Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: PTI #62769:
Hurá BUS pruhy, lenže zápchy na Moyzesovej nebývajú, autobusy tadiaľ jazdia plynulo, taktiež po Štefánikovej, v zápche sa čaká občas len pri z Továrenskej alebo Masarykovej Jumbe, kde ale bude po novom semafór, takže sa tam po novom bude čakať stále aj mimo špičky o desiatej večer. ? Taká linka 36 bude okruh dvakrát križovať, a pochybujem že bude mať prednosť... čiže zlepšenie pre autobusy vidím nulové.

Na opačnej strane BUS pruh na NO už dnes je, takže tam sa tiež nič nezrýchli, linka 12 z Rastislavovej možno už nebude čakať v kolóne zato bude musieť na Moyzesovu ísť obchádzkou. Ani tam zlepšenie pre autobusy nevidím žiadne. Len tú novú zastávku.
Som si pozrel poriadne co nam dal pan Titl a som zvedavy ako bude presmerovana L12, vzhladom na zrusenie pruhu pre rovny prechod cez krizovatku dom umenia.
Reakcia na: Alco #62772:
Tu krizovatku museli menit, na ceho gutu komu vadila 😞
Reakcia na: jt #62688:
Takýto dopravný paškvil mohol vymyslieť len skutočne retardovaný mozog. Pánboh s nami a zlé preč, keď sa táto zvrhlosť realizuje. To je hrozné, človek vytiahne z Košíc päty na pár dní, a už je tu božie dopustenie viď úprava jedného z najdôležitejších semafórov (pri Metre) na sprostý postupný radič bez spúšťania vozidlami.
Reakcia na: veteran #62770:

"3. Námietky sú aj proti trom pruhom na Bačikovej. Nemala sa všetka doprava z tejto ulice pôvodne presunúť na Hviezdoslavovu? Mimochodom, ráta tento váš plán s plánovanou výstavbou električkovej trate po Masarykovej ulici? Ja v tých vašich nákresoch (uzol Jumbo) žiadnu rezervu nevidím zakreslenú."

Toto tu tuším spomínal. Kruháč bude zatiaľ len takto provizórne prestavaný (trolejbusy budú chodiť tak ako teraz, autobusy rovno), vraj keď sa bude stavať trať na THC, tak vtedy sa celá križovatka bude prerábať.
Reakcia na: PTI #62769:
Viete veľmi dobre, že proti preferencii MHD nemá nik námietky.

1. Námietky sú voči "Pešej zóne s obsluhou MHD", na ktorej nemajú chodci žiadne "práva navyše" + sú limitovaní úzkym chodníkom a 6 (!) priechodmi pre chodcov. Bude to pešia zóna len na papieri, rovnako, ako naša slávna RC.

2. Námietky sú voči "retardéru" na Fejovej - načo to tam je dobré?

3. Námietky sú aj proti trom pruhom na Bačikovej. Nemala sa všetka doprava z tejto ulice pôvodne presunúť na Hviezdoslavovu? Mimochodom, ráta tento váš plán s plánovanou výstavbou električkovej trate po Masarykovej ulici? Ja v tých vašich nákresoch (uzol Jumbo) žiadnu rezervu nevidím zakreslenú.

4. Námietky sú aj voči nultému okruhu po úzkych uličkách historického centra. Viem si živo predstaviť, ako si niektorí špekulanti budú "strihať cestu" po okruhu cez Kasárenské námestie a Zbrojničnú ulicu.

To nie sú (len) moje námietky a obavy, ale aj obavy občanov a vodičov.

K tomu vášmu najnovšiemu návrhu.
Zrazu sa medzi ZOD Dargov a HDtbH objavil zákaz vjazdu na Štúrovu ulicu. Váš návrh dopravného riešenia Auparku tam ráta s odbočovacím pruhom. Tak čo je pravda? Toto je len dôkaz toho, že sa všetko šije horúcou ihlou na kolene, BEZ VEDOMIA A POZA CHRBÁT OBYVATEĽOV tohto mesta. Je toto už definitíva, alebo sa dočkáme ďalších prekvapení? Nezodpovedaná ostáva moja otázka, ktorú som vám už nie raz položil - prečo neprebehlo výberové konanie a v súvislosti s tým, čo má výstavba objektu NZC Aupark spoločné so zjenosmernením CELÉHO okruhu.
Reakcia na: veteran #62762:
Dovolím si tu pár prítomných diskutujúcich sa spýtať, prečo sa chystá v meste petícia proti jednosmernému okruhu ? Alebo opýtam sa inak -prečo priaznivci MHD, lebo o tomto by mala byť táto www-stránka a diskusia na nej, idú organizovať petíciu proti vytvoreniu vyše 7 km vyhradených pruhov MHD s preferenciou nekoľajovej MHD v centre, prečo sa ide vypisovať petícia proti tomu, že sa v priebehu budúceho roka všetky križovatky v centre mesta preriešia na dynamicky riadené s maximálne preferovanou MHD s dôrazom na električkovú doravu, prečo sa chystá petícia proti tomu, aby sa napr. v uzle Dom umenia vytvorili chýbajúce zastávky MHD, prečo sa chystá petícia proti tomu, že v centre mesta sa ide uprednostniť MHD voči IAD a pod ? Rád si prečítam na tieto moje otázky odpoveď tu diskutujúcich prívržencov i-MHD. A k diskusii o tom, ako by tá doprava v centre mesta mala vyzerať, zatiaľ pracovný materiál:

http://www.ptinziniering.sk/aktualne_projekty_pdf/Kosice%20Jednosmerny%20okruh%20pracovny%20material%20DZ%20072011.pdf

Inak pozdravujem všetkých tých, ktorí sa nezmôžu na nič iné, iba mi tu nadávať.
Reakcia na: Alco #62766:
Je to kvôli priecestiu, celé NO sa rozkope o rok, dva,...
Reakcia na: Alco #62766:
Nemyliš sa... ?
Nejaký čas som nebol v KE a tak nie som v obraze, čo je nové. Dnes som prechádzal cez Nám Osl. a žasol som . To akože výmena pár metrov koľají má byť reko celého trojuholníka? A o nejakej predradnej koľaji od juhu tiež ani stopa. Takže asi vyhrala najlacnejšia (a najblbšia) verzia rekonštrukcie NO, alebo sa mýlim?
Reakcia na: Dimi #62753:
lenže hoteloví hostia nie sú žiadni špeciálni ľudia, aby aj oni nemohli ísť po okruhu. Navyše, ak bude platiť to zjednosmernenie Rooseveltovej, tak budú musieť. Hoci viem si živo predstaviť, ako sa to tam bude porušovať - každý si povie, že to je len pár metrov, veď to môže vojsť do protismeru a prejde na Hlavnú.
Reakcia na: Isidor #62763:
dúfam že sa nezabudlo na spoje v tej víkendovej službe 28-čky ktorá ráno robila okrem 28 aj 27, 22, 34, 24 ?
http://www.dpmk.sk/aktuality/uprava-cestovnuch-poriadkov-od-1-augusta-2011
kozmetické úpravy linky 16 (iba zmeny NP spojov), 23 (ktosi sa tu viackrát vyplakával, či sa kvôli novej montovni posilní bus na letisko - tak dokonca aj nová zastávka bude ?), RA3 a samozrejme R.I.P. 28
Reakcia na: Dimi #62759:
PD k Auparku pešiu zónu medzi DtbH a Dargovom neriešila a nerieši. Rieši len tú kvázi pešiu zónu od šaleneho domu po Dargov. Samozrejme, logicky uvažujúci človek si pomyslí, že snáď aj z toho krátkeho úseku Hlavnej sa doprava vylúči, ale toto nebolo nikde spomenuté. Ešte počas vyberania projektu Auparku sa veľkoryso hádzali výroky o spojení pešej zóny na Hlavnej a novej na NO. Dnes vidíme výsledok. Taxíky nám pekne ostanú tam, kde sú, z Pribinovej sa bude dať pekne odbočiť doprava na Hlavnú a ďalej na Štúrovu.
Reakcia na: jt #62758:
To asi skutočne záleží len od konkrétneho mesta a jeho podmienok. Niekde je možno výhodné tramtrain aby zastavila všade, niekde nie. V košických podmienkach sa mi to tiež zdá ako kravina aby šla zo stanice naokolo po Kuzmányho.
Reakcia na: Dimi #62759:
Aj na Hlavnej sa pešia zóna začína až za Zbrojničnou ulicou. A tak to aj zostane. Zvyšok po Nám. MM mal byť preklasifikovaný na pešiu zónu po odsune dopravy na Hviezdoslavovu - tá mala byť 4-prúdová. Bačikova s Továrenskou mali byť pešie zóny takisto. Zároveň mala byť Továrenská ulica spojená s Kováčskou v rámci rekonštrukcie Mlynskej bašty v 80. rokoch.

Všimni si 8. stranu dodatku - všetko so svetložltým podfarbením má byť pešia zóna. Zaujímavé, že priestor pred Dargovom už ako pešia zóna označený nie je, zatiaľčo v pôvodnom návrhu dopravy to je vedené ako pešia zóna s obsluhou MHD. Niekomu došli čiary a farba v Illustratore? ?
Reakcia na: veteran #62757:
Dobre, zo zapadu na vychod to bude ok, ale pokial vieme, Hlavna ma byt pesia az k Dargovu. Nebude na vnutornom okruhu prilis vela aut na to, aby tato cast (pretinanie Rooseveltovej s Hlavnou) bola ako pesia zona?
Reakcia na: S499.1023 #62752:
Plnia úlohy MHD, ale naozaj sa to oplatí? Je výhodné využívať výrazne vyspelejšie vozy na tratiach, kde nedosiahnu svoj potenciál (napríklad rýchlosť) a zbytočne ich zdržiavať a točiť po meste? Už som ti dal príklad s Petržalkou, netrasoval by si snáď súpravy z vysokokapacitnej trate priamo do centra a priamo z centra von? (samozrejme v tomto prípade by sa trať vetvila) Alebo radšej pozbieraš ľudí z periférie a pošleš ich vyhliadkovou trasou po vzore liniek odvšadiaľ všade?

Nič nové sa budovať nejde, má sa obnoviť zrušená trať, spojka Staničné nám. - Námestie Maratónu mieru. Pozri sa prosím ťa do mapy alebo do schémy (http://imhd.sk/ke/mapy/siet/20110426.pdf), ako sa medzi týmito bodmi jazdí teraz a kade sa aj plánuje trasa regielektričiek (napoviem ti - ružová linka) a čo všetko môže riešiť táto spojka, po ktorej teraz jazdia autobusy (zelená linka).
Reakcia na: veteran #62755:
Tomu nerozumiem ani ja. No mas naozaj taky pocit, ze Rooseveltovu nenapoja pred Dargov? Neverim tomu...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.