Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KVKV #66420:
Hm,dakto nemá čo robiť len sledovať plochy na "kolách".To si presne evidujú,že to tak vedia?Ja tým jazdím denne a sledujem zlepšenie stavu oproti minulým rokom.Skôr ma desí dezolátny stav tratí.
Osvetlenie interiérov,tak to sedí,komplet svietia snáď tesne po VP a Vario,zatiaľ...
Zaslepené reflektory na trvalých B vozoch,no a čo???Beztak už tento "jav" takmer neexistuje.
Čo sa týka stanovíšť B vozov a KTčiek,tie sa začali uschopňovať prakticky ihneď po nástupe R.Barbušina za hl.majstra a,že to trvá tak dlho asi nebude jeho vina.
Štetkovanie interiéru...,a predpisuje sa pri VP výmena obkladov,demontáž okien a vybavenia interiéru???Ak nie,tak to robiť nikto nebude.A tu sa GO nerobia už dávno...
Odbrzdené podvozky to je fakt košická zhovadilosť,tu sa divím,že za tie roky nikto kompetentný z DÚ nezasiahol.Asi sa čaká,až sa dačo zomelie,ako ostatne vždy.Zatiaľ si pomôžeme koľajovkami,ak treba... ?
Nechcem tu nič a nikoho obhajovať,k dokonalosti máme hodne ďaleko,ale aké,také zlepšenie tu je.A nemáme tu rozpočet,ako u Vás v Praze,ani šikovné české ručičky ? Od gadžovských prisťahovalcov,ktorí desaťročia ničia toto mesto nemôžeme očakávať zázraky,že jo? ?
Este je ich zopar ale uzposlednu dobu vydavam zadne vozy T6 suprav s reflektormi aj kreslom v kabine.
Reakcia na: KVKV #66420:
zaslepene reflektory maju len B-vozne T6A5, o T3 neviem o žiadnej takej v súčasnosti
Reakcia na: KVKV #66420:
Zaslepené reflektory po VP nemala žiadna T3, to je dobrý bullshit. A všetky KT8 sú ovládateľné z oboch stanovíšť. Vy asi žijete ešte 20 dozadu.
Reakcia na: Tatranka #66413:
A dnes je to snáď lepšie ???
Ako je možné, že voz s plochou na kole jazdí kludne ďalej aj niekolko mesiacov ?
Ani v jedinom vozidle nefunguje kompletné osvetlenie a ako som sa dozvedel, "že je to údajne taká malichernosť, že sa tým nikto nezaoberá" "nie je na také blbosti čas, sú doležitejšie veci".
Štetcomalba interiérov prebieha ako osvedčená metoda dodnes.
Zaslepené reflektory sú vidieť dodnes.
Ked pred nejakým časom drážny úrad nariadil doplniť reflektory a vybrakované stanovištia vodičov, tak sa to napríklad u KT previedlo len mechanickou montážou nefunkčných svetiel , vozy sú z tohto stanovišťa neovladatelné.
Asi pred dvomi rokmi niekedy v lete som videl na skúšobnej jazde po VP jednu T3 so zaslepenými svetlami ! Že možu niečo také pustiť do ulíc.
Úroveň elektroúdržby som mal možnosť vidieť pred dvomi rokmi na ŤÚ -deň otvorených dverí dp.
To radšej ukazovať nemali . Dodnes je vidieť jazdiť vozy s trvale odbrzdenými podvozkami. Pýtal som sa na dovod jedného "odborníka" z dielní aj vodičov, "že údajne potom niektorý podvozok zabrzdí skor a vznikajú plochy, toto je účinná ochrana!" Preboha to nevedia správne nastaviť brzdiče u vozu ??? A čo bezpečnosť cestujúcich ??? To si chce niekto zopakovať legendárnu amfiteátrovu jazdu ? Nech sa vrátia na traktory zkade prišli !
Reakcia na: romeo #66396:
sa ani nedujem, keď DPMK si veľa vodičov vysvetľuje predpisy po svojom ?
Reakcia na: KVKV #66395:
ale s tým rozdielom, že na autobusy nedostaneš €fondy (a už vôbec nie na výmenu TB za CNGbusy)... čiže rušenie TD (mimochodom druhej najmladšej na SK, v tomto by sa KE určite preslávili), na ktoré vieš získať €fondy je hlúposť... a s tými prevádzkovými nákladmi... to je o inom, ani kalkulačný vzorec DPMK nie je úplne najlepší...
Reakcia na: gabo5607 #66386:
Vďaka za upozornenie, už je to opravené. ?
Reakcia na: Sheep221 #66409:
Naše KT8 sa predávali aj z toho dôvodu, že sa nepostavili trať na Ťahanovce, kde mali primárne jazdiť práve KT8 kvôli úvrati.
Reakcia na: Rudyke902 #66390:
Ty furt nechápeš?

ČELNÉ TABULE NEBUDÚ MAŤ VŠETKY ELEKTRIČKY! ANI 406 ČI 407 NEMAJÚ A NEBUDÚ MAŤ! Zapíš si to dakde...
Reakcia na: gabo5607 #66386:
a hlavne, tie Karosy začali jazdiť v roku 2000 ?
Reakcia na: S499.1023 #66412:
Alebo zhášacie komory stykačov z preglejky ?
Za vedenia hl.majstra ŤÚ Imra B. bol na dielňach totálny úpadok všetkého,vrátane pracovnej morálky samozrejme/vtedy tam robila kdejaká zberba,česť výnimkám/.Dať ten svinčík dohromady trvalo dlho,dnes je to skôr o nedostatku peňazí pre dielne.Nie je to tak dávno,čo bol jeden autogén pre celú údržbu a jediná flexibrúska sa trhala z ruky,do ruky... ?
Reakcia na: tom393 #66411:
Napríklad tlmivky stiahnuté nakrivo odrezaným kusom preglejky a podobné vživné balkánske detaily ? . Teraz sa to už zlepšilo, ale pred pár rokmi tie zaslepené reflektory druhých vozov alebo električka naštetkovaná aj s lištami a blinkrami, tiež pôsobili skôr kyjevským než európskym dojmom.
Reakcia na: S499.1023 #66410:
čo sa im nepáčilo na našich vozoch??
Reakcia na: tbus #66407:
Prečítaj si poriadne, čo som písal. Písal som, že ste predávali to, čo ste ešte NEstihli zničiť. O stave vašich jazdených KT8 by vedeli Brňáci a Ostraváci rozprávať celé hodiny ? .
Reakcia na: S499.1023 #66406:
Hmm no praveze vacsina z nich tu jazdila priblizne 2 roky a potom ich predali, cize sa jednalo o takmer uplne nove vozidla. Proste k tomu skoda reci, KT8 boli nie len drahe ale aj ziadane a ked sme ich ziskali tak namiesto toho aby sme si ich ponechali tak sme zacali za bagatel rozpredavat a kupovat si auta, ktore su uz dnes leda tak na vrakovisku, ak ich nezosrotovali vsetky. Predaj KT8 bol ozaj asi najvacsi preslap ktory DPMK mohol urobit ?
Reakcia na: S499.1023 #66406:
Odpredaj KT čiek bol "dobrý kšeft",údajne do DPMK neprišla prakticky ani koruna,hlavne z tých,čo išli von cez Pragoimex.Kde tie prachy skončili si každý doplní sám.Predávali sa zánovné vozy,ale aj "opravené" šroty po nehodách.Ako "dôvod" sa uvádzala nepotrebnosť toľkého počtu kĺbových vozov a neoficiálne aj ich neobľúbenosť/argument jak sviňa.../ ?
Reakcia na: S499.1023 #66406:
určite aj ten voz, čo ani nestihol v košiciach jazdiť sa cestou patrične zúbožil na požadovaný predajný stav ?
Reakcia na: Rudyke902 #66404:
Ale to boli "vaše dobré vozy" len preto, že ste ich vtedy ešte dostávali bilanciou a len čo bolo treba platiť, tak ste posielali za hranice tie, ktoré ste ešte nestihli zničiť ? .
Reakcia na: Rudyke902 #66390:
Tak je to logické, keď sa z jednej súpravy vybrali po jeden zadný a predný (použitý po novom ako bočný) tak je jasné, že tých "zadných" by trebalo dvakrát toľko na komplet vybavenie jednej T3. Len či náhodou nie je vnútorných viac, predsa sa vyraďovali B732 , z ktorých sa panely dávali do KT, a myslel som že tých vnútorných sa zvýšilo viac.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.