A čo takto "prevádzková záloha"?
September môže byť iný tým, že kým sa to utrasie a každý si nájde ten svoj spoj. Teraz sa ešte všade začínalo rovnako.
rl:Už si niekedy počul taký výraz že "vozokilometer"? A Dutko je tiež rúra,čím by bol september špecifický,čo potom v ďalších mesiacoch tých školákov ubúda?To je špecifické pravdepodobne tak,že podobne ako cestárov každoročne zaskočí príchod zimy,tak DP každoročne zaskočí koniec prázdnin...
Včera v Korzári:
"Je to neuveriteľné, ráno som šiel do práce autobusovou linkou č. 34 zo Sídliska Ťahanovce. Už na prvej zastávke na Európskej triede bol autobus naplnený na prasknutie. Stál som na jednej nohe. Mal by sa s tým niekto zaoberať, pretože všetky autobusy mali podobný problém. Ak by chcela nastúpiť do spoja matka s dieťaťom, nemá šancu," posťažoval sa cestujúci.
Dopravný riaditeľ DPMK Štefan Dutko oponuje: "September je špecifický, nastupujú nám školáci a my každý rok prežívame dopravnú depresiu. Nie je príjemné počúvať, že sme to nezvládli. Kapacity sú dané v rámci možností a nie je možné s nimi nič urobiť. Budeme to musieť riešiť na odbornej úrovni."
... to nie je náš problém, že oni nemajú dostatok kapacity.
Nemali si rozdeliť všeci najvyšší po 100 000,- Sk !!!
A tá odpoveď je fak na úrovni. Denno-denne idem okolo Dopravného podniku a stojí tam spústa autobusov. Len mi nepíšte, že všetky sú pokazené ! A keď áno nech s tým niečo robia ! Opakujem TO NIE JE NÁŠ PROBLÉM
Dovolim si Ta poopravit. 512 prisla z Krnova s NP strednym clankom a je v poriadku. Nehodu mala 525. Teraz k cene. Pokial dobre viem, cena jednej nasej KT8 za repas a dosadenei NP clanku je okolo 8 alebo nieco nad 8 milionov. Treba dodat, ze vysledna cena zalezi od zakaznika. V akom rozsahu si necha zrekonstruovat vozidlo a co vsetko si necha vymenit.
No musím sa aj ja vyjadriť k slučkám...na Čordákovej máme ešte dosť miesta..čo tak potiahnuť od bieleho domu električku a na Moskovskej ju odkloniť hore...na kopci medzi blokmi Čordákova 1 - 15 a Čordákova 2 - 22 za OC Iskra je voľný úzky trávnaty pás...jednoducho nechať tam jednu slepú koľaj a poslať tam KT8 s celovozovou reklamou OC Iskra. ? ? ? ?
S Ikarusom sme dospeli k názoru, že by to nebolo od veci..mne pred blokom nestojí žiadna mhd, tak xcem aj ja. ? ?
K tomu vykoľajeniu: Bola to dosť škaredá nehoda. Na mieste činu došli aj štáby rádia Express, TV Markíza a TV Joj. Minimálne v Televíznych novinách by sa niečo malo objaviť.
Spisovná slovenčina platí aj na východe. Z vykoľajenia električky som bol však asi taký vykoľajený, že teraz sa sám čudujem, prečo som napísal to, čo som napísal.
Takže teraz trošičku viac k tejto téme:
Čím sa líši v Tebou definovanom vzťahu
DOKEDY-ZA KOĽKO medzi sebou napr.:
a) do 12:43 - za 10,-
b) do 12:43 - za 5,- + do 12:43 - za 5,-?
A keby železnica na Slovensku nebola ZLOČINECKÁ a BUZERANTSKÁ firma, ktorá si myslí, že jej najdôležitejšou úlohou je vyhnať ľudí z vlaku, tak neviem, čo by jej malo brániť v uznaní dvoch polovičných lístkov ako jednoho celého. Akiste by to cestujúci zneužili, čo?
Možnosť mať len automaty na jednu hodnotu lístka, pričom sa z tejto hodnoty dal vyskladať aj lístok plnocenný, som pokladal za výhodu.
Už sa nečudujem, že ZSSK sa správa tak antizákaznícky ako sa správa. Divízia obchodno-prepravná totiž sídli v KE.
A len tak bokom: ŽSR sa nepotýkajú s nedostatkom peňazí. ŽSR sa potýkajú s problémom, ako peniaze čo najlepšie neefektívne preplytvať.
Re #6297 LUK : Vladimír povedal správne - každý cestovný lístok je cenina
Re #6300 LUK : Možno by to bolo lepšie - a neboli by žiadne problémy.
Re #6306 Vladimír : Keby revízori neuznávali 2*5 za 1*10 tak by asi porušili novelu zákona č. 164/1999Zb.
Re #6313 Vladimír : 3. odstavec - staré známe : " Na Slovensku je to tak."
Re #6315 miro : už len to by som chcel vidieť, že by mi neuzal kupón. !!!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko