Reakcia na: TA #64348:
Nie som si istý, ale pravdepodobne išlo o kolóniu domov na Májovej. Mier sa vtedy ešte len začínal stavať.Re #64350 Dispecer: Pekná omaľovánka. Chýba mi tam územná rezerva pre električky na Euróskej a Austrálskej triede, s ktorou sa pôvodne počítalo. A ten most ponad Aničku ? (podotýkam, že štvorprúdový so stredovým ostrovčekom pre električku = rozumej: šírka ako diaľnica).
Absencia prepojenia Ľavobrežnej a Severného nábrežia: Tak toto chýba už tretí rok. Niekto šikovný totiž v roku 2009 vymyslel, že v okolí Priemyselnej vznikne obytná štvrť s výškovými dominantami. A pomenila sa uličná sieť. Takže "hlavná cesta" povedie cez túto štvrť systémom cik-cak. ?
Veľmi čudná je aj rezerva pre trať MMM-ŽST. Doteraz som mal pocit, že sa počíta s vedením trate po Svätoplukovej. Tento plán ráta s traťou po Bencúrovej.
Chýba mi tiež územná rezerva pre električkovú dopravu do Východného mesta. Električka by mala ísť okolo McDonaldu po novovytvorenej ulici "Za plavárňou", ktorá sa napojí na Bajzovu/Palackého. Ulica tam zakreslená je, rezerva pre trať nie. A pritom regulatívy ÚPN HSA jasne počítajú vo Východnom meste s električkami. Nerozumiem...
Veľkým pozitívom je prepojovacia cesta Barca-Jazero, Krásna-Šebastovce a nová cesta do Valalikov. Zaujímavý je aj obchvat Šebastoviec s MÚK.
tbus