Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter55 #58501:
lebo cestujúci sú príliš hlúpi, aby si pamätali, ktoré zastávky sú v centre/na znamenie a ktoré nie....napr. Palackého je ešte podľa mňa v centre, rovnako napr. Alžbetina, a predsa boli na znamenie...zjednotilo sa to, na znamenie je všetko a tí hlupáci a ožrani si nebudú musieť pamätať, kde zvoniť a kde nie...
Reply on: Isidor #58502:
? Ale to s tymi nočakmi je podľa mňa blbosť, zase budu zbytočne naťahovačky medzi vodičmi a cestujucimi a problemy...

Inak mame už aj združeny CP L71+72 vyzera to zaujimavo ?
Reply on: Peter55 #58501:
mňa by zaujímalo, prečo keď idem z mesta na Kvetnú, tak v 20-ke musím dávať znamenie a v "exprese" 56 nie 🙂
Hm, no zaujimalo by ma preščo su na nočakoch na znamenie aj zastavky v centre ?????
Reply on: PTI #58480:

Je to rozhodne rozumnejší návrh, než hlúpe trate na letisko a THC, ktoré nič nevyriešia.
O projekte na Jedlíkovu , či Mikoviniho, ako sa predtým uvádzal je známy. Polovica trate - k vozovni už existuje.
Ja by som navrhoval v prvej etape plnohodnotnú dvojkolajku s úvraťovým zakončením na Jedlíkovej s možným pokračovaním a napojením na tr.KVP , Lechkého a smyčkou Kláštor.
Napojenie na tr.KVP úpravou komunikácie Jedlíkova a viadukt s traťou ústiacou do stredu tr.KVP - podobné riešenie ako perešský viadukt. Relativne krátky súbeh s trolejbusom na sídl.KVP by snáď nevadil. Po doplnení trolejbusovej trate cez Klimkovičovu a traťou cez Ipelskú k pošte , cez Moyzesovu s napojením pri Mlynskej bašte a na Štúrovu by tak KVP získalo dokonalé spojenie s mestom prakticky bez autobusov.

Električková trať z Jedlíkovej vedená po Moldavskej na N.O. by intervalovo doplnila po spoločenský pavilon linku 6 (náväznosť na ptrestup na linku 9)

A ešte k Vašemu staršiemu návrhu ohladne rekonštrukcie dopravného riešenia na n.oslob. Spomínal ste plnohodnotné dvojkolajné napojenie trate z Hlavnej na stanicu. Ako je to reálne ???
Reply on: SHORTY #58471:

K posuvnému chodníku na Hlavnej:
tam sú kolajnice ! len by malo po nich niečo jazdiť, a to myslím vážne bez irónie.
Reply on: Isidor #58496:
Hej. Mea culpa. Druhykrat.
Ako tak pozerám do katalógu na tejto stránke, už by sa zišlo "vyradiť" aj zvyšné 280.87, ktoré ešte vždy svietia ako jazdiace... Pritom už neexistuje ani jeden.
Reply on: tbus #58495:
v podmienkach príslušnej kapitoly OP Životné prostredie sa píše, že musí nastať "zníženie podielu autobusovej dopravy na naftu, prípadne benzín", takže náhrada CNG hnusov podľa mňa ee.

Re #58494 Nodes: tretíkrát? Raz na 19 plynových Shitelisov a potom na čo ešte?
Reply on: gabo5607 #58491:
Keby z eurofondov, to by museli byť minimálne plynové (ekologickejšie), aby nahradili vyradené plynové busy... Neviem si predstaviť aby EU podporila výmenu CNG busov za naftové. Keby nebolo denne niekoľko plynových odstavených, tak vďaka super plničke na VŠA stavanej na osobné autá by nemuselo ráno vyjsť niekoľko vozov von, lebo jednoducho nestihnú natankovať. A to sa niekeby môže aj pokaziť pumpa. V rámci unifikácie by mohli kúpiť nejaké naftové SORy.
Reply on: gabo5607 #58493:
Zeby Kesice tretikrat po sebe ziskali peniaze z eurofondov? A davnejsie tu bolo pisane, ze sa kupi tamto a postavi sa hento, ale vsetko zostalo len na papieri v sufliku.
Reply on: Nodes #58492:
nie náhodou z Eurofondov? Dávnejšie tu bolo písané že sa krátke vozy kúpia, plynové karosy sa vyradia a na ich trhanárske miesta pôjdu tedomy...
Reply on: gabo5607 #58491:
Z coho ich chcu kupit? A pokial viem, tak verejne obstaravanie na kratke nebolo vypisane. Uz vopred vedia, ake daju donho podmienky, aby to vyhral Gersi?
Reply on: Iv #58488:
Povráva sa, že v budúcom roku príde 20 krátkych autobusov typu Citelis. Tým pádom vyradia plynové karosy v počte 15 ks. Ktoré budú tie zvyšné vozy? Všetky tri novoplany + ❓
Reply on: Iv #58488:
aha, takže 3004 už nie je medzi nami, predpokladám

Re #58489 Peter55: riešením by bolo obratisko pred Optimou
Reply on: redburger #58479:
"čo ostatné prevádzky na Moldavskej? "

Ano L5 obsluži veľa prevadziek na moldavskej keď stoji na Učilišti a potom až pri optime ?

Zmierte sa s tym, že do optimy je lepšie ist autobusom, nemusim isŤ cez 10 prechodov a hlavnu cestu atď atď
Reply on: TA #58487:
za 19 citelisov sa zošrotovalo 17 ikarusov, jedna 435ka a jedna 741ka...aký problém teda???
Reply on: tbus #58486:
ja som to predtým pochopil tak, že nie je dôležité len vyradenie, ale fyzická likvidácia, aby nemohol byť ďalej používaný, prípadne predaný

Re #58485 Dispecer: to nerieši fakt zošrotovania - koho to je majetkom. Majiteľ sa predsa zaviazal zošrotovať ho, a to neurobil. Ale bude tam určite nejaká výnimka, až takí hlúpi ľudia tu snáď nepracujú.
Reply on: TA #58484:
DPMK ho odhlási (papierovo vyradí) a technické múzeum prihlasi na veteránske značky alebo tak nejak, proste v beznej prevadzke uz nebude, to by mohla aj EU akceptovat
Reply on: TA #58484:
#4085 už nie je v majetku DPMK, a. s. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.