Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: forest #74063:
Neboj sa, Škodovky sa nakúpia, zvyšok tratí a vozovňa sa tiež urobia len treba tak dva/tri roky počkať. Vyčkaj času, ako hus klasu? ?
Reply on: Dispecer #74067:
Bohužiaľ neviem, ako vyzerá a z fotiek som sa veľa nedozvedel ?
Reply on: Mino221 #74065:
Mne osobne sa páči žilinská verzia interiéru (tá, čo je v druhej sérii trolejbusov 30 Tr & 31 Tr), i keď aj tam si viem predstaviť ešte jednu drobnú zmenu... ?
Reply on: Astor #74062:
Poobede 2 kolečká.
Reply on: tbus #74060:
mne sa napríklad v SOR-och nepáči úzka ulička (možno sa mýlim, možno je to len opticky), priestor druhých dverí by sa dal využiť na sedadlá a tú štvorku oproti zrušiť (napr. nechať iba dvojsedadlo v protismere alebo úplne) a sedadlá medzi dverami otočiť a z ušetreného miesta spraviť 3x po dve sedadlá alebo niečo podobné......a vtedy by som uznal že tento autobus je dobrý a vhodný aj na vysoko vyťažené linky (10,19...) z pohľadu cestujúceho
Reply on: Yogi616 #74055:
Ak je to len kvôli zamestnancom využívajúcim jedinú zastávku, tak by bolo vhodné pouvažovať nad zriadením prestupného bodu z električkovej trate na Južnej triede.
pre porovnanie preposielam...
Porovnanie dvoch miest z www.skyscrapercity.com
Čo budú mať Košice za 140 miliónov € (možno):
- 23 ks čiastočne nízkopodlažných schodíkových (bariérových/preliezkových) električiek, ktoré nechce pomaly nikto ani v Čechách (len v Taškente a pred časom v Moskve)
- necelých 5 km obnovenej trate (vrátane vybavenia)
- informačný a kontrolný systém na trati, ktorý nebude bez "utopeného" projektu MET 100%-ne použiteľný
Čo má Miskolc za 37 mld. Ft (cca 120 miliónov €):
- 31 ks nízkopodlažných električiek
- 9,6 km obnovenej trate (vrátane vybavenia)
- 1,4 km novej trate na Felső-Majláth
- informačný a kontrolný systém na trati
- modernizácia vozovne
http://www.miskolc.hu/dokumentum/%E2...ojekt%E2%80%9D
http://www.miskolc.hu/sites/default/...ejlesztese.pdf
http://www.mvkzrt.hu/villamos-projekt/
http://www.mav-thermit.hu/VVVPN/3/19-3.pdf asi tak, viac k tomu netreba co dodat..
Reply on: Yogi616 #74054:
A D3103 ju bude robiť ráno či poobede, nevieš náhodou?
Reply on: tbus #74060:
Najskôr si asi cestujúci všimne, koľko miesta je na sedenie.
Reply on: Kona #74050:
schody a sedadlá bokom, fuj mercedes, fuj Solaris, to sú šroty, lebo majú sedadlá bokom ?
Reply on: monoblok #74058:
Pssst...Ta to nikemu ňehutor, že provizija robi 50% ceny?
Reply on: Tatranka #74056:
Tak SOR par supiek stoji, len provizia znacne zvysuje jeho cenu ?
Reply on: romeo #74049:
Ta to je ine kafe...By ma zaujímalo porovnanie ceny s inými značkami?
Reply on: romeo #74046:
S týmto plne súhlasím,cestujúceho nezaujíma okrem interiéru a snáď infosystému nič iné. Neviem ako postupujú konštruktéri v SORe a čo bráni riešiť veci inak, keď inde to vedia. Vraj v konštrukcii robia aj odídenci z Karosy čo majú skúsenosti, tak neviem.Bus nie je na jeden rok a nestojí pár šupiek...
Čiže ráno o 7ej bude mať linka 12 10 minútový interval od Domu umenia, o 8ej 15.
Reply on: tedom-cng #74053:
Čo to má s výlukou? Píšem - posilová linka hlavne pre zamestnancov na Poľskej (tuším Telekom). Bude to robiť služba 6101, niečo aj D3103.
Ráno to bude mať 20 min interval, potom 30, poobede 24 minútový.
Reply on: Yogi616 #74052:
a to bude už stále, alebo len počas výluky?
Reply on: tedom-cng #74051:
Posilová linka pre zamestnancov na Poľskej. 12T bude premávať po trase: Námestie osloboditeľov-Rastislavova-Poľská-Verejný cintorín-Jantárová-Námestie osloboditeľov.
http://imhd.sk/ke/media/mn/00001041/Linky-MHD-20140901.pdf

všimol som si mapu, čo platí od septembra a tam na NO končí nejaká "12T". To ako čo má byť? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.