Vyzera to, ze ano. Inac co s tymi CP co som Ti poslal (sice mas teraz kopu starosti - cital som i ostatne diskusne fora)? Budu niekedy pridane, alebo su v nich chyby?
Zistil som, ze vodici elektriciek (urcite aj ostatnych 2 druhov dopravy) dostali taky predtlaceny papier s tabulkou, kde sa zaznamenavaju prve a posledne spoje - pretoze bojuju za zrusenie prvych rannych a poslednych nocnych spojov.
Uvediem konkretne pre L2:
4:50, 5:17, 22:50 smer Zel. stanica
Totiz ta tabulka obsahuje zastavky v trase pricom vodic vypisuje tieto stlpce: nastup, vystup a obsadenie.
Mna by zaujimalo ako s tym DP nalozi a ako dlho tato 'akcia' uz trva.
No ja o tom nič neviem. Na DPMK som počul len o zámere s čipovými kartami. O označovačoch reč nebola. A vlastne sa to ani nikdy nespomínalo ani v tlači - aj tam bola vždy reč iba o riešení predplatných cestovných lístkov.
Označovače by samozrejme Košicaim bodli, ale myslím, že tak skoro reálne nehrozia.
Áno? To som nepostrehol. Myslel som si, že BM narážal na Tvoje príspevky spred asi pol roka, kedy si pomocou jazdných dôb a neviem čoho všetkého "vypočítal", že v Bratislave sa nejazdí električkami rýchlejšie ako v Košiciach.
Takže ak sa to nezvťahuje na tieto minulé výpočty, tak potom OK.
Suhlasim, ze to nemusi mat spolocne nic. Podla info od 1018, v predchadzajucom tendri, ktory bol zruseny, mali byt oznacovace spolu s kartami v jednom baliku. Mozno 1018 daco doplni.
A vies, ze dokopy nic? Mozno tak akurat nejaky SW na spracovavanie technickych udajov. Ostatne mame, len "PRECO BY SA TO MALO VYUZIVAT"? A k nahodeniu CP do palubnych pocitacov chyba odborny SW na spracovanie CP, ale to vies. ?
Čo vlastne DPMK chýba, aby BUSE mohlo spĺňať aspoň tie elementárne funkcie palubného počítača ako napr. v Bratislave? Je to nejaký softvér alebo vec nejakých senzorov vo vozidlách?
Nemáš pravdu. Aký súvis má označovač cestovných lístkov s čipovými kartami? Žiadny. Pokiaľ, viem, ešte tento rok by mala začať pokusná prevádzka čipových kariet. Už to bude finančne dosť náročné. Podľa zdroja blízkeho DPMK, nakupovanie elektroniky do každého voza je momentálne nepomysliteľná položka.
Re #7214 Sarko: Radšej s tým nezačínaj. Ešte takto sa rýchlosť jazdenia s vozidlami nepočítala. Takto môžeš získať akurát nejakú priemernú cestovnú rýchlosť, ale v žiadnom prípade nie rýchlosť jazdenia s vozidlami.
Ak dvere otvoris dvakrat, ani to nerobi problem, pretoze palubak vnima aj pohyb vozidla. Po zatvoreni dveri a pohnuti vozidla naskakuje na vnutorny panel Pasmo a cas, to je tam nejakych 10 sekund . Ked vodic do tohto casu znova zastane a otvori dvere, palubak zastavku vnima ako stale tu istu. A to sa pri elektrickach vobec nestava, tam sa otvaraju dvere vaecsinou, ked este voz stoji.
SOLARIS MANIAK:
Ak mas zaujem o nejake info o fungovani BUSE, tak mi napis na 1018@inmail.sk, Shorty ma vela inych povinnosti ?
SHORTY:
Na vnutornom panelY ??? Xixi ?
Aj tak s tym nic nespravia, mozno az ked pojde von 337, tak hadam niekoho zavolaju z AD a daju mu za to odmenu, ze sa uracil v ramci a.s. prist do inej prevadzky a spravit si to, co je jeho praca... ?
Dnes som mal zážitok v Karosa Irisbus Renault Iveco atď. ? B952 ev.č. (autocenzúra), s ktorou som cestoval z NO na SOU dopravné. Na Štúrovej pred križovatkou s Kuzmányho sa však nejaká nevšímavá firma rozhodla robiť nový ostrovček medzi komunikáciou a električkovou traťou v čase zúriacej špičky a bez okolkov si zabrala celý ľavý od výjazdu policajných áut a kolóny sa veľmi pomaly posúvali už od CSS na NO. Nakoniec sme pustili pred seba ešte viac meškajúcu plynovú RA5 a nejaký prázdny ponáhľajúci sa MB Connecto (SAD Prešov). Vodič 5236 poctivo kľučkoval a robil tesnotky, aby sa pred neho nevopchalo agresívne IGK a od Zimného štadióna predviedol excelentnú centrifúgu s myšičkami a v závere, pred zastávkou Plynárne (častý úsek DN) si zabral oba prúdy, aby kľučkovaním vyhol tým zhruba 10-tim kanálom ako na mínovom poli, zablokoval pár firemných bratislavských bavorákov s nechápajúcimi vodičmi (posledne menovaný manéver je inak taký pravidelný, ako odbočovanie Solarisov z B. Němcovej na Letnú...) a nakoniec to takmer napáral do pred sebou náhle brzdiacej Škody *****p s vyhodením pravej smerovky na poslednú chvíľu. Nasledoval najprudší manéver a byť náhodne idúceho auta vo vedľajšom prúde, tak si podám ruku so spolujazdcom... Na zastávku sme došli síce so 6 min. meškaním, ale naštastie živí a zdraví. ?
Výstavy sa neorganizujú, z čoho vyplýva, že žiadna nikdy nebude.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Diggi
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=15.10.2004/58169K