Reakcia na: jt #63141:
ste všetci ako malí....1. automat má v ponuke 4-zastávkový lístok, skôr tu vidím problém v tom, že daná cestujúca ho nevedela nájsť, nakoľko všetky automaty ho majú štandardne v ponuke
2. prečítajte si láskavo podmienky SMS lístkov na stránke DPMK - uvádza sa tam "Cestujúci platí len za doručený lístok prípadne službu." - takže aké zaplatila? za čo? Nezaplatila, systém je nastavený tak, že sa odrátava až po odoslaní spätnej SMS (ako je to u iných podobných služieb písané - cena spätnej SMS je...).
Systém môže byť nefunkčný, jednoducho ťa to neoprávňuje cestovať bez platného lístka. A nakoniec stále ma tu v KE prekvapuje, že je toľko možností platby za cestovné, ale stále s tým majú cestujúci problémy.... mne príde návšteva, ja mám ročenku a z EP platím ostatným lístky, lebo je to lacnejšie... a raz za čas tam vložím 5 ečka a nemám absolútne žiaden problém
☺ Išiel som L6 na Terasu
jt
>... Zdôraznila, že cestujúci sú povinní nastupovať do prostriedkov MHD s potvrdenou SMS. Za zaslanie SMS však cestujúca zaplatila. Kto jej teraz uhradí škodu za nedodanú službu? „Môže to reklamovať v DPMK,“ dodala Karaffová.<
Tak moment. Cestujúci je povinný nastúpiť do vozidla s potvrdenou platbou, môže sa ale stať (čo DPMK pripúšťa), že to potvrdenie nepríde. De facto tak hovorkyňa priznala, že si cestujúci zaplatí za službu, ktorá mu ale nebude poskytnutá. Toto nepovažujem za korektné správanie sa k platiacemu cestujúcemu, pretože tak, ako nevie ovplyvniť zlyhanie operátora podnik, nevie to ovplyvniť ani cestujúci. Troška iné by to bolo, ak by k reálnemu spoplatneniu prichádzalo až s príchodom spätnej správy, no aj tak by to stále nebolo celkom v poriadku. Platba SMS je jednou z možností zaplatenia a cestujúci, riadiaci sa Tarifou a PP, ktorý pošle správu s odporúčaným predstihom, mal záujem zaplatiť a tak sa naň nemôže prihliadať ako na čierneho pasažiera. Mám za to, že ak si ktokoľvek pošle správu s odporúčaným predstihom a nebude mu doručené potvrdenie, môže s pokojným svedomím nastúpiť tak, akoby za službu zaplatil (čo de facto aj urobil), pretože správu posielal s úmyslom zaplatiť a nech by nastal akýkoľvek prípadný spor, právo by bolo na jeho strane.