Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 110mat110 #64998:
Ešte zareagujem na tú podľa vás najväčšiu stupiditu, že autobus vyjde zo zastávky NO smer PFB, na prvom semafóre pri priechode pre peších má zelenú, tak isto aj na druhom pri výjazde z rampy Auparku, ale v križovatke Palackého - Jantárová má červenú. Ozaj neskutočná stupidita, ale: celý prejazd medzi križovatkami Štúrova - Južná trieda a Palackého - Jantárová je koordinovaná pre IAD zo smeru Štúrova. V tomto úseku sú vložené dva riadené uzly - priechod pre peších /vrátane výjazdu z pruhu MHD/ a výjazd z rámp. Samozrejme, že na týchto dvoch vložených signalizáciách môže byť oveľa dlhšia zelená /dve fázy riadenia, z toho jedna je chodecká/ ako v križovatkách, kde sú tri /Južná trieda/ resp 4 fázy /Palackého-Jantárová/. Kedže majú autobusy na svojom semafóre pred priechodom zelenú 47-57-67 sekundovú zelenú, a v križovatke Palackého - Jantárová má ľavé odbočenie NO-PFB zelenú v dĺžke iba 26 sekúnd, je logické, že sa stáva, že nie každý odbočí plynule, ale vyčká si minútu na druhý cyklus. Keď si spomeniem, ako sa niekedy odbočovalo v tomto smere v čase dopravnej špičky /jeden krátky odbočovací pruh/, tak sa tam niekedy stálo aj tri - štyri cykly, dnes maximálne jeden. A ešte to vysvetlenie 47-57-67: Na signalizácii na priechode pre peších, ktorý je spojený so signalizáciou na výjazde z Auparku sú v činnosti počas dňa tri programy - ranný - vtedy je tá zelená 67 sekúnd, denný /9-18h/ - vtedy je zelená 57 sekúnd, a večerný - so zelenou dĺžky 47 sekúnd, s predĺženou zelenou pre výjazd z podzemných garáží. Kedže je najväčší rozdiel dĺžok zelených medzi priechodom a križovatkou ráno, tak je aj väčšia pravdepodobnosť, že ráno ten autobus pred odbočením do PFB bude čakať na zelenú častejšie, ako večer. A ešte poznámka - v opačnom smere Palackého - Južná trieda je cez deň koordinovaný príjazd od Palackého, večer je to výjazd z podzemných garáží. Takže hoci zatiaľ dynamika nie je spustená, sú už v činnosti také úpravy riadenia, aby tu bola doprava čo najplynulejšia. A poznatky ako na magistráte, tak aj na dopravnej polícii sú zatiaľ také, že zápchy nie sú, doprava beží plynulejšie ako to bolo pred výstavbou Auparku. No a teraz ešte raz porozmýšľajte, či sa jedná o maximálnu stupiditu....
Mate pravdu. Ja som hovoril o vyjazde zo zastavky Namestie osloboditelov smerom na Palackeho/Jakabov palac. Myslel som si, ze autobusy tam dostanu zelenu skor aby sa stihli preradit.
Nic to ale nemeni na veci, ze nestihne odbocit na druhom semafore
Reakcia na: PTI #64996:
Možno, že prejdú 2 kĺbové autobusy, ale sa nesmie zabudnúť na autobusy SAD, neraz sa stalo keď som cestoval busom, tak pre nami boli dva Solarisy a náš autobus už musel stáť na červenú a už za nami boli ďalšie autobusy.
Reakcia na: 110mat110 #64998:
Neviem či sa myslí to isté miesto, ja som písal o deväťsekundovej zelenej pri plavárni - ľavé odbočenie od Palackého/Jantárová doľava ku Glórii smer Námestie osloboditeľov. Tam je 9 sekundová zelená /5 trvalá, 4 blikavá/, musí to bez problémov stačiť na dva kĺbaky.
Reakcia na: VLK #64969:
Budem citovať: "nespustenie dynamiky je zvrhlosť...". Tak v prvom rade všetky riešené križovatky v okolí Auparku sú pripravené na dynamiku - ako v radičoch sú osadené detektorové moduly, tak boli naťahané stovky metrov káblov, vyrezaných temer sto detektorových slučiek, osadených vyše tridsať dopytových tlačítok pre peších. Že to nebolo spustené v prvé dni hneď do premávky - je to logické, nakoľko tieto križovatky /spolu 6 radičov, tri nové, tri rekonštruované/ sú prepojené navzájom koordinačnými káblami, spolu je to 13 radičov /vrátane križovatiek Športová hala, Poštová, OC Lipa, Alžbetina, Žižkova, Dom umenia a Krivá. Požiadavka mesta a dopravnej polície v prvej etape je zabezpečiť plynulosť dopravy koordináciou medzikrižovatkových úsekov, až následne sa bude postupne riešiť dynamika. V Považskej Bystrici spojili dve križovatky /mimochodom tá "kamerová" stála bez pár korún rovných sto miliónov Sk/, v Košiciach sa musí riešiť riadenie 13 radičov. To aj pri najväčšej vôli sa nedá zrealizovať za pár dní, najmä ak riešenie organizácie dopravy okolo Auparku nie je konečné, a dozná ešte množstvo úprav.
Reakcia na: PTI #64997:
Nie je to povinne ale na vasom dobrom(?) mene vam neprida ak sa budete vyhybat odpovedi. A ked vidim ze teraz ste tu, tak prosim odpovedzte ?

Jo a predchadzajucu citaciu som netrafil spravny prispevok. Este si zvykam na tento system
Reakcia na: PTI #64995:
no neviem kto ma ake hodinky. 2 klbove neprejdu urcite. A nie je to len o prejdeni busu cez jednu zelenu ale cez obidva! minule v nedelu rano voz 5244 co je podla mna najvacsie "delo" v KE a z prveho semaforu vyrazil presiel cez vsetky 4 pruhy ale na dalsej krizovatke (jantarova-palackeho) musel stat. Toto je maximalne stupidne!

Pan Titl. Pozyvam vas prejst sa MHD po kosiciach. Povedzte kedy vam to vyhovuje. Velmi rad pridem a ukazem vam ako vasa teoria (ne) funguje.

Taktiez je uzasna zastavka elektriciek NO smer Senny trh. Ak chcem prestupit z elektricky na autobus a prechadzam cez prechod tak vychadzam spoza elektricky a len trpnem ci nevybehne druha spoza nej. A je kopa inych ludi co sa nepozrie!
Reakcia na: 123456 #64979:
Nevedel som, že je tu povinnosť odpovedať na otázky, ešte by tu mohol niekto navrhnúť maximálny časový limit na odpoveď, ak sa prekročí, tak ban od správcu portálu. Neviem ako iní, ale ja nemám vždy čas sedieť na internete a venovať sa stránke imhd....
Reakcia na: veteran #64977:
Už som si zvykol, že tí čo kritizujú krátke zelené majú asi sovietske hodinky - tie boli vždy najrýchlejšie. Od spustenia tejto odbočky pre autobusy má zelený signál doľava dĺžku 9 /slovom deväť/ sekúnd, čo musí bohate stačiť pre odbočenie dvoch kĺbových autobusov. V križovatke sa pripravuje koordinácia s križovatkou Palackého - Jantárová pre smer ľavé odbočenie od Námestia osloboditeľov k Štefánikovej. To bude ešte tento mesiac, v rámci mestského okruhu sa spustí dynamika vrátane preferencie električiek.
Reakcia na: veteran #64984:
O tom, že na Vnútorný mestský okruh je vydané rozhodnutie o umiestnení stavby som písal niekoľkokrát v diskusii na www.sme.sk. Pre tých čo o tom doteraz nevedeli - áno, je vydané, s právoplatnosťou od 9.9.2011.
Reakcia na: Košičan #64988:
Skvele som sa pobavil!Ten nedostane ani 7 dni,nieto rokov.Armada pravnikov ho z toho vyseka. ?
Reakcia na: veteran #64984:
Sa načakame.....Aj rusky mešac dovtedy vyjdze ?
Reakcia na: 5204 #64981:
A kdeže sa podeli? ?
Reakcia na: tbus #64990:
Veď trolejbusy majú výstupnú hore, tam na kopci majú len busy. Aspoň podľa piktogramu na označníku by to tak malo byť.
Reakcia na: kvorka #64986:
Ten oznam je len poistka pre podnik, aby KED NAHODOU nastane kalamita (co sa deje mozno tak raz za rok a aj to len na niekolko hodin), aby mu potom nemuseli ludia vyvolavat a pisat staznosti ze im autobus nezastal, mali to napisane v ozname.Ked bude velmi vela snezit tak maju mysliet na to, ze Je lepsie cakat na Fabryho ako na Kalinovskej... Nebude obsluhovane stanoviste konecnej v kopci, prax vsak ukazuje, ze trolejbusy ho prakticky vobec nevyuzivaju a vykladaju ludi az v odstavnom parkovisku, takze sa vlastne nic nezmeni ?

Cestujucemu to nemusi nikto hovorit, myslim ze lad na ceste a smykajuci sa autobus vie rozoznat kazdy trosku svojpravnejsi clovek aj sam ?
Reakcia na: kvorka #64986:
zaujímavé, že je to roky, ale Košičanov to vždy prekvapí...
Reakcia na: Isidor #64982:
hmmm ... 7 až 12 rokov pre Knapika 🙂 nech je to ako chce ... ale nemal v kampani napisane 0 tunelov ? 🙂
Re: #64985 na mobile to nezobrazilo korektne. Neviem mozno len nestihlo docitat stranku.

Re: #64986 Vacsie kocurkovo bude, ak vodic zastane a ostane "visiet" a na dalsiu zastavku nepride.
Myslim ze ked uvidis utlaceny sneh na ceste a smykajuce sa busy bude ti jasne o co sa jedna.
K tej konecncej, vodic nezastavi na zastavke ale asi az v obratisku

To akože konečná zastávka nebude obsluhovaná v prípade nezjazdnosti komunikácií? Kto rozhodne kedy taký stav nastáva, ako sa o tom dozvie cestujúci a ako vystúpim z linky 71, keď nebude obsluhovaná konečná zastávka? To je snáď nejaké kocúrkovo, nie?
Reakcia na: 110mat110 #64983:
Uvádza sa ako 2. v poradí... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.