Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #7236:
Áno? To som nepostrehol. Myslel som si, že BM narážal na Tvoje príspevky spred asi pol roka, kedy si pomocou jazdných dôb a neviem čoho všetkého "vypočítal", že v Bratislave sa nejazdí električkami rýchlejšie ako v Košiciach.
Takže ak sa to nezvťahuje na tieto minulé výpočty, tak potom OK.
Reakcia na: Vladimír #7233:
Suhlasim, ze to nemusi mat spolocne nic. Podla info od 1018, v predchadzajucom tendri, ktory bol zruseny, mali byt oznacovace spolu s kartami v jednom baliku. Mozno 1018 daco doplni.
Reakcia na: Diggi #7234:
Co budem???
Reakcia na: Vladimír #7235:


A vies, ze dokopy nic? Mozno tak akurat nejaky SW na spracovavanie technickych udajov. Ostatne mame, len "PRECO BY SA TO MALO VYUZIVAT"? A k nahodeniu CP do palubnych pocitacov chyba odborny SW na spracovanie CP, ale to vies. ?
Reakcia na: Vladimír #7233:
Neodporuj si a nájdi si najprv strom príslušných príspevkov. Presne tak, v príspevkoch k tomu hovorím o priemernej cestovnej rýchlosti.
Reakcia na: 1018 #7232:
Čo vlastne DPMK chýba, aby BUSE mohlo spĺňať aspoň tie elementárne funkcie palubného počítača ako napr. v Bratislave? Je to nejaký softvér alebo vec nejakých senzorov vo vozidlách?
Nodes: 25.10.2004 budeš medialna star...ak máš niečo proti tomu mi daj včas vedieť... ? ? ? ?
Reakcia na: Nodes #7164:
Nemáš pravdu. Aký súvis má označovač cestovných lístkov s čipovými kartami? Žiadny. Pokiaľ, viem, ešte tento rok by mala začať pokusná prevádzka čipových kariet. Už to bude finančne dosť náročné. Podľa zdroja blízkeho DPMK, nakupovanie elektroniky do každého voza je momentálne nepomysliteľná položka.

Re #7196 pete.: No fuj... som sa podesil.

Re #7214 Sarko: Radšej s tým nezačínaj. Ešte takto sa rýchlosť jazdenia s vozidlami nepočítala. Takto môžeš získať akurát nejakú priemernú cestovnú rýchlosť, ale v žiadnom prípade nie rýchlosť jazdenia s vozidlami.
Reakcia na: LUK #7222:


Ak dvere otvoris dvakrat, ani to nerobi problem, pretoze palubak vnima aj pohyb vozidla. Po zatvoreni dveri a pohnuti vozidla naskakuje na vnutorny panel Pasmo a cas, to je tam nejakych 10 sekund . Ked vodic do tohto casu znova zastane a otvori dvere, palubak zastavku vnima ako stale tu istu. A to sa pri elektrickach vobec nestava, tam sa otvaraju dvere vaecsinou, ked este voz stoji.

SOLARIS MANIAK:

Ak mas zaujem o nejake info o fungovani BUSE, tak mi napis na 1018@inmail.sk, Shorty ma vela inych povinnosti ?

SHORTY:

Na vnutornom panelY ??? Xixi ?
Aj tak s tym nic nespravia, mozno az ked pojde von 337, tak hadam niekoho zavolaju z AD a daju mu za to odmenu, ze sa uracil v ramci a.s. prist do inej prevadzky a spravit si to, co je jeho praca... ?
No dnes som videl 5502...naši karosári sa znova vytiahli ?.
Musím uznať že s tým upraveným spodom zadného čela vyzerá zaujímavo... ?
Diggi: Do kelu, a ja že to bude detektívka... 🙂
Reakcia na: Sarko #7227:
cenzúra a nižšie už máš 5236? ?
Reakcia na: Sarko #7226:
oprava - "...zabrala celý ľavý PRUH od výjazdu..."
Dnes som mal zážitok v Karosa Irisbus Renault Iveco atď. ? B952 ev.č. (autocenzúra), s ktorou som cestoval z NO na SOU dopravné. Na Štúrovej pred križovatkou s Kuzmányho sa však nejaká nevšímavá firma rozhodla robiť nový ostrovček medzi komunikáciou a električkovou traťou v čase zúriacej špičky a bez okolkov si zabrala celý ľavý od výjazdu policajných áut a kolóny sa veľmi pomaly posúvali už od CSS na NO. Nakoniec sme pustili pred seba ešte viac meškajúcu plynovú RA5 a nejaký prázdny ponáhľajúci sa MB Connecto (SAD Prešov). Vodič 5236 poctivo kľučkoval a robil tesnotky, aby sa pred neho nevopchalo agresívne IGK a od Zimného štadióna predviedol excelentnú centrifúgu s myšičkami a v závere, pred zastávkou Plynárne (častý úsek DN) si zabral oba prúdy, aby kľučkovaním vyhol tým zhruba 10-tim kanálom ako na mínovom poli, zablokoval pár firemných bratislavských bavorákov s nechápajúcimi vodičmi (posledne menovaný manéver je inak taký pravidelný, ako odbočovanie Solarisov z B. Němcovej na Letnú...) a nakoniec to takmer napáral do pred sebou náhle brzdiacej Škody *****p s vyhodením pravej smerovky na poslednú chvíľu. Nasledoval najprudší manéver a byť náhodne idúceho auta vo vedľajšom prúde, tak si podám ruku so spolujazdcom... Na zastávku sme došli síce so 6 min. meškaním, ale naštastie živí a zdraví. ?
Reakcia na: bus #7210:
Výstavy sa neorganizujú, z čoho vyplýva, že žiadna nikdy nebude.
BMko: Na výpočet Brna si z hlavy nepamätám, ale pri porovnaní BA a KE vychádza vyššia priemerná rýchlosť v KE, a to aj keď do úvahy neberiem R-linky. Ak naviac vezmem do úvahy, že veľká časť vodičov bežne vyrába náskoky od dvoch minút a viac, tak po prispôsobení chronometráží sa rozdiel len zväčší.
Vševedko: Prečo nič nevypovedajúci? Ako všeobecne alebo ten priemer za všetky linky v danom meste? Je mi jasné, že prepočet je len teoretický podľa CP a nezohľadňuje skutočnosť, keď napr. veľká časť košických vodičov robí náskoky od dvoch a viac minút.
Reakcia na: SHORTY #7221:
A čo ak na zastávke otvoríš dvere dvakrát?
Reakcia na: SOLARIS MANIAK #7145:
ad.: BUSE :
1. zadáš linku
2. zadáš smer (nie cieľ!)
a automatisky ti naskočí východzia zastávka a poznámka "čekání na odjezd". Po otvorení dverí čaká na potvrdenie "odjezd ze zastávky?" a potom už behajú zastávky v závislosti na otváraní dverí, samozrejme ak nezastavíš treba stlačiť "prejazd zastávkou".

Včera som mal 517 na L7, hlásenie zastávok samozrejme ešte nie je iba vypisuje na vnút.panely a hlási "příští zastávka" ale zrejme s tým už niečo spravia, lebo včera sa sťažoval cestujúci priamo šéfke (na moje odporúčenie) a dúfajme, že sa ľady pohnú!? ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.