skôr to myslel z KVP na NMM a to isto nie je 200m ?
Skôr ma prekvapilo toto:
"Treba si na to zvyknúť. Ide o to, či sa z bodu A do bodu B viem prepraviť rýchlejšie s prestupmi, ako predtým. To je dôležité kritérium. Zmeny sa však budú vyhodnocovať a ukáže sa, či v tom modeli treba pokračovať, alebo sa vrátime k systému dlhých nosných trás bez prestupov."
"až" na Nám. MMM. To bude riadne veľká investícia. Približne 200 m trolejovej trate nie je sranda. Je to tak akurát na celé budúce volebné obdobie.
Mňa však zmrazila posledná veta: "Zmeny sa však budú vyhodnocovať a ukáže sa, či v tom modeli treba pokračovať, alebo sa vrátime k systému dlhých nosných trás bez prestupov. "
Asi už zabudol, že spomínané "nosné trasy" mali kedysi interval 15' a 20' v špičke a 30' minút v sedle. Nech sa on vozí v takej pseudoMHD.
tam ide práve o ten víkend. A kam sa chcú voziť, to ti môže byť fuk, nech hoci aj tam a späť celý deň len tak. Dôležité že chcú. Roky tadiaľ cestovali, tak myslýš že zrazu prestanú?
A zaplatí to mesto, tak ako ostatné linky. Keď si starostovia žiadajú posilňovať špičku, tak nech posilnia aj financie, aby sa nemuselo uberať cez víkend.
No som laik .. a tuna na velmi tenkom lade ... Mne ide skor o to ako by sa dalo za nie velke investicie zrychlit a skvalitnit mhd v meste. Ono neda sa cudovat ludom, ze nechodia busmi ked tie tak isto stoja v kolone ako auta...
a kam sa chcú 18-tkou voziť? Z Watsonovej na KVP a potom na Ťahanovce? Aj cez víkend? O nemocnici radšej pomlčím (nakoľko šialená zachádzka 12-tky sa zrodila priamo v ich hlavách)...
No a už len ostáva poriešiť poslednú otázku - kto to zaplatí? Poskladajú sa alebo urobia zbierku?
To nebol, preto tie uvodzovky narazal som na velky rozmach v mestach v USA ... ak sa nemilim Cesi sa pri konstruovani T1 "inspirovali" prave americkou elektrickou.
Wernher jedine v prípade, že má Siemens na svojej oficiálnej stránke chybu (a okrem iného aj Google podáva niekoľkonásobne viac výsledkov pre Wernera než pre Wernhera)
takže ono to čiste technicky ide, ale je to trochu o hubu. Zober si, že v zastávke ti ostane pre jeden smer pruh široký 2,7m. Solaris má šírku 2,55m, bežne sa pre prevádzku klasických autobusov vyžaduje na komunikácii pruh šírky aspoň 3,25m.
tak ja nepoznám konkrétne čísla v Košiciach, ale načo by sa to robilo širšie než je predpísané minimum, že. A minimálna osovka 3m je dosť málo, aj keď s tým bojujú Ropiďáci v Prahe - napr. na Spořilove sa teraz jazdí s autobusmi po klasických BKVčkach, avšak len na výnimku a s rýchlosťou zníženou tuším na 40 km/h (aj pre električky).
"Alebo aspoň cez víkend, aby táto linka chodila. Žije tu veľa starších ľudí. Aj v autobuse som počula, ako hovorili o tom, že sa nevedia dostať napríklad k nemocnici."
--->>> ak majú na mysli novú nemocnicu, čo asi aj hej, keďže je reč o L 18, tak po prečítaní tejto vety už nemá zmysel čítať článok ďalej
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.