Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Yogi616 #73991:
Az sa mi to najblizsie prihodi, napisem.
Reakcia na: Dispecer #73990:
Tak ono zivotnost jedneho vozidla je kolko 8-10 rokov? Je logicke, ze ked sa uz priblizili tomuto veku, tak ich nevyradili, ale predali. Hlavne ked sa mohlo jednat o poruchovejsie vozy ci uz nepotrebne kvoli nakupu novych. Trebars aj Praha predava T3, ale su v podstatne lepsom stave ako nase.
Reakcia na: monoblok #73988:
A ešte by som ťa poprosil. Ak vieš o "vo vecernych hodinach jazda spojov v predstihu s beznym nezastavenim a vynechanim zastavky", tak napíš sťažnosť na podnik, nie je problém to overiť. ?
Spoje sa kontrolujú často, no vyberá sa náhodne, resp. na nejaký podnet.
Reakcia na: monoblok #73988:
Prvé dva body súviseli s vtedajším režimom... Neťahal by som sem ich.

Mimochodom, Varšava už predávala nejaké Solarisy, skončili niekde v Litve, či Lotyšsku... ?
Reakcia na: monoblok #73988:
Šrotovanie nových súprav T3??
Tak myslim, ze to mozeme dalej napisat do knihy absurdnosti a anomalii v DPMK. Pridam sem vyber:
-srotovanie novych suprav T3
-neustale a nezmyselne precislovanie vozov
-vybudovanie trolejbusov a trate, aby sme ich mohli o 20 rokov zase zrusit
-stav trati silne pripomina Balkan
-stav elektriciek je taky, ze snad vsetky jazdia uz od 60tych rokov.
-podnik ma zadlzenie 100% zakladneho imania
-nakupi sa 120 rozmetacov hnoja s klimatizaciou, no v podniku nikoho nenapadne, aby zaskolili vodicov, ako ich pouzivat a zamykat okna, kedze ovcania nevedia pouzivat klimatizaciu.
-predavame najlepsie autobusy, ktore jazdia spolahlivo v Berline ci Varsave, aby sme sa mohli vozit kostitrasmi alias rozmetacmi hnoja spriatelenych tunelarov z J&T
-bezne vynechavanie spojov a vo vecernych hodinach jazda spojov v predstihu s beznym nezastavenim a vynechanim zastavky.
-bezdovodna vymena kariet, oznamena nahle, takze clovek s novou predlzenou kartou si moze zaplatit 7 eur za novu.
...
Osobne pracovat v DPMK, hanbim sa jak pes za takuto firmu. Ako Kosican sa za nu uz hanbim teraz.☠
Reakcia na: Mino221 #73976:
neviem či ideálny, v SOR-e je aspoň kde sa chytiť po stojačky (toto je v Solarise niekedy dosť problém), má viac miest na sedenie, viac dverí, lepšie vetranie (klímu), mne sa NB18 vidia veľmi podarené, odhliadnuc od toho akým spôsobom sa nakupovali s nimi nemám ako cestujúci žiaden problém ?
Reakcia na: veteran #73973:
Keby ma niekto teraz hľadal, liečim sa v nemocnici z ťažkých psychických depresií☠. Ujma na mojom zdraví samozrejme bude vymáhaná od DPMK a.s. a od "Posla dobrých správ" - Slovenskej poš..., pardon, "veteran -a"?
Reakcia na: 5 #73983:
Nebol veľký. Toľko klbákov tu vedenie chcelo kvôli... ? Vlastne počkať, veď oni trolejbusy nikdy rušiť nechceli, oni sa poctivo zapájajú do každej výzvy o získanie eurofondov na rozvoj trolejbusovej dopravy.
Reakcia na: tbus #73982:
A tým, že by stáli na dvore by sa nič nemenilo, platiť poistku treba rovnako. Proste toto je logické riešenie momentálneho stavu.
To, že sa kúpilo zbytočne veľa klbákov je už druhá vec.
Reakcia na: Yogi616 #73981:
Tu vyvstáva otázka, načo sa zobral úver na zbytočne veľa autobusov? Úver, ktorým sa podnik preúveroval, dostal do finančne rizikovej situácie, teraz kvôli tomu prepúšťa. Týmto odpredajom sa vlastne priznali, že ten úver bol ZBYTOĆNE veľký, vôbec nebol potrebný v takom rozsahu, čiže svojim konaním manažment dostal podnik ZBYTOČNE do ešte horšej finančnej situácie. A na toto myslím máme aj paragrafy. Ja tento odpredaj vnímam ako priznanie viny...
Reakcia na: 2TheMHDmarek3 #73977:
vozov je dosť, radšej nech jazdia niekde inde, ako by mali u nás stáť na dvore a ako dispozičné lietať z ruky do ruky, pri takom štýle by boli zasa viac na poruche ako v prevádzke...
Reakcia na: 2TheMHDmarek3 #73977:
Tie autobusy majú svoje roky. Na dvore stoja nezaradené nové klbové autobusy. Opakujem NOVÉ autobusy. Čiže tieto staré si máme nechať? Ekonomická logika. Starý vyradím a nahradím novým, nie?
A nie, netreba ich do zálohy, autobusov je tu nadbytok.
Reakcia na: Mino221 #73976:
Čiže necháme si ich tu na dvore kvôli interiéru? To si tým chcel povedať?
Reakcia na: Mino221 #73971:
Povodne som to myslel tak ze JEDEN spoj, nie niekolko ako si viaceri myslia, by zacinal na Heringesi, namiesto Lingova, teda zmenila by sa len prva zastavka, nasledne by siel cez furcu ako doteraz.

Nasledne som navrh upravil, vytvorila by sa nova okruzna linka 5XL ktora by mala trasu Heringes>Lingov>Furca>Palackeho>NO>Heringes.

Vtedy by sa mohli obmedzit niektore linky ktore idu danymi zastavkami, teda by zacinali, resp. koncili skor/neskor.

Je to len navrh, ide v nom hlavne o tom, ze by sa pridala len JEDINA zastavka, prakticky by sa nerusili ZIADNE spoje/zastavky, nepribudli by kilometre, kedze 20ka by na Heringes nezachadzala, vyrovnali by sa, dalsia vyhoda okruznej linky je ze by nemusela odpocovat na Secovsku vlavo, co bol aj pri 20ke problem - az taky, ze to zrusili.

Ako tu citam, planuje sa midi bus Heringes>NO a mozno spat, toto navysi kilometre, je to dalsia linka navyse, bude musiet zatacat na Secovsku vlavo, dalsi potrebny sofer ktoreho treba platit, tu vidim same nevyhody.
Reakcia na: tbus #73969:
OK, povedzme ze to nie je daleko, ako ale riesit opacny smer, ako by na odpocivadlo odbocovali linky v opacnom smere?
Reakcia na: veteran #73970:
A čo by sa stalo, keby vedenie namiesto tých autobusov odpredalo seba? ? Neverím, že im netreba vozy do zálohy ?
Reakcia na: Yogi616 #73975:
Áno ? myslím to tak že interiérové riešenie bolo super a ráno na L10 to bol ideálny autobus....je pravda takmer stále bol odstavený ale interiér mu môže SOR závidieť
Reakcia na: Mino221 #73972:
Myslíš tie, ktoré takmer viac stáli ako jazdili?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.