Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Isidor #58229:
najflexibilnejsie je CNG

Re #58232 Yogi616: nema ponatia o tom ako dnes vyzera MHD
Reakcia na: Yogi616 #58232:
aha, sorry TA, nedočítal som celý tvoj príspevok a tak som reagoval na toto isté ?
Reakcia na: TA #58231:
skôr to myslel z KVP na NMM a to isto nie je 200m ?

Skôr ma prekvapilo toto:
"Treba si na to zvyknúť. Ide o to, či sa z bodu A do bodu B viem prepraviť rýchlejšie s prestupmi, ako predtým. To je dôležité kritérium. Zmeny sa však budú vyhodnocovať a ukáže sa, či v tom modeli treba pokračovať, alebo sa vrátime k systému dlhých nosných trás bez prestupov."

To zase tú chcú toto chaotické LV? ?
Reakcia na: Isidor #58229:
"až" na Nám. MMM. To bude riadne veľká investícia. Približne 200 m trolejovej trate nie je sranda. Je to tak akurát na celé budúce volebné obdobie.

Mňa však zmrazila posledná veta: "Zmeny sa však budú vyhodnocovať a ukáže sa, či v tom modeli treba pokračovať, alebo sa vrátime k systému dlhých nosných trás bez prestupov. "
Asi už zabudol, že spomínané "nosné trasy" mali kedysi interval 15' a 20' v špičke a 30' minút v sedle. Nech sa on vozí v takej pseudoMHD.
Reakcia na: VLK #58227:
tam ide práve o ten víkend. A kam sa chcú voziť, to ti môže byť fuk, nech hoci aj tam a späť celý deň len tak. Dôležité že chcú. Roky tadiaľ cestovali, tak myslýš že zrazu prestanú?

A zaplatí to mesto, tak ako ostatné linky. Keď si starostovia žiadajú posilňovať špičku, tak nech posilnia aj financie, aby sa nemuselo uberať cez víkend.
Knapík: "Trolejbusy z pohľadu efektívnosti a nákladovosti nevykazujú také čísla ako električky a autobusy. Budeme musieť prehodnotiť, ako s nimi ďalej. Možno potiahnuť trať až na Námestie Maratónu mieru, na čo tiež treba zdroje. Časovo aj pre poruchovosť nie sú trolejbusy také flexibilné ako električky a autobusy."
http://spravy.pravda.sk/kandidati-na-primatora-kosic-hovorili-aj-o-tom-co-so-sidliskom-lunik-ix-1md-/sk_regiony.asp?c=A101122_080514_sk_regiony_p23
Reakcia na: S499.1023 #58226:
No som laik .. a tuna na velmi tenkom lade ... Mne ide skor o to ako by sa dalo za nie velke investicie zrychlit a skvalitnit mhd v meste. Ono neda sa cudovat ludom, ze nechodia busmi ked tie tak isto stoja v kolone ako auta...
Reakcia na: 5 #58213:
a kam sa chcú 18-tkou voziť? Z Watsonovej na KVP a potom na Ťahanovce? Aj cez víkend? O nemocnici radšej pomlčím (nakoľko šialená zachádzka 12-tky sa zrodila priamo v ich hlavách)...

No a už len ostáva poriešiť poslednú otázku - kto to zaplatí? Poskladajú sa alebo urobia zbierku?
Reakcia na: mache #58224:
Nie "inšpirovali" ale normálne získali licenciu na podvozky a elektrovýzbroj. To ale bola električka PCC až z tridsiatych rokov.
Reakcia na: TA #58223:
Pardon, máš pravdu, poplietol som si ho s Wernherom von Braunom.
Reakcia na: S499.1023 #58212:
To nebol, preto tie uvodzovky narazal som na velky rozmach v mestach v USA ... ak sa nemilim Cesi sa pri konstruovani T1 "inspirovali" prave americkou elektrickou.
Reakcia na: S499.1023 #58220:
Wernher jedine v prípade, že má Siemens na svojej oficiálnej stránke chybu (a okrem iného aj Google podáva niekoľkonásobne viac výsledkov pre Wernera než pre Wernhera)
Reakcia na: pershing #58218:
Potvrdenie dobytu (svietenie) a predvesť (blikanie).
Reakcia na: Isidor #58216:
Stačí medzi koľaje osadiť kasselský obrubník.
Reakcia na: TA #58215:
Wernher.
Reakcia na: TA #58203:
Áno. Tam, kde je na fotke brána, je dnes kríž. Zmena nastala v roku 1938, keď postavili kolumbárium a pohrebnú miestnosť s novou bránou.
ad ot praha:
naco su tie navestidla pod normalnymi navestidlami pre elektricky na ktorych svietia zlte pruhy podla smeru?
Reakcia na: S499.1023 #58211:
takže ono to čiste technicky ide, ale je to trochu o hubu. Zober si, že v zastávke ti ostane pre jeden smer pruh široký 2,7m. Solaris má šírku 2,55m, bežne sa pre prevádzku klasických autobusov vyžaduje na komunikácii pruh šírky aspoň 3,25m.
Reakcia na: S499.1023 #58211:
tak ja nepoznám konkrétne čísla v Košiciach, ale načo by sa to robilo širšie než je predpísané minimum, že. A minimálna osovka 3m je dosť málo, aj keď s tým bojujú Ropiďáci v Prahe - napr. na Spořilove sa teraz jazdí s autobusmi po klasických BKVčkach, avšak len na výnimku a s rýchlosťou zníženou tuším na 40 km/h (aj pre električky).

Niečo k téme: http://praha.veciverejne.cz/diskuse2.php?show=all&IDArticle=563
Reakcia na: 5 #58213:

"Alebo aspoň cez víkend, aby táto linka chodila. Žije tu veľa starších ľudí. Aj v autobuse som počula, ako hovorili o tom, že sa nevedia dostať napríklad k nemocnici."

--->>> ak majú na mysli novú nemocnicu, čo asi aj hej, keďže je reč o L 18, tak po prečítaní tejto vety už nemá zmysel čítať článok ďalej

Re #58212 S499.1023: Werner, nie Wernher

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.