Reakcia na: PTI #62769:
Hurá BUS pruhy, lenže zápchy na Moyzesovej nebývajú, autobusy tadiaľ jazdia plynulo, taktiež po Štefánikovej, v zápche sa čaká občas len pri z Továrenskej alebo Masarykovej Jumbe, kde ale bude po novom semafór, takže sa tam po novom bude čakať stále aj mimo špičky o desiatej večer. ? Taká linka 36 bude okruh dvakrát križovať, a pochybujem že bude mať prednosť... čiže zlepšenie pre autobusy vidím nulové. Na opačnej strane BUS pruh na NO už dnes je, takže tam sa tiež nič nezrýchli, linka 12 z Rastislavovej možno už nebude čakať v kolóne zato bude musieť na Moyzesovu ísť obchádzkou. Ani tam zlepšenie pre autobusy nevidím žiadne. Len tú novú zastávku.
veteran
1. Námietky sú voči "Pešej zóne s obsluhou MHD", na ktorej nemajú chodci žiadne "práva navyše" + sú limitovaní úzkym chodníkom a 6 (!) priechodmi pre chodcov. Bude to pešia zóna len na papieri, rovnako, ako naša slávna RC.
2. Námietky sú voči "retardéru" na Fejovej - načo to tam je dobré?
3. Námietky sú aj proti trom pruhom na Bačikovej. Nemala sa všetka doprava z tejto ulice pôvodne presunúť na Hviezdoslavovu? Mimochodom, ráta tento váš plán s plánovanou výstavbou električkovej trate po Masarykovej ulici? Ja v tých vašich nákresoch (uzol Jumbo) žiadnu rezervu nevidím zakreslenú.
4. Námietky sú aj voči nultému okruhu po úzkych uličkách historického centra. Viem si živo predstaviť, ako si niektorí špekulanti budú "strihať cestu" po okruhu cez Kasárenské námestie a Zbrojničnú ulicu.
To nie sú (len) moje námietky a obavy, ale aj obavy občanov a vodičov.
K tomu vášmu najnovšiemu návrhu.
Zrazu sa medzi ZOD Dargov a HDtbH objavil zákaz vjazdu na Štúrovu ulicu. Váš návrh dopravného riešenia Auparku tam ráta s odbočovacím pruhom. Tak čo je pravda? Toto je len dôkaz toho, že sa všetko šije horúcou ihlou na kolene, BEZ VEDOMIA A POZA CHRBÁT OBYVATEĽOV tohto mesta. Je toto už definitíva, alebo sa dočkáme ďalších prekvapení? Nezodpovedaná ostáva moja otázka, ktorú som vám už nie raz položil - prečo neprebehlo výberové konanie a v súvislosti s tým, čo má výstavba objektu NZC Aupark spoločné so zjenosmernením CELÉHO okruhu.