Čo to má s výlukou? Píšem - posilová linka hlavne pre zamestnancov na Poľskej (tuším Telekom). Bude to robiť služba 6101, niečo aj D3103.
Ráno to bude mať 20 min interval, potom 30, poobede 24 minútový.
Posilová linka pre zamestnancov na Poľskej. 12T bude premávať po trase: Námestie osloboditeľov-Rastislavova-Poľská-Verejný cintorín-Jantárová-Námestie osloboditeľov.
Mne všetky SORky prídu ako konštruované za pochodu spôsobom "Ta ,ale teraz dze tame šedačky Joži , ta tam ich ruc tam ešte nič neni..." aj tak veľka pochvala súdruhom v Lichbavách , že dokázali dodať toľko autobusov. ? Inak keď už sme pri nich , už majú aspoň predstavu ako urobiť ten ElektroSOR , či sa ešte len hrajú s voltmetrom a tužkovou baterkou? ?
Ak sa nemýlim, pri krátkych je práve v tom priestore nádrž na AdBlue. A schodíky budú v nízkopodlažných busoch VŽDY. Nikdy sa totiž nevyrobí autobus s kolesami bez toho, aby tam neboli schodíky, pretože sa to nedá. Leda že by to bol nejaký "Levino" bus, ale toho sa tak skoro nedočkáme.
Lenže práve interiér je to najdôležitejšie pre cestujúceho. Môžu vyzerať z vonku fajn, keď interiér nie je úplne funkčný. Keď už tie sorky všade podsúvajú,nech si spravia exkurziu niekde na západ, že ako má vyzerať interiér v poriadnom buse- bes schodíkov,otočených sedačiek a podobne a potom možno budú fajn. Aj nechápem tie rozdiely,v klbákoch sú sedačky medzi druhými a tretími dverami umiestnené tak,že nie je potrebné prekonať schodík, ale v krátkych tam ten sprostý schod je ?
Moja reč...Shitelisy hlavne z druhej várky sú šroty, v interiéri to trepe, vonku to trepe, motory hučia...
SOR má akurát dosť debilne riešený interiér, ale inak z môjho pohľadu cestujúceho bez problémov. Čo na nich vodiči a dielne už neviem.
Samozrejme spôsob nadobudnutia SORov neobhajujem?
Pridam spoje a hned budu vyuzite, nie? ?
Kazdopadne, ja som proti SORom, lebo sa nimi uz par rokom vozim a vadia mi tie preliezky, nadbytocny pocet dveri a ze ich vsade kupuju vo velkom. Hlavne to usporiadanie v interieri vobec nie je dobre a ked je tam kocik nebodaj, tak su tie 2 dveri prakticky oddelene a nemoze sa clovek dostat nikam. Nehovoriac o ich neustalom hrkani.
DP prevádzkoval posledné roky do 200 autobusov, čo stačilo na bežnú výpravu, dokonca aj v obdobiach kedy bolo odstavených 30-40 busov a pomaly sa busy začali objavovať aj na 71/72, aj vtedy DP (síce s odretými ušami) zvládal vypravovať všetky služby... dnes je v evidenčnom stave (podľa imhd katalógu) približne 230 busov, 5 má ešte pribudnúť, vyradiť/odpredať sa má v najbližšom čase možno 10, na výluku dnes stačí 9 vozidiel, nech rátam ako rátam, stále je tam vyše 10 busov, ktoré už boli kúpené, a stále nemajú využitie
Mirko, ty neviem, akú správu si čítal, ale do konca roka 2013 tu malo byť dodaných 61 SÓLO vozidiel a len 19 KĹBOVÝCH vozidiel. Na jar 2014 malo prísť zvyšných 47 kĺbových vozidiel, midibusy a do septembra 2014 aj elektrobusy.
Proste ide o to, že pri kúpe nových vozidiel sa rátalo s nahradením trolejbusov. Vozidlá sa kúpili, vedenie DPMK však cúvlo a zaradilo miesto trolejbusov len časť a na ten zvyšok ide žiadať teraz € fondy. Aké milé. ?
Vozidlá sa kvôli výluke kupovať nemôžu. Skončia a čo budú potom tie vozy robiť? Rozmýšľaj trocha, už máš na to vek.
Kupovať vozy len kvôli náhradnej doprave počas výluky je nezmysel, akého snáď nie je hodný ani len DPMK. Čo s nimi potom po výluke?
Okrem toho, na výluku by kľudne stačili aj tie "staré" vozy, ktoré teraz stoja bez využitia vo vozovni.
Ak si spočítam, koľko dostanem za nový voz a koľko dostanem za starý voz, tak radšej predám nové. Unifikácia vozového parku je, samozrejme, správna. Ale predať 3 funkčné kĺbové autobusy za 65000 € v situácii, v akej je DPMK, je luxus, na ktorý nemáme a na ktorý si berieme úver.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.