Oproti výhybke na napr. Radnici Starého mesta, kde sa pravidelne/striedavo prehadzujú z "do priameho " a do "do vedľajšieho smeru" a opačne by taká výhybka napr. na zastávke Hlavná pošta bola pravidelne používaná iba stále v smere "do priameho smeru" a na protichodnú koľaj iba veľmi, veľmi výnimočne = nerovnomerné opotrebenie...
Ale nehovorím, že na niektorých miestach by sa skutočne nezišli. Veď nakoniec ich máme aj na rýchlodráhe...
Ja som si vždy myslel, že výhybky sú na to, aby sa používali. Ale možno je lepšie si ju dať do vitrínky a pozerať sa na ňu. No a cestujúci nech si chodia, ako chcú.
Čo je drahé na prevádzke tejto výhybky? Tá sa predsa stále používa len v jednom smere, keď už je nainštalovaná.
Len taká pripomienka k rekonštrukciám tratí. V rámci rekonštrukcií i iných akcií sa zavádzajú rozne výluky , skrátenie liniek. Výhodou v ed sú kátéčka. Používajú sa Kalofornien prejazdy alebo všeliaké posuny cez triangel (N.O.) . Výluky budú vždy . Nebolo by výhodné na aktuálnych - obvyklých miestach výlukových ukončení tratí postaviť trvalé kolajové prejazdy ? Je to tak v mnohých mestách. Drahé, nevieme či nechceme ?
Viem, čital som to... preto sa aj pýtam, ak už jazdí bez záťaže, asi jeden "limit" už má teda za sebou .. Ak som samozrejme videl dobre že nevozia sa v nej už mechy ?
Chcem sa opýtať - k tej "stále aktuálnej" 801, jazdí dosť často denne stále Technologická jazda.. musi nabehať určitý počet km, je to jasné, to viem - len všimol som si dobre, jazdí už bez záťaže? (teda bez tých mechov na sedadlách a podlahe),, už má teda "pod záťažou" svoj limit nabehaný..?? či som zle videl a tu záťaž tam ešte má? ?
pri ostatnych konecnych liniek nie je mozne pozerat odchody oboma smermi - pri tejto je - asi by to malo byt jednotne
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer