Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KVKV #58500:
Ako vraví aj jt, KVP by malo byť rieśené urćite trolíkmi, vybudovanie KVP-NMM by tomu moc prospelo, inak súhlas.
Re #58480 PTI: ?
Re #58489 Peter55: No jedna zastávka je predsa nedorobená pri Hornbachu/Baumaxe, takže to, čo píšeš, ak by sa chcelo, o pár dní nemusí byť pravda. Tvrdiť, že najlepśie spojenie do Optimy je L10.. no je to pravda, ale to ja ako obćan jazera rovno môžem źiadať, že nechcem tu električkovú trať, ale busy po vnútrosidliskovej, poprípade niektoré aj nech zahádzajú viac do sídliska, pomedzi bloky. No možno by to bolo fasa mať bus zastávku pred bránou, ale je to doćista iracionálna úvaha a zmýšľanie. keď je tam trať, má sa tam jazdiť po trati, ako JZR, tak Moldavská. Za Tvoj názor Ti zatlieskajú na východe, vysmejú na západe.
Reakcia na: gabo5607 #58505:
... pričom 5613 je už asi rok na trhaných... = pekná blbosť ...
Reakcia na: Astor #58519:
Bože chraň ❗ Už nech pridu citelisy keď sa s nimi začalo.
Reakcia na: TA #58520:
Na NO za 5 minút? Je to asi 5 km, tak to by aj maximálnou rýchlosťou a bez zastavovania veľmi ťažko zvládala 🙂 Ale prepojenie DPMK-ŽSR sa na stanici uvažuje iba smerom na juh, čiže od Ťahanoviec na NO jedine cez Kuzmánku (nejaká úvrať na stanici je komplikovaná prevádzkovo aj časovo). Okrem toho, keby sa aj išlo cez stanicu, miešanie sa do železničnej trasy ti veľmi ľahko zamieša karty - ak pôjde z/do Kysaku zrovna rýchlik alebo IC, vlastne akýkoľvek vlak, môžeš trikrát hádať, kto bude mať prednosť a kto čakať pred signálom "stoj". A vysnívaných 5 minút pôjde do hája.
Reakcia na: KVKV #58513:
trasovanie cez Mier by ale predĺžilo značne jazdnú dobu električky. Ak zoberieme do úvahy, že L 10 je zo Sofijskej na NO za 10 minút, električka by to mohla zvládnuť kľudne aj za 5 minút. To by bolo veľmi rýchle spojenie na trase ŤHC - mesto a určite by si získalo cestujúcich.
Pre trasu centrum < - > Mier možno použiť inú ekologickú dopravu - trolejbusy. Navyše potenciálnym vybudovaním trate TD aj po Sečovskej ceste by sa odbremenila táto časť, už by nebola nosnou v smere na Furču.
Reakcia na: tbus #58495:
ta, veru, mohli by prisť SOR-y, už keď nie naftove, tak aspon CNG . . .. Mohlo by prist hocico ine
Reakcia na: KVKV #58513:
električka na ŤHC by mala ísť na Masarykovu a k športovej hale, alebo na stanicu a potom na NO, hlavné vetvy tak ako dnes, aj ku amfiteátru, an na MMM aj na terasu by sa dalo rýchlo dostať
Reakcia na: gabo5607 #58505:
samozrejme, ze za eurofondy sa nedaju kupit naftove vozidla namiesto plynovych. Inak nevidim dovod, preco by sa napr. z penazi mesta nemohli kupit naftove vozidla.
Reakcia na: gabo5607 #58514:
aj 15 je dosť ?
Ešte niečo:
Kolko ludí z Prešova denne sa prepraví na ke letisko ???? Dvadsať?
Reakcia na: tbus #58511:
45 minút na voz? To dajak veľa...maximálne 15 ?
Reakcia na: jt #58506:

Už v prvej etape po LVIII by ed mala význam . Bus linky sú tam dost vyťažené a hlavne by sa doplnil interval šestky na Moldavskej. Dnes je doprava z n.o. na terasu atraktívnejšia ad, td, električková trať je degradovaná ;dlhý interval len jedna linka , proste zvrátenosť ak je ekologický kapacitný prostriedok nahradzovaný busmi.
Pre thc vidí ako vhodný trolejbus. ED len v dolnej časti-Americká. to znamená ponechanie väčšiny bus liniek . Sotva by bolo priechodné ponechať len busy smerom na n.o. a vedené vrchom sídliska s nutnosťou prestupu na ed.
Ak by už predsa ed, tak ju viesť novým mostom cez Mier a napojiť na Komenského a nie neobývanou časťou vedla trati po rampovu.
Chybou ed na letisko je obmedzené využitie trate, interval 1 - 2 hodiny , tá trať bude stratová, za tie peniaze radšej niečo iné.
Reakcia na: tbus #58511:
ten problém by vyriešila nová plnohodnotná plnička (taká ako je v BA), potom by tu mohlo byť pokojne aj 100 vozov na plyn, v súčasnosti je to slabota
Reakcia na: gabo5607 #58505:
už sa to aj tu spomínalo, že niektoré plynové musia byť na trhaných, aby mali skôr ukončenie aby sa stihli za noc natankovať všetky vozy ... potom sa naraz nahrnú vozy z celodeniek a pri tempe 45 minút na bus na dva či koľko stojanov by sa to do rána nestihlo
Reakcia na: myslavcan #58508:
? Papier znesie veľa. Už to, že tam chýba nakreslené prepojenie Hlavná - Južná trieda, by malo vzbudiť isté podozrenia. Súčasná "trať" na Hlavnej potrebuje zásadnú rekonštrukciu, aby sa tam dalo jazdiť, a tomu musí predchádzať zásadné (politické) rozhodnutie premávku obnoviť (a ďalšie veci). Takže v najbližšej päťročnici ťažko, obzvlášť keď nám tu pomaly umiera systém, ktorý už máme.
Ale nechať tam pri nastávajúcej reko križovatky priestor pre napojenie nemôže byť na škodu.
Reakcia na: eMareq #58507:
V septembrovom, "prehľad stavu vozidiel MHD v DPMK k 30. septembru 2010"
Reakcia na: KVKV #58500:
k napojeniu Hlavnej na stanicu...

Na Nam. osloboditelov sa pred casom objavila akasi tabula znazornujuca buduce riesenie tohto miesta... na tejto tabuli je znazornene aj dvojkolajne prepojenie Hlavnej na v sucasnosti vyuzivanu trat... takze podla vsetkeho je to viac ako realne
Reakcia na: gabo5607 #58505:
V ktorom dopravárovi to bolo písané? V tom marcovom (v súvislosti s MS v hokeji)? Alebo v inom?
Reakcia na: KVKV #58500:
Myslíš si, žeby táto trať (L VIII - KVP) mala využitie? ak aj hej, len by došlo ku konkurencii medzi trolejbusmi. Prečo? Trolejbusy majú z KVP do centra po ceste polikliniku na Toryskej, magistrát a Galériu. Električka má po ceste Luník IX, vysokoškolské internáty a to je tak snáď všetko. Navyše ťah z KVP po Toryskej je riešený s výhľadom na pokračovanie zástavby v oblasti za Galériou nad Starou sladovňou.

Trať na Ťahanovce zbytočná a nič riešiaca určite nie je, len ju treba vybudovať správne. Dokonca ani trať na letisko nie je hlúposť, pokojne by tam mohli pokračovať niektoré vlaky z Prešova.
Reakcia na: tbus #58495:
No však jasne že plynové, určite sa v dnešnej dobe už naftové nekúpia... Bolo to písané v dopravárovi, písal to tu aj solac3903, a myslím si že tie karosy tu už nemajú čo robiť. Tiež nechápem logike, že voz 5212 je celodenkársky, pričom 5613 je už asi rok na trhaných.... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.