Zaujimalo by ma kolko stoji uverejnenie takejto propagandy v novinach ... ale ved staci citat prispevky pana Titla na tomto fore a vsetko je jasne vsetko je OK
k semaforu pri vyjazde zo zastavky NO asi len tolko ... Nech si pan Ing. vsimne ako to vyzera ked je na L71 / L72 klbova karosa (siel som v 3001) a aky je to problem dostat sa cez vsetky pruhy a ako autobus sposobuje obmedzenie plynulosti premavky
To vám bude tak chýbať ten nitranský prišelec? Kancelária gen.riaditela dpmk mi pripomína pražský orloj, tam sa tiež tak často menia figurky.
A čo je zač ten nový (hrehorčák)? Už urobil niečo užitočné pr košickú mhd? Koho je kamarát?
Ja sa chcem opýtať, či nemá imhd.sk/ke záujem o niekoľko fotiek vozidiel, ktoré v galériách vôbec nie sú a ja som ich našiel niekde na internete a autor je neznámy. Je to napríklad fotka odpredanej #515.
Schraml požiadal o uvoľnenie z funkcie kvôli dlhodobo pretrvávajúcej práce neschopnosti. Jeho nástupcom je Hrehorčák.
Len neviem, či to je dočasné alebo sa Schraml ešte vráti.
Tiež nerozumiem, načo to písali. Roky sme sa zaobišli aj bez klavikoidno-dizajnmanuálových oznamov ? Ale takisto nechápem, kde je problém pozorne si oznam prečítať a hlavne ho správne pochopiť.
Práveže inteligentného človeka prekvapí, keď napíšu do oznamu takú samozrejmú vec (čakám nejaký oznam a je tam niečo typu "vážení košičania, v noci môže byť tma"), sám som tiež najprv nechápal, keď sa to objavilo pred rokom, či dvoma ? Myslím, že by bohate stačilo, ak v danej situácii to vyhlási vodič vo vozidle slovom "Nezastavujem!" namiesto takýchto nákladných oznamov.
To je tak, keď dá niekto na papier to, čo bolo roky zaužívané a bežné. Situácia, že napr. zastávka Berlínska nebola pri väčšej snehovej nádielke obslúžená sa mi od roku 1995, odkedy pravidelne využívam MHD, stala niekoľkokrát. Nič zvláštne... Ale daj to na papier a už je problém. Cestujúca verejnosť zrejme nemá v krvi čítanie s porozumením.
Ja si myslím, že oznam typu neobsluhovanie pri nezjazdnosti ciest je riadna blabosť. Veď ak bdue kalamita, je to okolnosť vylučujúca protiprávnosť konania pre prípad, ak sa objektívne zastávka nedala obslúžiť. Na druhú stranu zanedbaná údržba je iný pojem, a preto by som "nezjazdnosť" považoval za absolútne neurčitý pojem. Ak bude ľad na Lingove, to by som musel mať asi snímky zo satelitu, aby som vedel či mi zastane v stúpaní alebo nie. Pri kalamite je každému jasné, že je problém. Minimálne by to potom mal dispečing vyhlásiť a napr. poznačiť na transparente inverznou farbou alebo niečím podobným.
ideme síce off-topic, ale táto stavba bola pod gestorstvom SSC, oni preberali križovatku ? my sme mali na to obmedzený rozpočet, v rámci ktorého sme sa snažili urobiť čo najlepšie riešenie... a to sa aj podarilo ?
Skutočná maximálna hodinová priepustnosť CSS križovatky Palackého - Jantárová je 5200 vozidiel - a to je bez pravých odbočiek na blikač z Jantárovej a PFB, a bez prevej odbočky od NO, kde odbočuje minimum vozidiel. Denne prejde touto križovatkou vyše 50 tisíc vozidiel, najzaťaženejšie je rameno Palackého.
Tak ako každá stavba v SR pod gestorstvom NDS-ky, aj táto v PB bola značne predražená - na papieri určite. Aj ja viem, čo všetko sa za tú sumu dá v oblasti riadenia dopravy urobiť. Za tie peniaze by celé Košice /cca 60 riadených uzlov/ šlapali ako švajčiarske hodinky a ešte by spústa EUR ostala....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus