Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TA #66961:
No, na to som, veru, zabudol... ? Chcel som tým len povedať, že s komfortom samotnej prepravy na trolejbusových linkách (nerátajúc prípadné zmeny v CP a tak, iba pohodlie vo vozidlách) sa zmenou trakcie pre cestujúceho (v podstate) nič nezmení.
Reakcia na: LABTEC #66962:
sám veľký mocný súkromník sem posťahuje ojazdeniny z kade-tade, kúpi zopár nových busov, ktoré pôjdu do novín, a všetci budú šťastní, a milióny ušetrené, hore furčou budú smradiť nejaké staré karosy s motormi euro 1000, a dolu kopcom budú môcť ísť aj 50 , takže všetci budú spokojní, a šťastní, že môžu cestovať kultúrne za 70 centov ?
Reakcia na: TA #66961:
Presne. 27 trolejbusov bude stáť na dvore a odkiaľ sa zoberie 27 ďalľích autobusov ? Padnú nám z neba ?
Reakcia na: Dispecer #66917:
to sa, veru, mýliš. Ak bude treba nahradiť trolejbusy na L 71 a L 72, odkiaľ sa zoberú autobusy? Z iných autobusových liniek. Čiže bude to mať (ne)priamy dopad na cestujúcich.
Stále mi nejde do hlavy ,keď niekto povie ,že trolejbusová doprava nieje taká ekologická ,ako moderná autobusová.
Nech má autobus aj euro 10 ,ale vždy bude vypúšťať do ovzdušia emisie. Stačí len co2 už to je skleníkový plyn. Kdežto pri prevázdke trolejbusu a električky nevznikajú žiadne emisie.
Podľa múdrych pánov treba zrušiť aj električky ,lebo cng busy sú tak veľmi ekologické ,euro 6...
Reakcia na: Tambus24 #66956:
Ty si zrejme spadol na hlavu...

1. Zrušením trolejbusov sa neušetrí ani 1€, ale naopak!
2. Žiadne zhustenie intervalov nenastane!
3. Trolejbusy nie sú pomalé! (Skús porovnať akceleráciu trolejbusu a autobusu, prípadne osobného automobilu.)
4. Trolejbusy začnú byť lacnejšie po dobudovaní tratí!

V tomto prípade ide iba o to, že Hrehorčákovi niekto sľúbil slušný balík za to, ak mu dá k dispozícií autobusovú prevádzku. Trolejbusy mu vadia a preto ich má Hehorčák zrušiť. Stačí sa pozrieť, aké nezmysly používa Hrehorčák ako dôvody na zrušenie tejto dopravy. Dúfam, že ľudia sa poučia a takých grázlov ako je Raši a spol. si už nikdy nezvolia. Hrehorčák si len chce pomastiť kaspičku ako väčšina SMERákov.
Bodaj by DPMK mal opäť na čele niekoho, ako bol pán Ing. Igor Reiprich!
Ak sa zrušením trolejbusovej dopravy ušetria financie, a ak by to bolo obhájené aj zhustenými intervalmi spojov novými autobusmi a električkami, myslím si, že nikomu by trolejbusy nechýbali. Ak rozšírenie sietí trolejbusov je pridrahé, myslím si, že v tomto prípade sa náhrada busov zdá lepšia ako trolejbusy. Trolíky ako také som v KE nikdy neobľuboval a bola to aj väčšina cestujúcich, staré, rozpadnuté, pomalé. Myslím si, že ľuďom je to v podstate jedno, či príde bus, alebo trolej, cestujúcim ide v prom rade o intervaly a tie sú v Košiciach katastrofálne. Ako na električkách aj na autobusoch či trolejbusoch. Radšej zrušiť trolejbusy a zlepšiť intervalové riešenie pri električkách a busoch.
Hehe,Korzárový diskutér "konecne nova mhd 2012" uz rieši aj problémy Luníka 9 ? ? ? Odborník na fšecko...
Len stale porovnavaju nase 20 rocne troliky s najnovisimi busmi. Keby radni neboli DEBILI tak by sme mohli porovnavat autobusy a trolejbusy rovnakej generacie. Teraz sa hodi prirovnanie k CNG732 ale aj tie sa rokom vyroby len priblizne chytaju.
Reakcia na: Isidor #66952:
ked si porovnam autobus a trolejbus z roku 1992, ktory tu jazdi po meste , tak mi stale pride ekologickejsi ten trolejbus
Reakcia na: Yogi616 #66950:
To papagájuje asi odtiaľto:
http://www.dpmk.sk/aktuality/buducnost-fungovania-dopravneho-podniku
,,Výhodou trolejbusov bol v minulosti ekologický rozmer. V súčasnosti z dôvodu existencie autobusov s nízkou hladinou emisií je dávno prekonaná platná Norma Euro 5 a od 1.1.2014 Norma Euro 6,“ vysvetľuje generálny riaditeľ

no a o pár riadkov nižšie:

"len v mestách Košice a Bratislava je porovnateľná štruktúra dopravy, nakoľko ostatné mestá nemajú zavedenú električkovú dopravu, ktorá je najekologickejšia" ?
Celý článok je plný protirečení, na jednej strane sa sťažujú, že rastú ceny PHM, na druhej strane ideme rušiť to, čo jazdí za menej. Podnik nemá €, tak dvihneme ceny lístkov, no zároveň rozšírime zľavy pre istú skupinu ľudí /nie je ich až tak veľa, no staré baby a dedovia budú cestovať do kauflandu stále, čiže nejaké malé plus tam stále je/... Každopádne ten kravaťák má fest silný žalúdok, púšťať také drísty do sveta. A musím poďakovať autorovi za to krásne a prehľadné porovnanie cien cestovného, už som sa išiel sťažovať, ako draho tu je. Príjemné dusenie plynom.
Reakcia na: Tatranka #66947:
Pekné bludy tam píše. Vraj sa pri výrobe elektriny pre trolejbusy znečisťuje ovzdušie. Oj, aký to ochranca a myslí na celý svet! A pri výrobe elektriny pre električky sa ovzdušie neznečisťuje? Alebo tam sa už vyrába iná elektrina? Sere si pekne do huby.
reagujem na Tatranku úplne s súhlasím s tvrdením Tatranky, to isté sa stalo v denníku Korzár je to ako vymývanie mozgov všetko záleží na poslancoch a či spnia príkaz šéfa
? a potom zbohom doprava čo je za mnou to ma nezaujíma
Reakcia na: Tatranka #66947:
Sorry,ten druhy je Frantisek Kolopot ?
Reakcia na: cybernetic #66946:
Najzaujímavejšie sú príspevky do diskusie,hlavne tí dvaja /jeden?/ týpci..."konecne nova mhd 2012" a "Frantisek Krobot".Uz len to,co obhajuju je "zaujimave",doteraz take nicky nikde neboli,reakcia na clanok okamzita,cas pridania prvych prispevkov taktiez podozrivo zaujimavy... ?

Reakcia na: Mike #66944:
to co pises je minulost
tbus pise o programe ,ktory je /bol/aktualny v poslednom case.Asi tato informacia isla mimo teba...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.