A este jedna vec. DP zamyslal nad skratenim prestavok na konecnych s tym, ze by sa robili prejazdy medzi linkami. Napr. prichodzia dvojka na Lokomotivu by sa precislovala na stvorku (sla by do barce, odtial spat a znova na L2) a podobne. Zamyslali sa sa aj skratit prestavku na L9 z ~ polhodiny na ~ 10 min. Len neviem aku linku by L9 potom robila.
1018
Ak dvere otvoris dvakrat, ani to nerobi problem, pretoze palubak vnima aj pohyb vozidla. Po zatvoreni dveri a pohnuti vozidla naskakuje na vnutorny panel Pasmo a cas, to je tam nejakych 10 sekund . Ked vodic do tohto casu znova zastane a otvori dvere, palubak zastavku vnima ako stale tu istu. A to sa pri elektrickach vobec nestava, tam sa otvaraju dvere vaecsinou, ked este voz stoji.
SOLARIS MANIAK:
Ak mas zaujem o nejake info o fungovani BUSE, tak mi napis na 1018@inmail.sk, Shorty ma vela inych povinnosti ?
SHORTY:
Na vnutornom panelY ??? Xixi ?
Aj tak s tym nic nespravia, mozno az ked pojde von 337, tak hadam niekoho zavolaju z AD a daju mu za to odmenu, ze sa uracil v ramci a.s. prist do inej prevadzky a spravit si to, co je jeho praca... ?