Reakcia na: Furčan #58531:
Ak by existovala trať na Ťahanovce a odbočka od Valcovní do Šace ku nemocnici, parádne by sa dali nahradiť AD linky 52 a 56. 52 tak, že z Krásnej po Bajkal by chodil kyvadlovo autobus ako niekdajšia 36tka. To isté by sa dalo urobiť na vrchnom obchvate THC (Madridská-Bruselská-Hanojská-Belehradská-Sofijská-Budapeštianska-Madridská)
KVKV
Už v prvej etape po LVIII by ed mala význam . Bus linky sú tam dost vyťažené a hlavne by sa doplnil interval šestky na Moldavskej. Dnes je doprava z n.o. na terasu atraktívnejšia ad, td, električková trať je degradovaná ;dlhý interval len jedna linka , proste zvrátenosť ak je ekologický kapacitný prostriedok nahradzovaný busmi.
Pre thc vidí ako vhodný trolejbus. ED len v dolnej časti-Americká. to znamená ponechanie väčšiny bus liniek . Sotva by bolo priechodné ponechať len busy smerom na n.o. a vedené vrchom sídliska s nutnosťou prestupu na ed.
Ak by už predsa ed, tak ju viesť novým mostom cez Mier a napojiť na Komenského a nie neobývanou časťou vedla trati po rampovu.
Chybou ed na letisko je obmedzené využitie trate, interval 1 - 2 hodiny , tá trať bude stratová, za tie peniaze radšej niečo iné.