Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tedom-cng #74053:
Čo to má s výlukou? Píšem - posilová linka hlavne pre zamestnancov na Poľskej (tuším Telekom). Bude to robiť služba 6101, niečo aj D3103.
Ráno to bude mať 20 min interval, potom 30, poobede 24 minútový.
Reakcia na: Yogi616 #74052:
a to bude už stále, alebo len počas výluky?
Reakcia na: tedom-cng #74051:
Posilová linka pre zamestnancov na Poľskej. 12T bude premávať po trase: Námestie osloboditeľov-Rastislavova-Poľská-Verejný cintorín-Jantárová-Námestie osloboditeľov.
http://imhd.sk/ke/media/mn/00001041/Linky-MHD-20140901.pdf

všimol som si mapu, čo platí od septembra a tam na NO končí nejaká "12T". To ako čo má byť? ?
Reakcia na: Kona #74047:
dá sa, trebárs som si našiel interiér z VDLCitea, okrem kolies je tam všetko dostupné bez schodíkov ? https://c1.staticflickr.com/7/6135/6025297369_f19f14478c_z.jpg
Reakcia na: romeo #74046:
Mne všetky SORky prídu ako konštruované za pochodu spôsobom "Ta ,ale teraz dze tame šedačky Joži , ta tam ich ruc tam ešte nič neni..." aj tak veľka pochvala súdruhom v Lichbavách , že dokázali dodať toľko autobusov. ? Inak keď už sme pri nich , už majú aspoň predstavu ako urobiť ten ElektroSOR , či sa ešte len hrajú s voltmetrom a tužkovou baterkou? ?
Reakcia na: romeo #74046:
Ak sa nemýlim, pri krátkych je práve v tom priestore nádrž na AdBlue. A schodíky budú v nízkopodlažných busoch VŽDY. Nikdy sa totiž nevyrobí autobus s kolesami bez toho, aby tam neboli schodíky, pretože sa to nedá. Leda že by to bol nejaký "Levino" bus, ale toho sa tak skoro nedočkáme.
Reakcia na: Tatranka #74045:
Lenže práve interiér je to najdôležitejšie pre cestujúceho. Môžu vyzerať z vonku fajn, keď interiér nie je úplne funkčný. Keď už tie sorky všade podsúvajú,nech si spravia exkurziu niekde na západ, že ako má vyzerať interiér v poriadnom buse- bes schodíkov,otočených sedačiek a podobne a potom možno budú fajn. Aj nechápem tie rozdiely,v klbákoch sú sedačky medzi druhými a tretími dverami umiestnené tak,že nie je potrebné prekonať schodík, ale v krátkych tam ten sprostý schod je ?
Reakcia na: Yogi616 #74044:
Moja reč...Shitelisy hlavne z druhej várky sú šroty, v interiéri to trepe, vonku to trepe, motory hučia...

SOR má akurát dosť debilne riešený interiér, ale inak z môjho pohľadu cestujúceho bez problémov. Čo na nich vodiči a dielne už neviem.
Samozrejme spôsob nadobudnutia SORov neobhajujem?
Reakcia na: monoblok #74043:
No neviem, minule som šiel v nejakom klbáku a okrem toho otvoreného okna tam nehrkalo nič. Jednoznačne radšej SORky ako Citelisy.
Pridam spoje a hned budu vyuzite, nie? ?
Kazdopadne, ja som proti SORom, lebo sa nimi uz par rokom vozim a vadia mi tie preliezky, nadbytocny pocet dveri a ze ich vsade kupuju vo velkom. Hlavne to usporiadanie v interieri vobec nie je dobre a ked je tam kocik nebodaj, tak su tie 2 dveri prakticky oddelene a nemoze sa clovek dostat nikam. Nehovoriac o ich neustalom hrkani.
Reakcia na: Kona #74032:
DP prevádzkoval posledné roky do 200 autobusov, čo stačilo na bežnú výpravu, dokonca aj v obdobiach kedy bolo odstavených 30-40 busov a pomaly sa busy začali objavovať aj na 71/72, aj vtedy DP (síce s odretými ušami) zvládal vypravovať všetky služby... dnes je v evidenčnom stave (podľa imhd katalógu) približne 230 busov, 5 má ešte pribudnúť, vyradiť/odpredať sa má v najbližšom čase možno 10, na výluku dnes stačí 9 vozidiel, nech rátam ako rátam, stále je tam vyše 10 busov, ktoré už boli kúpené, a stále nemajú využitie
Tak hej, ak nemajú kde jazdiť... Ale netreba zabúdať že solarisy neprešli žiadnymi generálnymi opravami
Reakcia na: mbc3245 #74039:
Tomu už tak bude aj teraz.
Reakcia na: Yogi616 #74038:
O pár rokov, ked výluky skončia, nové busy nahradia dožívajuce SU15
Reakcia na: Kona #74035:
Mirko, ty neviem, akú správu si čítal, ale do konca roka 2013 tu malo byť dodaných 61 SÓLO vozidiel a len 19 KĹBOVÝCH vozidiel. Na jar 2014 malo prísť zvyšných 47 kĺbových vozidiel, midibusy a do septembra 2014 aj elektrobusy.

Proste ide o to, že pri kúpe nových vozidiel sa rátalo s nahradením trolejbusov. Vozidlá sa kúpili, vedenie DPMK však cúvlo a zaradilo miesto trolejbusov len časť a na ten zvyšok ide žiadať teraz € fondy. Aké milé. ?
Vozidlá sa kvôli výluke kupovať nemôžu. Skončia a čo budú potom tie vozy robiť? Rozmýšľaj trocha, už máš na to vek.
Reakcia na: Kona #74035:
Kupovať vozy len kvôli náhradnej doprave počas výluky je nezmysel, akého snáď nie je hodný ani len DPMK. Čo s nimi potom po výluke?
Okrem toho, na výluku by kľudne stačili aj tie "staré" vozy, ktoré teraz stoja bez využitia vo vozovni.
Reakcia na: Yogi616 #74021:
Ak si spočítam, koľko dostanem za nový voz a koľko dostanem za starý voz, tak radšej predám nové. Unifikácia vozového parku je, samozrejme, správna. Ale predať 3 funkčné kĺbové autobusy za 65000 € v situácii, v akej je DPMK, je luxus, na ktorý nemáme a na ktorý si berieme úver.
Reakcia na: Yogi616 #74033:
"Nové vozidlá sa nekupovali kvôli výluke, to hneď na začiatok." - Čo nepovieš. Práveže jedným z reálnych dôvodov pre nákup nových autobusov bolo (okrem zníženia priemerného veku autobusov) zvýšenie počtu vozového parku autobusov kvôli prichádzajucim výlukám električkových tratí. V tom čase (leto 2013) sa hovorilo, že rekonštrukcie začnú už v skorých mesiacoch roku 2014 a súčasný stav (190 autobusov) nepostačuje na zaistenie NAD. To súviselo aj s časom dodania všetkých autobusov. Úplne najskôr mali byť dodané klbáky, lebo tie boli práve potrebné k výlukám a najneskôr do septembra tu mali byť všetky sóla.

"-Veľký počet klbákov bol kritizovaný z podozrenia kompletnej náhrady trolejbusov avšak to bola len vidina spôsobená IDS a MET." Osobne sme to tu my - imhďáci kritizovali, že je to isté KOMPLETNÉ nahradenie trolejbusov. Boli snáď úplne zrušené trolejbusy? Nie, lebo to nebolo cieľom nákupu týchto autobusov. Autobusov sa kúpil nadbytok a tak sa nahradili vyhynuté kusy trolejbusov, lebo 18 kusov (z toho 4 ks 12 metrov=nepoužiteľné v dennej premávke)by to všetko nezvládlo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.