Nechce sa mi už teraz v noci rozmýšľať, ale možno by to cestujúci mohol otočiť do roviny omeškania veriteľa, t. j. DPMK, ktorý mu neposkytol súčinnosť na splnenie svojej povinnosti riadne a včas (povinnosť mať spätnú SMS v telefóne).
Tým riešením myslíš to, že keď som si chcel cez víkend kúpiť lístok, tak na Mieri automato nebol vôbec, pešo som musel ísť na NMM, kde automat bol vypnutý a bol som nútený si kúpiť si lístok v trafike, zatiaľ čo počas mojej túry mi spred nosa odchádzali linky, ktoré som potreboval? Tak to potom gratulujem k vynikajúco odvedenej práci! ?
A ešte k odpovedi Romeovi: Čo myslíš, aj v takom Hannoveri či Norimbergu sa cestujúci predzásobia lístkami alebo skôr využijú automat, ktorý berie mince, bankovky a platobné karty a nachádza sa na KAŽDEJ zastávke?
Emtest mi vadí ale v príspevku, na ktorý som reagoval, som riešil akurát okrajovo spoľahlivosť automatov - keby boli také sráče Mikroelektroniky, tak sa budem navážať aj do tých.
Ale ty vidíš "Emtest" a musíš štartovať na obranu ? .
trafikanti majú lístky s maržou, problém automatov sa snažíme vyriešiť, aktuálne sú také aké sú...
ja len hovorím o ďalších možnostiach a cestách, ktoré tu sú a ktoré sa nevyužívajú... nikomu nič neprikazujem... hmmm, ale jasné, tebe vadí emtest, tak poďme na to reagovať
Re #63153 romeo: vychádzam z predpokladu, že minimálne 70% cestujúcich (podľa počtu používaných a vydaných čipových kariet) tú kartu má, a predsa používa papierové lístky namiesto toho, aby si cestovanie uľahčili. A predzásobenie lístkami je bežné aj inde. Ja mám tiež zásobu lístkov pre MHD Žilina (neuveríš, ale aj tam nefunguje občas automat, napríklad v sobotu som cestoval s kamarátom a nefungoval automat na Štefánikovom nám. a dookola nič, kamarát nakoniec posielal SMS), MHD Košice a pár lístkov pre BA.
Prepáč, ale prečo stále vychádzaš z premisy, že si každý má povinne zakúpiť orčenku a na peňaženku nahrať? kredit a keď to tak nespraví, tak si sám môže za to, že Emtrest nebol schopný dodať prevádzkyschopné automat, udržať ich v chode, mesto ich nebolo ocxhotné nakúpiť v civilizovanom množstve, zlí imperialistickí trafikanti nechcú predávať lístky bez marže atď. atď.???
je tu toľko možností platby,len keby neboli predražené- ak niekto potrebuje cestovať v lete,nebude si vybavovať novú kartu,to sa neoplatí- napríklad študenti vš medzi I. stupňom a II. stupňom štúdia budú mať kartu až v septembri- hlavne tí, ktorí menia aj školu čiže neoplatí sa na leto robiť si kartu a starú majú blokovanú. Takže ostáva im cestovať na lístky,a tu problém, automatov málo, väčšina nefunguje- viem o automate ktorý nefungoval mesiac ? a teda bolo treba zháňať po stánkoch, ak potrebuje niekto ísť cez víkend alepo počas týždňa večer tak mu ostávajú drahé sms lístky či u vodiča..hej viem,dá sa predzásobiť lístkami, ale chcel by som vidieť v ktorých mestách v civilizovanom svete sa musia cestujúci predzásobovať lístkami aby mohli cestovať...čiže zas také prijateľné možnosti hlavne pre občasných cestujúcich tu nie sú
SPOLUCESTUJÚCI - už názov hovorí, že cestujúci nastupuje a cestuje spolu s tebou (Nastupuje s tebou, vystúpiť však môže skôr - nie neskôr, lebo nemá lístok pri sebe)... To v praxi znamená, že tlačidlo "zakúpiť pre spolucestujúcich" sa zobrazí iba pri označení nástupu, t.j. do prepnutia nasledujúcej zastávky (t.j. celý medzizastávkový úsek medzi dvomi zastávkami), zobrazí sa do prepnutia zastávky pri ktoromkoľvek priložení (čiže prikladať kartu môžeš x-krát).
Mne to funguje vždy, aj keď v minule som narazil na nefunkčný touch, ktorý som následne nahlásil a dal vymeniť, vtedy som medzi zastávkami musel prejsť k inému zariadeniu...
tlačítko "Zakúpiť CL" (staršia verzia zakúpiť PCL) je VÝHRADNE pre majiteľa/držiteľa karty a slúži ako výber iných CL na zakúpenie (ak nechce defaultne nastavenú tarifu na obrazovke). NIE JE to zakúpenie pre spolucestujúceho Takýto lístok by NEBOL uznaný pre spolucestujúceho.
ak nestihnem zatlačiť tlačidlo na obrazovke po zakúpení CL, tak to musím urobiť výberom daného CL. Alebo je ešte aj iný spôsob?
Neraz sa mi stalo, že som si kupoval CL a kým sa mi ho podarilo zakúpiť, tak ďalší nedočkavý cestujúci priložil svoju BČK k označovaču alebo jednoducho som stláčal tlačidlo a ostalo to bez reakcie. Teda po opätovnom priložení mojej BČK som musel ísť popísaným postupom, lebo na obrazovke, ktorá ukazuje informácie o aktuálne zakúpenom CL, sa tlačidlo nenachádzalo.
"Za zaslanie SMS však cestujúca zaplatila. Kto jej teraz uhradí škodu za nedodanú službu?"
--->>> mne z toho vyplýva, akoby išlo o úhradu ceny zaslanej SMS - teda podľa cenníka operátora, nie úhradu ceny SMS lístka
Re #63144 VLK: je to síce najlepšie riešenie a nechcem vyvolávať antiemtrestové nálady, ale je mnoho označovačov, ktoré Ti po zatlačení tlačidla na zobrazenie ostatných CL (teda aj CL pre spolucestujúceho) zobrazia len prázdnu tabuľku, a teda žiadny CL pre spolucestujúceho tak kúpiť nemôžeš. Túto chybu si všímam už zavedenia Emtrestu v KE. Obvykle sa to deje u tých používateľov, ktorí majú zakúpené časové alebo jednorazové CL.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
"Za zaslanie SMS však cestujúca zaplatila. Kto jej teraz uhradí škodu za nedodanú službu?"
--->>> mne z toho vyplýva, akoby išlo o úhradu ceny zaslanej SMS - teda podľa cenníka operátora, nie úhradu ceny SMS lístka
Re #63144 VLK: je to síce najlepšie riešenie a nechcem vyvolávať antiemtrestové nálady, ale je mnoho označovačov, ktoré Ti po zatlačení tlačidla na zobrazenie ostatných CL (teda aj CL pre spolucestujúceho) zobrazia len prázdnu tabuľku, a teda žiadny CL pre spolucestujúceho tak kúpiť nemôžeš. Túto chybu si všímam už zavedenia Emtrestu v KE. Obvykle sa to deje u tých používateľov, ktorí majú zakúpené časové alebo jednorazové CL.