Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ako ďalšiu perličku k podivnej situácii okolo DPMK a Magoriátu pridávam zatiaľ neoverenú správu, že električková doprava na ŽS sa má obnoviť, údajne stavebná firma správnej farby nevie zohnať koľajový materiál, viete o tom niečo?
Reakcia na: TA #74005:
Lenže tie klbové SORky nemali nahradiť funkčné autobusy.
Reakcia na: veteran #74010:
No oni chcú pokoj...?

No jasné Rado. Ďalší kariérista na obzore, dúfam, že to dotiahne na premiéra?
Reakcia na: Tatranka #74009:
A čo ďalší členovia DR? Tých dajako nevidieť/nepočuť. Teda okrem toho, že Kočiš sa zamotal do Siete pritom, ako s nimi hral futbal ?
Reakcia na: veteran #74008:
Dozorná rada jak sviňa.To, že primátor kde, čo nevedel sa ešte dá pochopiť, ale toto...S křížkem po funuse. Už po prvom odmietnutí eurofondov na trolejbusy mali byť odvolaní
Reakcia na: Tatranka #74007:
On sa obhajuje, že ešte len teraz sa o niektorých veciach dozvedel. Čo čakal, že sa mu dotyčný príde osobne priznať? ?
Pán poslanec sa nas...al...?

Dobré ráno,

dôvody môjho návrhu na odvolanie ste vlastne odobril. Mohol som dať odvolať celé predstavenstvo podniku. Len uvedomil som si, že hlavným výkonným článkom podniku a plne zodpovedným za neporiadok v podniku poberajúcu krásny plat je práve generálny riaditeľ a nie predseda predstavenstva, ktorý sa v Košiciach nachádza možno raz za mesiac . Podobné to je aj s ostatnými členmi predtavenstva. Pán Gold je ekonomickým riaditeľom v SBD I. a zúčastňuje sa tiež zvolaných predtavenstiev raz za čas. Trvám za to, že za neporiadok priamo v podniku je plne zodpovedný generálny riaditeľ. Ďalej som sa chcel vyhnúť verejnému názoru, že konám populisticky a chcem dať odvolať celé predstavenstvo podniku. Rozhoduje mestské zastupiteľstvo a moje konanie musí byť smerované aj na priechodnosť navrhnutého uznesenia pri hlasovaní poslancov. V súčasnosti som dokumenty ( môj list, správu hlavnej kontrolórky mesta Košice, uznesenie polície) zaslal všetkým poslancom mestského zastupiteľstva v Košiciach, vedeniu mesta Košice, hlavnej kontrolórke mesta Košice, právnemu oddeleniu MMK, vedeniu DPMK, a.s. Čiže zachoval som sa seriózne. Toľko na vysvetlenie, že prečo ide môj návrh na odvolanie len generálneho riaditeľa a podpredsedu predstavenstva DPMK, a.s. List a jeho znenie, ktorý obdržali všetci poslanci mesta Košice zavesím na svoj facebook.

S pozdravom

Ing. Miloš Ihnát

Dosť pozde...
?
Reakcia na: TA #74005:
No hej, ale idú Vianoce a PR oddelenie nemá na darčeky a lyžovačku...?
Reakcia na: Yogi616 #73981:
Logika je nekúpiť nový, ak tu máme funkčný autobus. Odpredaj používaného autobusu za zlomok ceny nového je ekonomický nezmysel.
Reakcia na: Mino221 #74003:
Mne sa nepaci, ze niektore miesta su tam ako preliezky, prilis vela dveri a ovela vyssia nutnost stale niekoho pustat, aby mohol vystupit. Vela sa tam hrozne trasie a to su busy nove, pri serpentynach navyse divne pukaju, neviem co su to za zvuky. A trebars na kozenkovych sedadlach pravidelne skoro vyletim zo sedadla, ale to bude asi skor tym potahom. Kazdopadne radsej uz rozhrkany Citelis ako SOR.
Reakcia na: tbus #73987:
No tie miesta su problem..je ich tam na moj vkus vela (to je ta vyhoda pri SU18 na 10-ke pretože sa tam zmesti viac ludi)...zvykol som si aj ja na nich ale mne sa viac paci SU celkovo
Reakcia na: Dispecer #74000:
Akurat tie nase by este pojazdili a pozsluzili, tie SORy budu za 3-4 vrzgat a hucat, ze sa nimi clovek bude bat jazdit jak teraz v trolejoch.
Reakcia na: Yogi616 #73980:
Nie ? ale pokial si pamatam tak teraz jazdili..chyba bola kupit SOR-y namiesto napr. Solarisov ale tak no co uz...myslim tym to ze je skoda odpredavat dobre autobusy ked jazdia (keby nejazdili nech si ich bere aj cert)
Reakcia na: monoblok #73998:
Vidíš, teraz akurát sa to deje - pri Solarisoch... (I keď marí sa mi, že ich životnosť siaha k 12 rokom, ale nie som si istý.)
Reakcia na: monoblok #73988:
Len technická poznámka... Základne imanie DPMK je vo výške 33 190 €. Zadlženosť podniku sa neporovnáva k základnému imaniu, ale vypočítava sa ako podiel cudzích zdrojov na krytí celkového majetku. Podľa výročnej správy za rok 2013 to bolo 90,79%.
Reakcia na: Dispecer #73995:
Mal som na mysli tie varsavske, u nas nehrozi, zeby sme menili autobusy v odporucanom case od vyrobcu ?
Reakcia na: Peter55 #73996:
Mal som na mysli ten stav, clovek nastupi do T3 u nas a caka ho nemile prekvapenie, hrdza, zazrata spina. V BA sa vzdy bojim o svoj zivot pri ich rozchode. Oproti prazskym ci brnenskym podstatny rozdiel v T3
Reakcia na: monoblok #73988:
Všetky električky určite nejazdia od 60. rokov ? Všetky KT8 a T6 su z druhej polovice 80. a začiatku 90. rokov.
Reakcia na: monoblok #73992:
3901 - 3903 sú r. v. 2005...
Reakcia na: Yogi616 #73985:
Ale veď sa zo začiatku počítalo so zrušením TD, alebo sa mýlim?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.