..ved prave o to ide .. ze zvysok je podvod na obcanoch aspon tu sam mozes vidiet o kolko sa obohatili tie komunisticke svine nepravom a obrali tento stat.. jednoducha matematika chapenzi? ?
Ak už cítiš potrebu to sem kopírovať, tak si aspoň prever či to, čo sa tam píše, je aj pravda... Pretože IKD + 28 ks LF2+ nebudú stáť 140 mil €, ale 88,6 mil € s DPH...
Ja napríklad neodsudzujem busy len z nejakých šotoušských dôvodov,a nehovorím že je bus šrot, pre tieto veci, no ale mám známeho, ktorý je ZTP. Chodí s dvoma barlami a predsa len taký človek nebude liezť na schodíky a tiež ak cestuje sám, tak má problém sklopiť si sedadlo. Je tam síce pár sedadiel, kde sa môže dostať ale napriek tomu si myslím,že tie busy mohli byť lepšie. Taký mercedes má aj schodíky,ale aj dosť bezbariérových miest. To len na ujasnenie,aby som tu nebol fakt za nejakého šotouša,ktorý si vyberá podľa značky čo je šrot a čo nie ?
Reakcia na #74057 od Tatranka:
Aj ja by som rád vedel cenu, ale mohla by byť podobná ako u solarisov, ktovie
Ale bolo to tu viackrát zverejňované, že v ďalšom programovom období DPMK hodlá kúpiť z EÚ fondov asi nejakých 20 kusov 30-metrových električiek. KT-čka (aj tie nízkopodlažné) tu už nejako veľa rokov nepobudnú. A čo ty vieš, možno tu naozaj prídu práve Škodovky.To už by vtedy mala byť väčšina tratí na vyššej úrovni.?
A odkiaľ máš tú informáciu? Načo by nám tu boli ? Akurát kúpiť aspoň 10 na L9, alebo aspoň jednu (na skúšku )?
Dosť pochybujem, že tu budú jazdiť Škodovky. Keby sa nahradzovali dlhé KT8D5/rn.2, tak určite by kúpili LF3 ( možno aj plus )?
Teraz je podstatné LF2+. Takú kapacitu sme tu ešte nemali. Uvidíme, na aké linky pôjdu.
Ešte ani 801 nie je v prevádzke a už tu špekulujete o nových tendroch.?
Mne osobne sa páči žilinská verzia interiéru (tá, čo je v druhej sérii trolejbusov 30 Tr & 31 Tr), i keď aj tam si viem predstaviť ešte jednu drobnú zmenu... ?
mne sa napríklad v SOR-och nepáči úzka ulička (možno sa mýlim, možno je to len opticky), priestor druhých dverí by sa dal využiť na sedadlá a tú štvorku oproti zrušiť (napr. nechať iba dvojsedadlo v protismere alebo úplne) a sedadlá medzi dverami otočiť a z ušetreného miesta spraviť 3x po dve sedadlá alebo niečo podobné......a vtedy by som uznal že tento autobus je dobrý a vhodný aj na vysoko vyťažené linky (10,19...) z pohľadu cestujúceho
Ak je to len kvôli zamestnancom využívajúcim jedinú zastávku, tak by bolo vhodné pouvažovať nad zriadením prestupného bodu z električkovej trate na Južnej triede.
pre porovnanie preposielam...
Porovnanie dvoch miest z www.skyscrapercity.com
Čo budú mať Košice za 140 miliónov € (možno):
- 23 ks čiastočne nízkopodlažných schodíkových (bariérových/preliezkových) električiek, ktoré nechce pomaly nikto ani v Čechách (len v Taškente a pred časom v Moskve)
- necelých 5 km obnovenej trate (vrátane vybavenia)
- informačný a kontrolný systém na trati, ktorý nebude bez "utopeného" projektu MET 100%-ne použiteľný
Čo má Miskolc za 37 mld. Ft (cca 120 miliónov €):
- 31 ks nízkopodlažných električiek
- 9,6 km obnovenej trate (vrátane vybavenia)
- 1,4 km novej trate na Felső-Majláth
- informačný a kontrolný systém na trati
- modernizácia vozovne http://www.miskolc.hu/dokumentum/%E2...ojekt%E2%80%9D http://www.miskolc.hu/sites/default/...ejlesztese.pdf http://www.mvkzrt.hu/villamos-projekt/ http://www.mav-thermit.hu/VVVPN/3/19-3.pdf asi tak, viac k tomu netreba co dodat..
Yogi616