Reakcia na: veteran #64379:
Ad. Palackého - skôr by som povedal, že toto sa vyrieši až zbúraním mostov a vybudovaním novej trate, ktorá sa výhľadovo plánuje. Železnica sa má presunúť viac na východ, bližšie k Južnému nábrežiu (hlavný koridor už nemá byť vedený popri Jantárovej) a teda aj osud nákladnej stanice a terminálu kombinovanej dopravy je neistý. Už dávnejšie som začul z úst niektorých ľudí, že toto miesto by bolo vhodnejšie riešiť inak a nákladná stanica by mala byť na vhodnejšom mieste. Čo si myslím, že je mimochodom veľmi logické a správne.
veteran
Re #64350 Dispecer: Pekná omaľovánka. Chýba mi tam územná rezerva pre električky na Euróskej a Austrálskej triede, s ktorou sa pôvodne počítalo. A ten most ponad Aničku ? (podotýkam, že štvorprúdový so stredovým ostrovčekom pre električku = rozumej: šírka ako diaľnica).
Absencia prepojenia Ľavobrežnej a Severného nábrežia: Tak toto chýba už tretí rok. Niekto šikovný totiž v roku 2009 vymyslel, že v okolí Priemyselnej vznikne obytná štvrť s výškovými dominantami. A pomenila sa uličná sieť. Takže "hlavná cesta" povedie cez túto štvrť systémom cik-cak. ?
Veľmi čudná je aj rezerva pre trať MMM-ŽST. Doteraz som mal pocit, že sa počíta s vedením trate po Svätoplukovej. Tento plán ráta s traťou po Bencúrovej.
Chýba mi tiež územná rezerva pre električkovú dopravu do Východného mesta. Električka by mala ísť okolo McDonaldu po novovytvorenej ulici "Za plavárňou", ktorá sa napojí na Bajzovu/Palackého. Ulica tam zakreslená je, rezerva pre trať nie. A pritom regulatívy ÚPN HSA jasne počítajú vo Východnom meste s električkami. Nerozumiem...
Veľkým pozitívom je prepojovacia cesta Barca-Jazero, Krásna-Šebastovce a nová cesta do Valalikov. Zaujímavý je aj obchvat Šebastoviec s MÚK.