Mne osobne sa páči žilinská verzia interiéru (tá, čo je v druhej sérii trolejbusov 30 Tr & 31 Tr), i keď aj tam si viem predstaviť ešte jednu drobnú zmenu... ?
mne sa napríklad v SOR-och nepáči úzka ulička (možno sa mýlim, možno je to len opticky), priestor druhých dverí by sa dal využiť na sedadlá a tú štvorku oproti zrušiť (napr. nechať iba dvojsedadlo v protismere alebo úplne) a sedadlá medzi dverami otočiť a z ušetreného miesta spraviť 3x po dve sedadlá alebo niečo podobné......a vtedy by som uznal že tento autobus je dobrý a vhodný aj na vysoko vyťažené linky (10,19...) z pohľadu cestujúceho
Ak je to len kvôli zamestnancom využívajúcim jedinú zastávku, tak by bolo vhodné pouvažovať nad zriadením prestupného bodu z električkovej trate na Južnej triede.
pre porovnanie preposielam...
Porovnanie dvoch miest z www.skyscrapercity.com
Čo budú mať Košice za 140 miliónov € (možno):
- 23 ks čiastočne nízkopodlažných schodíkových (bariérových/preliezkových) električiek, ktoré nechce pomaly nikto ani v Čechách (len v Taškente a pred časom v Moskve)
- necelých 5 km obnovenej trate (vrátane vybavenia)
- informačný a kontrolný systém na trati, ktorý nebude bez "utopeného" projektu MET 100%-ne použiteľný
Čo má Miskolc za 37 mld. Ft (cca 120 miliónov €):
- 31 ks nízkopodlažných električiek
- 9,6 km obnovenej trate (vrátane vybavenia)
- 1,4 km novej trate na Felső-Majláth
- informačný a kontrolný systém na trati
- modernizácia vozovne http://www.miskolc.hu/dokumentum/%E2...ojekt%E2%80%9D http://www.miskolc.hu/sites/default/...ejlesztese.pdf http://www.mvkzrt.hu/villamos-projekt/ http://www.mav-thermit.hu/VVVPN/3/19-3.pdf asi tak, viac k tomu netreba co dodat..
S týmto plne súhlasím,cestujúceho nezaujíma okrem interiéru a snáď infosystému nič iné. Neviem ako postupujú konštruktéri v SORe a čo bráni riešiť veci inak, keď inde to vedia. Vraj v konštrukcii robia aj odídenci z Karosy čo majú skúsenosti, tak neviem.Bus nie je na jeden rok a nestojí pár šupiek...
Čo to má s výlukou? Píšem - posilová linka hlavne pre zamestnancov na Poľskej (tuším Telekom). Bude to robiť služba 6101, niečo aj D3103.
Ráno to bude mať 20 min interval, potom 30, poobede 24 minútový.
Posilová linka pre zamestnancov na Poľskej. 12T bude premávať po trase: Námestie osloboditeľov-Rastislavova-Poľská-Verejný cintorín-Jantárová-Námestie osloboditeľov.
tedom-cng
všimol som si mapu, čo platí od septembra a tam na NO končí nejaká "12T". To ako čo má byť? ?