Ja som si vždy myslel, že výhybky sú na to, aby sa používali. Ale možno je lepšie si ju dať do vitrínky a pozerať sa na ňu. No a cestujúci nech si chodia, ako chcú.
Čo je drahé na prevádzke tejto výhybky? Tá sa predsa stále používa len v jednom smere, keď už je nainštalovaná.
Len taká pripomienka k rekonštrukciám tratí. V rámci rekonštrukcií i iných akcií sa zavádzajú rozne výluky , skrátenie liniek. Výhodou v ed sú kátéčka. Používajú sa Kalofornien prejazdy alebo všeliaké posuny cez triangel (N.O.) . Výluky budú vždy . Nebolo by výhodné na aktuálnych - obvyklých miestach výlukových ukončení tratí postaviť trvalé kolajové prejazdy ? Je to tak v mnohých mestách. Drahé, nevieme či nechceme ?
Viem, čital som to... preto sa aj pýtam, ak už jazdí bez záťaže, asi jeden "limit" už má teda za sebou .. Ak som samozrejme videl dobre že nevozia sa v nej už mechy ?
Chcem sa opýtať - k tej "stále aktuálnej" 801, jazdí dosť často denne stále Technologická jazda.. musi nabehať určitý počet km, je to jasné, to viem - len všimol som si dobre, jazdí už bez záťaže? (teda bez tých mechov na sedadlách a podlahe),, už má teda "pod záťažou" svoj limit nabehaný..?? či som zle videl a tu záťaž tam ešte má? ?
Ale na druhej strane to môže byť aj prospešné, pretože predpokladám, že objednávateľ nebude spokojný s tým, že jeho reklamu nie je dostatočne počuť a tým pádom vyvinie tlak na DPMK, aby sa tie repráky dali dokopy a aby hlásili s dostatočnou hlasitosťou... Alebo to dopadne tak, že hlásenia budú stále nezrozumitelné a reklamy budú až príliš hlasné...
To som nevedel, že niektorí občania sa reklamy ,,boja"?
Reklamy môžu byť z iného hľadiska aj užitočné.
Môže tu potom niekto, kto bude počuť nejakú reklamu napísať, či aj dačo rozumel?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
Čo je drahé na prevádzke tejto výhybky? Tá sa predsa stále používa len v jednom smere, keď už je nainštalovaná.