné zladenei PX? ? ? ?
Kompetetntní z DPMK robia, čo môžu. Za to, že časovanie výluk prebieha takto debilne, nikto v DPMK nenesie žiadnu zodpovednosť. Vozový park je daný a z toho treba vychádzať. Osobne nezávidím nikomu, a myslím tým konkrétnych ľudí, ktorí riešia tieto problémy a ešte v časových stresoch a zmätkoch vyvolaných neschopnosťou realizátora prác na rekonštrukciách tratí. Všetko sa dolaďuje počas ostrej prevádzky, takže predpokladám, že tento stav v nasadení vozidiel sa ešte môže meniť.
A riešiť tu nejaké farebné zladenei PX? ? ? ?
veteran
Tu treba konečne spraviť koncepciu rozvoja koľajovej siete v meste s dôrazom na polohy/typy konečných zastávok a s tým spojenými zázemiami a polohy prípadných koľajových spojok, resp. iných manipulačných koľají. To o zastávkach inak platí aj pre autobusovú dopravu. Na základe toho zistíme, či obojsmerné a/alebo jednosmerné, v akom pomere a tak.
Ale už vidím, ako toto dopadne... V roku 2019 sa narýchlo zbúcha „súťaž“ s vopred jasným víťazom a zasa sa nakúpi nejaký absolútne najmodernejší šunt ? Aby v Bruseľi ňepovedzeľi, že ňechceme peňeži ?