Reply on: KVKV #58500:
Ako vraví aj jt, KVP by malo byť rieśené urćite trolíkmi, vybudovanie KVP-NMM by tomu moc prospelo, inak súhlas.Re #58480 PTI: ?
Re #58489 Peter55: No jedna zastávka je predsa nedorobená pri Hornbachu/Baumaxe, takže to, čo píšeš, ak by sa chcelo, o pár dní nemusí byť pravda. Tvrdiť, že najlepśie spojenie do Optimy je L10.. no je to pravda, ale to ja ako obćan jazera rovno môžem źiadať, že nechcem tu električkovú trať, ale busy po vnútrosidliskovej, poprípade niektoré aj nech zahádzajú viac do sídliska, pomedzi bloky. No možno by to bolo fasa mať bus zastávku pred bránou, ale je to doćista iracionálna úvaha a zmýšľanie. keď je tam trať, má sa tam jazdiť po trati, ako JZR, tak Moldavská. Za Tvoj názor Ti zatlieskajú na východe, vysmejú na západe.
KVKV
Už v prvej etape po LVIII by ed mala význam . Bus linky sú tam dost vyťažené a hlavne by sa doplnil interval šestky na Moldavskej. Dnes je doprava z n.o. na terasu atraktívnejšia ad, td, električková trať je degradovaná ;dlhý interval len jedna linka , proste zvrátenosť ak je ekologický kapacitný prostriedok nahradzovaný busmi.
Pre thc vidí ako vhodný trolejbus. ED len v dolnej časti-Americká. to znamená ponechanie väčšiny bus liniek . Sotva by bolo priechodné ponechať len busy smerom na n.o. a vedené vrchom sídliska s nutnosťou prestupu na ed.
Ak by už predsa ed, tak ju viesť novým mostom cez Mier a napojiť na Komenského a nie neobývanou časťou vedla trati po rampovu.
Chybou ed na letisko je obmedzené využitie trate, interval 1 - 2 hodiny , tá trať bude stratová, za tie peniaze radšej niečo iné.